Naslovnica

Microsoft Azure Dev Tools for Teaching program (prvo Microsoft Developer Network Academic Alliance (MSDN-AA), potom DreamSpark te zatim Microsoft Imagine) namijenjen je visokoškolskim ustanovama koje se između ostalog bave istraživanjem i razvojem u području računalnih, inženjerskih i informacijskih znanosti. Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti ovim sporazumom dobiva na korištenje Microsoftove programske proizvode, uključujući operativne sustave, serverska rješenja i razvojne alate. Programski proizvodi mogu se koristiti isključivo za nastavne i istraživačke svrhe, uz ograničenje da ne mogu biti korišteni za vođenje infrastrukture ustanove. Djelatnici i studenti Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti mogu zatražiti programske proizvode koje će instalirati na svoja osobna računala te ih koristiti u edukacijske i istraživačke svrhe.

Studenti/zaposlenici Odsjeka mogu slobodno koristiti sve dostupne programske proizvode uz tri ključna uvjeta:     

1. programski proizvodi ne smiju se koristiti u komercijalne svrhe,

2. programski proizvodi ne smiju se davati na korištenje trećim osobama,    

3. nakon prestanka statusa studenta/zaposlenika na Odsjeku, smiju se nastaviti koristiti samo već prije instalirani programi.


Svoje korisničke račune možete aktivirati na sljedeći način:

1. Zahtjev za pristupanje Microsoft Azure Dev Tools for Teaching programu preuzmite putem poveznice u nastavku:
Pristupnica Microsoft Azure Dev Tools for Teaching programu

2. Ispunjenu i potpisanu Pristupnicu (papirnati izvornik) obavezno predajte Microsoft koordinatoru (dr. sc. Ivan Dunđer) u kabinetu E-313.

 

Microsoftove programske proizvode možete preuzeti ovdje.

Prije preuzimanja programskih proizvoda potrebno je ažurirati svoje korisničke podatke putem ove poveznice.

 

Kako mora izgledati seminarski rad?

 

Seminarski rad:

  • Općenito, seminarski rad mora imati sljedeće dijelove:
          • naslovni list
          • list sa sadržajem
          • tekst rada (uvod, glavnu temu (po potrebi u više zasebnih poglavlja), zaključak, literaturu)
          • priloge (ako ih ima)
          • popis korištene literature

 

Izgled seminarskog rada:

  • Seminarski rad treba biti napisan jednom (istom) vrstom slova veličine 12 točaka
  • Prored među redcima mora biti 1,5 redak
  • Naziv pojedinih poglavlje rada mora biti ispisan veličinom slova od 14 točaka
  • Listovi seminarskog rada moraju biti folijirani,a stranice paginirane

 

Naslovni list seminarskog rada sadrži:

  • Naziv Fakulteta, Odsjeka, te podatak o ak. god., a svi podaci moraju biti smješteni na vrhu naslovnice, centirani i ispisani velikim slovima veličine 16 točaka
  • Ime i prezime studenta treba biti napisano pri sredini naslovnog lista, centrirano, slovima veličine 16 točaka
  • Naslov rada koji mora biti ispisan masnim slovima (bold), centrirano, ispod imena i prezime studenta, slovima veličine 16 točaka
  • Naziv vrste rada (seminarski rad) treba biti ispisan ispod naslova rada, centrirano, slovima veličine 14 točaka
  • Naziv kolegija i vrsta studija trebaju biti ispisani nekoliko redaka ispod naziva vrste rada, centrirano, slovima veličine 14 točaka
  • Na samom dnu naslovnog lista potrebno je napisati mjesto te godinu nastanka rada, centrirano, slovima veličine 14 točaka

 

List sadržaja sadrži:

 

  • Na zasebnom listu popis naslova svih poglavlja u radu i brojeve početnih stranica svakog poglavlja. Ovi podaci moraju biti ispisani slovima veličine 12 točaka, osim naziva samog lista sadržaja (tj. Sadržaj), koji mora biti ispisan slovima veličine 14 točaka

 

Poglavlja seminarskog rada:

 

  • Naslovi poglavlja moraju biti ispisani slovima veličine 14 točaka, dok sam sadržaj poglavlja mora biti ispisan slovima veličine 12 točaka

 

Literatura korištena za nastanak seminarskog rada:

 

  • Literatura korištena za nastanak seminarskog rada mora biti navedena abecednim redoslijedom

Prilikom predaje diplomskog rada u Tajništvu Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti studenti su dužni ispuniti priloženi obrazac koji će dozvoliti (ili ne dozvoliti) da njihov rad bude javno dostupan svima.

 

Obrazac Izjave o pohrani ocjenskog rada u digitalni repozitorij Knjižnice FF-a  moguće je preuzeti na sljedećoj adresi:

http://knjiznica.ffzg.unizg.hr/kdokumenti/repozitorij/izjava-dig-arhiv.doc

OBAVIJEST STUDENTIMA KOJI PRIPREMAJU DIPLOMSKI RAD

 

U skladu s odlukom Odsjeka od 15. ožujka 2006. studenti koji pristupaju obrani diplomskog rada dužni su konačnu verziju diplomskog rada dostaviti u digitalnom obliku na CD-u u knjižnicu Odsjeka (nova zgrada knjižnice FF-a).

Obrazac za prijavu diplomskog rada potrebno je popuniti, potpisati, te osobno dostaviti, poslati poštom ili faxom Tajništvu Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti.

                

Obrazac ua prijavu diplomskog rada (.doc)

Obrazac za prijavu diplomskog rada (.pdf)

 

U skladu s odlukom Odsjeka od 15. ožujka 2006. studenti koji pristupaju obrani diplomskog rada dužni su konačnu verziju diplomskog rada dostaviti u digitalnom obliku na CD-u u knjižnicu Odsjeka (nova zgrada knjižnice FF-a).

Potkategorije

Ljetni i jesenski rok 2020/21. - prof. dr. Daniela Živković

Prof. dr. Daniela Živković će ispite održavati kao e-testove u rokovima najavljenim u rasporedu ispitnih rokova. Nije se potrebno posebno najavljivati za ispit. Studenti će u Omegu dobiti lozinku pristupa testu u zakazano vrijeme. Adresa za kontakt je isključivo: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Rokovi: 10. i 24. lipnja 2021. te 8. srpnja 2021.

Digitalna knjižnica 1 u 17h

Digitalna knjižnica 2 u 18h

Informacijski izvori i služba u 17,30h

Osnove bibliotekarstva u 19h

Sveučilišno knjižničarstvo u 18,30h

Pristup je moguć svakom testu 30 minuta.

 

 

Ispiti iz kolegija Školske knjižnice, Radionica kreativne nastave u školskoj knjižnici, Seminar iz UDK, Klasifikacijski sustavi održat će se 13.2.2021. i 27.2.2021. od 10 sati.Izlazak je potrebno prijaviti preko Omege.