Naslovnica

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz


Radionica 31
Upravljanje projektima u AKM institucijama

Voditelji radionice:

prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

doc. dr. sc. Arian Rajh
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti,
Filozofski fakultet u Zagrebu, vanjski suradnik

 

mr. sc. Ebonita Čurković
Poslovno - inovacijska agencija Republike Hrvatske - BICRO
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

ponedjeljak, 30. rujna 2013., Knjižnica Filozofskog fakulteta
seminarska dvorana na 2. katu
Broj mjesta bio je ograničen na 50 polaznika.

Jeste li planirali projekte u području kulturne baštine? Imate li ideju za projekt koju zelite pretvoriti u stvarnost? Imate projekt, ali ne znate kojom metodologijom se trebate služiti? Trazite li sponzore za Vaš projekt? Na ovoj radionici dobit ćete sva znanja potrebna za planiranje i izvedbu projekta po europskim standardima.


PROGRAM

9.30 - 10.00 Registracija
10.00-10.30 O radionici, važnost projektnog pristupa i projektni tip organizacije
10.30-11.30 Sredstva za financiranje projekata, EU fondovi i programi
11.30-12.00 Pauza
12.00-12.30 Projektne metode i iskustva iz rada na EU financiranim projektima
12.30-13.00 Studija slučaja
13.00-14.00 Ručak
14.00-15.30 Praktični zadatak u grupama
15.30-16.00 Neformalna diskusija i zaključak
16.00 Dodjela potvrda


KOME JE NAMIJENJENA RADIONICA?
Ova radionica namijenjena je djelatnicima AKM ustanovama, a sadržaj radionice može biti od interesa predstavnicima raznih drugih organizacija koje imaju tendenciju razvijati vlastite projekte.

SADRŽAJ RADIONICE
Upravljanje projektima postalo je važna kompetencija za djelatnike AKM institucija, budući da se do pojedinih rješenja sve više pokušava dolaziti kroz jasno vremenski razgraničene projekte koji se financiraju sredstvima samih ustanova ili sredstvima iz EU fondova i programa. Osnova dobrog upravljanja projektima je poznavanje i primjena projektnih metodologija koje omogućuju razvoj projektne ideje i kvalitetno praćenje provedbe. Sudionici radionice imat će priliku upoznati osnove projektnih metodologija koje se najčešće koriste ta projekte AKM ustanova. Sudionici će u praktičnom dijelu vidjeti kako se od (relativno nejasne) projektne ideje može uobličiti osnovni plan projekta koji je spreman za predstavljanje sponzorima.

O PREDAVAČIMA
Prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
, Predstojnik Katedre za arhivistiku i dokumentalistiku Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, autor je knjige Digitalizacija te šezdesetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju digitalizaciju i 3D digitalizaciju, sustave za upravljanje dokumentima i zapisima, digitalne arhive, dugoročnu pohranu, očuvanje autentičnosti i povjerenja u e-gradivo. Bio je suradnika na nekoliko domaćih i međunarodnih istraživačkih projekata te je koordinirao IPA projekt prekogranične suradnje sa Slovenijom.

Doc. dr. sc. Arian Rajh, vanjski je suradnik Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu stalno zaposlen u Agenciji za lijekove i medicinske proizvode RH. Autor je desetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju sređivanje i opis arhivskog gradiva, planiranje i oblikovanje sustava za upravljanje gradivom te projektno planiranje.

Mr. sc. Ebonita Čurković radi u Poslovno-inovacijskoj agenciji Republike Hrvatske (BICRO) kao nacionalna kontakt osoba za EU FP7 program u područjima Cooperation ICT-a i Capacities istraživačke infrastrukture. Završila je Agronomski fakutlet u Zagrebu i magistrirala 2012. godine na Univerzitetu u Tilburgu u području Human Aspects of IT, na temu Knowledge management-a. Ima više od 20 godina iskustva u edukacijskom, ICT i vladinom sektoru u Hrvatskoj, Novom Zelandu i Australiji. Trenutno, uz posao NCP-a radi i kao voditeljica radnog paketa Komunikacija i diseminacija projektnih rezultata na FP7ICT projektu Balcon, http://www.balcon-project.eu

Što se dobilo uz radionicu?
Uz radionicu polaznici su dobili set tiskanih materijala i materijale u digitalnom obliku. Na kraju su polaznici dobili potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak su uključeni u cijenu radionice.

