Naslovnica

Akademska godina 2013-2014

Projekti društveno korisnog učenja

 

Ciljevi projekata i partneri:

Prvi projekt pod nazivom Djeca i baština realiziran je u suradnji s osnovnom školom Davorina Trstenjaka i Etnografskim muzejom u Zagrebu. U sklopu razredne nastave održana su predavanja na temu baštine i folklore, a djeca su upoznata s osnovnim pojmovima iz folklornih zona te terminima materijalne i nematerijalne baštine. Kroz razne radionice predstavljene su dječje tradicijske igre, dječji običaji oko Božića te hrvatske tradicijske pjesme i instrumenti. Praktični dio upotpunila je i radionica u Etnografskom muzeju gdje su se djeca upoznala s ustanovom koja se bavi očuvanjem baštine. Osnovni cilj projekta je bio podučiti mlađe generacije o očuvanju vlastite baštine te njihove učitelje i mentore potaknuti na sličan rad.

Projekt je opisan u Prezi-u: http://prezi.com/ojcmfm7zjksl/untitled-prezi/

 

Drugi projekt pod nazivom Čitateljski klub za djecu zamišljen je kao mjesto susreta djece, studenata i stručnih knjižničara/knjižničarki. Cilj je bio ponuditi kreativne radionice u sklopu kojih se sudionike potiče na pismeno izražavanje, crtanje, glumu, te u prostoru knjižnice okuplja djecu koja vole knjigu i pisanu riječ i pruža im se kvalitetan sadržaj. One koji nisu ljubitelji knjige cilj je bio potaknuti na druženje, igru i neformalno učenje. Kao rezultat projekta, u partnerskoj ustanovi - Dječjoj knjižnici Marina Držića u Zagrebu održan je niz kreativnih radionica, osmišljeni su plakat i promotivni video materijal te provedena anketa o čitalačkim navikama, kao i evaluacija radionica.

Projekt je opisan u YouTube videu: https://www.youtube.com/watch?v=KToWEsGnvSA

Prezi-u: http://prezi.com/pe7nlmyfxfui/projekt-drustveno-korisnog-ucenja-/?utm_campaign=share&utm_medium=copy

i Google stranici: https://sites.google.com/site/citateljskikulub/

Iz ovog projekta razvio se novi projekt Bibliocikliranje u kojemu je ideja Čitateljskog kluba povezana s biciklom, a u proces su uključeni FFZG, Čitateljski klub Dječje knjižnice Marina Držića, 7 knjižnica na ruti Zagreb-Split te Dom za nezbrinutu djecu Maestral (Split).

 

Treći projekt pod nazivom Info čajanka imao je za cilj pružanje osnovnog znanja iz rada na računalu osobama treće životne dobi, koji su aktivni članovi partnerske udruge - Društva za prevenciju moždanog udara iz Zagreba. U sklopu projekta održavale su se radionice gdje su polaznici bili upoznati sa sljedećim sadržajem: rad u Windows okruženju, osnove korištenja MS Word-a, osnove pretraživanja na Internetu, savladavanje komunikacije na Internetu (slanje elektroničke pošte, korištenje Skype-a), pristup zabavnim sadržajima (YouTube, Facebook, Google Maps, različiti portali).

Projekt je dokumentiran u YouTube videu https://www.youtube.com/watch?v=VXTPtY1YN4w Prezi:-u http://prezi.com/uyr9iwkpercx/studentice-i-hrvatsko-drustvo-za-prevenciju-mozdanog-udara/
i Google stranici: https://sites.google.com/site/infocajanka1/

 

Četvrti projekt pod nazivom Naša srca za mala srca realiziran je u suradnji s udrugom Veliko srce malom srcu s ciljem poticanja globalnog prepoznavanja Udruge i povezivanja s drugim sličnim udrugama u svijetu, radi pružanja pomoći roditeljima i djeci – članovima Udruge u komuniciranju svoje bolesti drugim liječnicima, radi osvještavanja važnosti muzeja kao izvora znanja i subjekta (ne)formalnog obrazovanja te radi osvještavanja javnosti o problemima djece s urođenim srčanim greškama. Završni produkti projekta su: brošura s osnovnim informacijama o Udruzi i njezinoj djelatnosti, prijevod web-stranice Udruge na engleski jezik, osobna zdravstvena putovnica djeteta sa srčanom greškom te posjet muzeju za djecu – članove Udruge i njihove roditelje.

Projekt je dokumentiran na web stranici partnera (udruga Veliko srce malom srcu): http://velikosrce-malomsrcu.hr/Vijesti/Osobna-zdravstvena-putovnica-za-djecu-sa-srcanim-b.aspx

Prezi-u: http://prezi.com/8hesm_cqkrgw/nasa-srca-za-mala-srca/

i Google stranici: https://sites.google.com/site/nasasrcazamalasrca/

 

Zadnji projekt ove akademske godine, Dvotjedni hibridni e-tečaj osnova 3d digitalizacije proveden je u partnerskoj instituciji - Školi primjenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu. Tečaj je bio hibridan jer se izvodio i online i uživo, a kao rezultat učenici te škole su usvojili osnovne pojmove, principe, metode i rad sa softverom za jednostavno pretvaranje 3D objekata u 3D modele te usvojili znanje primjenjivo u njihovom području struke: fotografija, kiparstvo, arhitektura i modeliranje.

Projekt je dokumentiran na Google stranici:

https://sites.google.com/site/o3dprojekt/home

Akademska godina 2012-2013

Projekti društveno korisnog učenja

 

 

Ciljevi projekata i partneri:

Prvi projekt pod nazivom TiM: Ti i Muzej je nastao kroz suradnju studenata Informacijskih i komunikacijskih znanosti s OŠ „Cvjetno Naselje“ i Muzejom za umjetnost i obrt u Zagrebu. Studenti su surađivali sa kustosima u vođenju osnovnoškolaca (peti, šesti, sedmi i osmi razredi) kroz muzej te su održali kreativne radionice prilagođene godini i uzrastu učenika. Jedna grupa učenika je radila starinski namještaj od valovite ljepenke, drugi su ocrtavali svoja tjela na papiru velikog formata, dok je posljednja skupina dobila glatki papir premazan mješavinom crne tinte i žumanjka, koji su oblikovali drvenim štapićima. Studenti su dokumentirali sve aktivnosti kao video-dnevnik, intervjuirajući učenike koji su posjetili izložbu i sudjelovali u kreativnim radionicama. Drugi dio projekta je realiziran u školi i kod kuće, gdje su djeca mogla posjetiti web stranicu koju su napravili studenti, pročitati novosti muzeja, pregledati galeriju slika njihovog nedavnog posjeta muzeju te sudjelovati u kvizu i provjeriti svoje znanje o Muzeju za umjetnost i obrt.

Projekt je opisan u Prezi-u: http://prezi.com/-4xr0fkc0ind/tim-ti-i-muzej/

i Google stranici: https://sites.google.com/site/projekttimtiimuzej/home

Projekt je također opisan u sljedećem radu: Miličić, Dolores; Đuričić, Petra; Mikelić Preradović, Nives. TiM: Ti i Muzej (Team: You and Museum). // Recent Advances in Information Science. 13 (2013); 216-221

 

Drugi projekt Facebook: dobar, loš ili zao?“ bavio se specifičnim problemom - nasiljem na društvenim mrežama, a realiziran je kroz suradnju studenata s tri partnera iz zajednice: OŠ „Julije Klović“, Centar za zaštitu djece i mladih u Zagrebu i Hrabri telefon.

Projekt se provodio u dva peta razreda i jednom sedmom razredu na nastavi informatike u OŠ „Julije Klović“ u Zagrebu. Cilj je bio upozoriti učenike o mogućim opasnostima pri korištenju društvenih mreža i upoznao ih sa raznim načinima zaštite. Studenti su učenike podučili o pozitivnim mogućnostima korištenja društvenih mrreža te ih potaknuli na sudjelovanje u izradi postera i malih projekata. Studenti su u ovom projektu otkrili problem u kurikulumu osnovnih škola: učenici o internetu uče tek u sedmom razredu, a počinju ga koristiti puno ranije, bez potrebnih predznanja, uputa i nadzora u korištenju interneta. Projekt je upozorio javnost o problemu cyberbullyinga i neadekvatno korištenju društvenih mreža; promovirao internetsku kulturu i njen doprinos učenicima, dok je školska zajednica svjedočila jedinstvenom pristupu jednom od važnih i suvremenih problema u osnovnoj školi.