Cijena radionice
500 kn + PDV- redovni polaznici
400 kn + PDV- djelatnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Poveznicu na sustav za prijavu kao i sve dodatne informacije možete pronaći na http://www.ffzg.unizg.hr/infoz pod kategorijom Radionice.

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr/

Radionica 28
Opis i organizacija registraturnog i arhivskog gradiva podržanih standardom ISAD(G) i suvremenim informacijskim tehnologijama

Voditelji radionice:

doc. dr. sc. Arian Rajh
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti,
Filozofski fakultet u Zagrebu, vanjski suradnik

prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Mia Živković, voditeljica ureda konzultantskih usluga
Krešimir Meze, razvojni inženjer
Tanja Pavetić, konzultant
Omega Software d.o.o., Zagreb

22. svibnja 2013., Vijećnica Filozofskog fakulteta

PROGRAM

9.30 - 10.00 Registracija
10.00-10.30 O radionici, današnje informacijske tehnologije i aktualni standardi
10.30-11.00 ISAD(G) međunarodna norma i opis gradiva
11.00-11.30 Pauza
11.30-12.15 Arhivski procesi koji se mogu podržati suvremenom informacijskom tehnologijom
12.15-12.45 Praktični zadatak
12.45-13.45 Ručak
13.45-14.30 Važnost integracije urudžbenog zapisnika i knjige pismohrane prilikom evidentiranja predmeta i organizacije gradiva - studija slučaja
14.30-14.45 Demonstracija aplikativnog rješenja koje podržava arhivske procese od zaprimanja do arhiviranja (više grupa)
14.45-15.30 Praktični zadatak
15.30-16.00 Neformalna diskusija i zaključak
16.00 Dodjela potvrda

 

KOME JE NAMIJENJENA RADIONICA?
Ova radionica bila je namijenjena djelatnicima ustanova iz područja uprave, djelatnicima trgovačkih društava i djelatnicima koji upravljaju registraturnim i arhivskim gradivom u organizacijama kategoriziranima kao stvaratelji javnog gradiva. Sadržaj radionice može biti od interesa predstavnicima raznih drugih organizacija koje imaju veće količine gradiva od poslovnog i drugog značaja i koji bi tim gradivom htjeli učinkovito upravljati.

SADRŽAJ RADIONICE
Upravljanje registraturnim i arhivskim gradivom od vitalnog je značaja za suvremeno poslovanje ustanova i drugih pravnih subjekata. Gradivo je informacijski resurs i imovina organizacije i učinkovito upravljanje gradivom omogućuje kontinuitet poslovanja i uvelike doprinosi općoj vrijednosti organizacije. Radionicom će se prikazati specifični procesi učinkovitog upravljanja gradivom i suvremene tehnologije koje mogu poduprijeti i automatizirati te procese. Kako tehnologija sama po sebi ne nudi gotova rješenja, njezina uporaba u području upravljanja gradivom mora se prije svega temeljiti na područnim standardima. Zbog toga će voditelji radionice prikazati najvažnije značajke tih standarda koje se mogu obuhvatiti tehnološkim rješenjima, a sudionici radionice će imati priliku vidjeti i primjer implementacije procesa i standarda u praksi upravljanja gradivom.

O PREDAVAČIMA

Prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, Predstojnik Katedre za arhivistiku i dokumentalistiku Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, autor je knjige digitalizacija te šezdesetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju digitalizaciju i 3D digitalizaciju, sustave za upravljanje dokumentima i zapisima, digitalne arhive, dugoročnu pohranu, očuvanje autentičnosti i povjerenja u e-gradivo. Bio je suradnika na nekoliko domaćih i međunarodnih istraživačkih projekata te je koordinirao IPA projekt prekogranične suradnje sa Slovenijom.

Doc. dr. sc. Arian Rajh, vanjski je suradnik Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu stalno zaposlen u Agenciji za lijekove i medicinske proizvode RH. Autor je desetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju sređivanje i opis arhivskog gradiva, planiranje i oblikovanje sustava za upravljanje gradivom te projektno planiranje.

Mia Živković voditeljica je ureda konzultantskih usluge u Omega software d.o.o. Diplomirala je na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu te se usavršava na specijalističkom poslijediplomskom studiju Informatički menadžment na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Kao konzultantica i voditeljica projekata specijalizirana je za ključne i specifične poslovne procese i informacijske sustave za podršku istima u tijelima javne i državne uprave. Područja od posebnog interesa su joj optimizacija i reinženjering poslovnih procesa te sistem integracija i uspostava kolaboracijskih servisa i usluga s ciljem maksimalnog korištenja modernih koncepata i tehnologije s ciljem uštede vremena, novaca i povećanja transparentnosti poslovanja.

Krešimir Meze, stalno zaposlen kao razvojni inženjer u zagrebačkoj tvrtki Omega software u odjelu za Istraživanje i razvoj novih proizvoda i razvojnih platformi. Zadnjih pet godina specijalizirao se za izradu IT rješenja za upravljanje poslovnim procesima u tijelima državne uprave, primarno u područjima spisovodstva i arhivistike. Kroz svoj rad sudjelovao je na preko dvadesetak projekata kao softver arhitekt, razvojni inženjer, te voditelj projekata.

Tanja Pavetić je diplomirala je na studiju menadžerske informatike Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Zaposlena je kao konzultantica u Omegi software gdje se fokusira na rad s informatičkim rješenjima i poslovnim potrebama javnog sektora. Područja interesa obuhvaćaju različite aspekte informatičkih tehnologija s fokusom na rješenja koja se odnose na sustave za upravljanje dokumentacijom, sustave za upravljanje arhivskim gradivom i rješenja za podršku specifičnim poslovnim procesima.


Što se dobiva uz radionicu?
Uz radionicu polaznici su dobili set tiskanih materijala i materijale u digitalnom obliku. Na kraju, polaznici su dobili potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak bili su uključeni u cijenu radionice.

Cijena radionice
500 kn + PDV- redovni polaznici
400 kn + PDV- djelatnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Poveznicu na sustav za prijavu kao i sve dodatne informacije možete pronaći na http://inf.ffzg.unizg.hr/ pod kategorijom Radionice.

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr/

Radionica 26
Modeliranje poslovnih procesa vezanih uz upravljanje dokumentacijom

Voditelji radionice:

doc. dr. sc. Arian Rajh
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti,
Filozofski fakultet u Zagrebu, vanjski suradnik


prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

15. travnja 2013., Knjižnica Filozofskog fakulteta
računalna učionica na 1. katu


PROGRAM

9.30 - 10.00 Registracija
10.00-10.30 O radionici, važnost razrade poslovnih procesa u upravljanju gradivom i aktualni standardi
10.30-11.15 Notacije i dijagrami za razradu poslovnih procesa
11.15-11.30 Pauza
11.30-12.00 Sintaksa dijagrama i modela poslovnih procesa
12.00-12.30 Poslovni procesi upravljanja gradivom
12.30-13.30 Ručak
13.30-14.15 Studija slučaja
14.15-14.30 Pauza
14.30-15.30 Praktični zadatak
15.30-16.00 Neformalna diskusija i zaključak
16.00 Dodjela potvrda

 

KOME JE NAMIJENJENA RADIONICA?
Ova radionica namijenjena je djelatnicima ustanovama iz područja uprave, djelatnicima trgovačkih društava i djelatnicima koji upravljaju dokumentacijom u komercijalnim organizacijama. Sadržaj radionice može biti od interesa predstavnicima raznih drugih organizacija koje imaju veće količine dokumentacije od poslovnog i drugog značaja i koji bi svojom dokumentacijom htjeli učinkovito upravljati.

SADRŽAJ RADIONICE
Upravljanje dokumentacijom od vitalnog je značaja za suvremeno poslovanje ustanova i drugih pravnih subjekata. Dobro upravljanje gradivom uvelike doprinosi općoj vrijednosti organizacije. Osnova dobrog upravljanja dokumentacijom je upravljanje spisovodstvenim procesima. Da bismo procesom mogli upravljati moramo ga znati predočiti i objasniti. U radionici će se analizirati specifični procesi upravljanja dokumentacijom i mogućnosti reinženjerstva s ciljem što kvalitetnijeg i što ekonomičnijeg upravljanja dokumentacijom. Voditelji radionice prikazat će najvažnije standarde, notacije i jezike kojima se može obuhvatiti procesi upravljanja dokumentacijom, a sudionici radionice će imati priliku vidjeti i primjer modeliranja procesa upravljanja dokumentacijom.

O PREDAVAČIMA
Prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
, Predstojnik Katedre za arhivistiku i dokumentalistiku Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, autor je knjige Digitalizacija te šezdesetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju digitalizaciju i 3D digitalizaciju, sustave za upravljanje dokumentima i zapisima, digitalne arhive, dugoročnu pohranu, očuvanje autentičnosti i povjerenja u e-gradivo. Bio je suradnika na nekoliko domaćih i međunarodnih istraživačkih projekata te je koordinirao IPA projekt prekogranične suradnje sa Slovenijom.

Doc. dr. sc. Arian Rajh, vanjski je suradnik Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu stalno zaposlen u Agenciji za lijekove i medicinske proizvode RH. Autor je desetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju sređivanje i opis arhivskog gradiva, planiranje i oblikovanje sustava za upravljanje gradivom te projektno planiranje.

Što se dobiva uz radionicu?
Uz radionicu su polaznici dobili set tiskanih materijala i materijale u digitalnom obliku. Na kraju polaznici su dobili potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak bili su uključeni u cijenu radionice.

Sve dodatne informacije možete pronaći na http://inf.ffzg.unizg.hr/ pod kategorijom Radionice.

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr/

Radionica 25
Digitalizacija i izrada 3D objekata

Voditelji radionice:
prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Ivan Reljić, mag. educ. inf.
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

četvrtak, 11. 4. 2013.
Računalna učionica, Knjižnica Fakulteta, 1. kat


PROGRAM

9.00 - 9.30 Registracija
9.30-10.00 O radionici, Uvod u fotogrametrijsku metodu digitalizacije, Primjeri
10.00-10.45 Demonstracija 3D digitalizacije profesionalnim 3D skenerom GOM ATOS (tvrtka Topomatika d.o.o.)
10.45-11.00 Prikaz online servisa za izradu 3D modela: 123D Catch, My3DScanner, Cubify (ranije Hypr3D)
11.00-11.15 Pauza
11.15-12.00 Fotogrametrijska digitalizacija - praktični dio
12.00-13.00 Ručak
13.00-14.00 Fotogrametrijska digitalizacija - praktični dio
14.00-14.30 Online servisi za prikaz i pregled 3D modela: Sketchfab, P3D
14.30-14.45 Pauza
14.45-15.00 Primjena fotogrametrijske metode u digitalizaciji prostora
15.00-15.30 Povezivanje s drugim aplikacijama i iskoristivost gotovih 3D modela
15.30-15.45 Današnje mogućnosti 3D ispisa
15.45-16.00 Zaključak i diskusija
16.00 Dodjela potvrda

Primjeri 3D modela

Skulptura Augusta (slikano fotoaparatom), http://p3d.in/i3CHW
august

Skulptura u crkvi sv. Franje na Ksaveru (slikano mobitelom), http://p3d.in/H9NJW

ksaver

SADRŽAJ RADIONICE
Polaznici će se upoznati s različitim vrstama 3D modela i načinima njihovoga prikaza te kako razlikovati stvarne 3D objekte i 3D prostor od raznih metoda prikaza koje samo stvaraju privid trodimenzionalnosti.
Radionica će biti interaktivnog tipa s prostorom za pitanja. Veći dio radionice sastoji se od opisa metoda i postupaka 3D digitalizacije sa stvarnim primjerima realiziranih 3D digitalizacijskih projekata.
Tijekom radionice bit će prikazan cjelokupni proces 3D digitalizacije stereofotogrametrijskom metodom i korištenjem online servisa. Uz to, prikazat će se moguća konkretizacija navedenih metoda i postupaka - 3D ispis i njegove mogućnosti primjene.

O PREDAVAČIMA
Prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
, Predstojnik Katedre za arhivistiku i dokumentalistiku Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, autor je knjige Digitalizacija te šezdesetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju digitalizaciju i 3D digitalizaciju, sustave za upravljanje dokumentima i zapisima, digitalne arhive, dugoročnu pohranu, očuvanje autentičnosti i povjerenja u e-gradivo. Bio je suradnika na nekoliko domaćih i međunarodnih istraživačkih projekata te je koordinirao IPA projekt prekogranične suradnje sa Slovenijom.

Ivan Reljić, mag. educ. inf. / mag. ahv.  magistrirao je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu nastavničku informatiku i arhivistiku. Trodimenzionalnim tehnologijama bavi se već niz godina, što mu je bila i tema diplomskog rada. Trenutno produbljuje istraživanje i primjenu tih tehnologija u području zaštite kulturne baštine u svrhu izrade doktorske disertacije na Poslijediplomskom doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta. Područja interesa su mu zaštita baštine, 3D računalna grafika i vizualni dio informacijskih znanosti.

Što se dobiva uz radionicu?
Uz radionicu polaznici su dobili set tiskanih materijala i materijale u digitalnom obliku. Na kraju polaznici su dobili potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak bili su uključeni u cijenu radionice.

Sve dodatne informacije možete pronaći na http://inf.ffzg.unizg.hr/ pod kategorijom Radionice.

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr/


Radionica 23
Planiranje i oblikovanje sustava za upravljanje dokumentima

Voditelji radionice:


prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

doc. dr. sc. Arian Rajh
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti,
Filozofski fakultet u Zagrebu, vanjski suradnik

petak, 15. 3.2013.
Seminarska dvorana, Knjižnica Fakulteta, 2. kat


PROGRAM

9.30 - 10.00 Registracija
10.00-10.30 O radionici, vrste sustava
10.30-10:45 Komponente sustava za upravljanje dokumentima i funkcionalnosti
10.45-11.00 Pauza
11.00-11.30 Metode planiranja i oblikovanja sustava, norme i smjernice koje se koriste pri oblikovanju sustava
11.30-12.00 Upravljanje analognom dokumentacijom kroz elektroničke sustave (barcode, RFID, WM)
12.00-13.00 Ručak
13.00-13.30 Digitalizacija sa ciljem kvalitetnog upravljanja dokumentacijom
13.30-14.00 Pauza
14.00-15.30 Upravljanje izvorno digitalnom dokumentacijom i iskustva iz prakse
15.30-16.00 Neformalna diskusija i zaključak
16.00 Dodjela potvrda

 

KOME JE NAMIJENJENA RADIONICA?
Ova radionica namijenjena je djelatnicima ustanovama iz područja uprave, djelatnicima trgovačkih društava i djelatnicima u komercijalnim organizacijama, koji rade ili namjeravaju raditi na projektima uvođenja sustava za upravljanje dokumentacijom.

SADRŽAJ RADIONICE
Prilikom uvođenja sustava za upravljanje dokumentacijom važno je pažljivo planirati razvoj i uvođenja takvog sustava. Polaznici radionice će imati priliku upoznati najvažnije metode planiranja i oblikovanja sustava za upravljanje dokumentacijom, te najvažnije područne norme i smjernice. Kroz radionicu će polaznici moći vidjeti osnovne karakteristike suvremenih sustava koji upravljaju konvencionalnom dokumentacijom, digitaliziranom dokumentacijom i izvorno digitalnom dokumentacijom.


O PREDAVAČIMA
Prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
, Predstojnik Katedre za arhivistiku i dokumentalistiku Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, autor je knjige digitalizacija te šezdesetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju digitalizaciju i 3D digitalizaciju, sustave za upravljanje dokumentima i zapisima, digitalne arhive, dugoročnu pohranu, očuvanje autentičnosti i povjerenja u e-gradivo. Bio je suradnika na nekoliko domaćih i međunarodnih istraživačkih projekata te je koordinirao IPA projekt prekogranične suradnje sa Slovenijom.

Doc. dr. sc. Arian Rajh, vanjski je suradnik Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu stalno zaposlen u Agenciji za lijekove i medicinske proizvode RH. Autor je desetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju sređivanje i opis arhivskog gradiva, planiranje i oblikovanje sustava za upravljanje gradivom te projektno planiranje.

Što se dobiva uz radionicu?
Uz radionicu polaznici su dobili set tiskanih materijala i materijale u digitalnom obliku. Na kraju polaznici su dobili potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak bili su uključeni u cijenu radionice.