Projekt je opisan u Prezi-u: http://prezi.com/qzpfo1yxjzve/dku_projekt/

i Google stranici: https://sites.google.com/site/facebookdobarlosilizao/

Projekt je također opisan u sljedećem radu: Bingula, Mihaela; Matić, Andrea; Varga, Vanesa; Mikelić Preradović, Nives. Facebook: The Good, the Bad or the Ugly?. // INFuture2013: Information Governance. 4 (2013) ; 105-115

 

Rezultat trećeg projekta je Europass edukativna radionica, koja je imala za cilj podučiti studente, nezaposlene mlade ljude i sve ostale zainteresirane kako sebi povećati šanse na tržištu rada te svoja znanja i vještine prikazati na pravi način. Studenti su kroz kvalitetnu radionicu polaznicima pružili niz potrebnih informacija i uputili ih gdje se mogu dodatno informirati. Osim izrade životopisa i jezične putovnice, polaznici radionice dobili su informacije o izradi priloga svjedodžbi, mobilnosti, dopunskoj ispravi o studiju te pisanju molbe za posao na hrvatskom i stranom jeziku (engleski i njemački jezik). Partneri projekta su bikli Institut za razvoj obrazovanja i Nacionalni Europass Centar Hrvatske pri Agenciji za mobilnost i programe EU.

Projekt je opisan na Google stranici: https://sites.google.com/site/europassproject2012/home

 

Misija četvrtog projekta Osnovno IKT obrazovanje za starije osobe bila je poučiti starije građane osnovnim informacijsko-komunikacijskim (IKT) vještinama kroz interaktivnu suradnju gradske knjižnice Tina Ujevića, doma umirovljenika Trešnjevka i studenata Filozofskog fakulteta u Zagrebu. IKT obrazovanje starijih osoba, društvene skupine koja se najčešće suočava s problemom društvene izolacije, predstavlja vrlo važan preduvjet za njihovu društvenu uključenost. Studenti su krajnje korisnike podučili osnovama informacijske tehnologije s naglaskom na društvenim mrežama (Facebook i Skype). Od 15 sudionika- umirovljenika, prvu razinu (osnovne računalne vještine) je uspješno savladalo 13 sudionika. Drugu razinu je svladalo 9 polaznika, dok je 6 sudionika stiglo do kraja treće razinu (kreiranje i upravljanje Facebook računom). Posljednju razinu (kreiranje i upravljanje Skype računom) uspješno je savladalo sa samo dva sudionika.

Projekt je opisan u Prezi-u: http://prezi.com/o5cjvopjvztx/studenti-za-umirovljenike/

Također je opisan u sljedećem radu: Lenić, Marija; Kustura, Anita; Jurković, Ida; Mikelić Preradović, Nives. Students for Seniors: Basic ICT Education for the Elderly. // INFuture2013: Information Governance. 4 (2013) ; 249-256

 

Peti projekt Informacijska pismenost za učenike sedmih razreda je imao za cilj podučiti učenike sedmih razred osnovnih škola (djeca od 13 godina) sve o informacijskoj pismenosti kroz niz radionica. Partner ovog projekta bila je Gradska knjižnica Medveščak i OŠ „dr. Ivana Merza“ u Zagrebu. Učenici su podučeni o načinima pronalaženja relevantnih informacija, dobili su upute o vrstama knjižničnog kataloga i međuknjižničnoj posudbi te su na kraju odvedeni u Gradsku knjižnicu Medveščak kako bi dobili izravnu praksu u pretraživanju i pronalasku informacija.

Projek je opisan na Google stranici: https://sites.google.com/site/portfoliodku/o-projektu

 

Posljednji projekt u ovoj akademskoj godini, e-Latinski, rezultirao je interaktivnom aplikacijom za učenje latinskog jezika, čiji je cilj pomoći učenicima savladati nastavni plan Latinskog jezika korišten u gimnazijama. Partner projekta je bila V. Gimnazija u Zagrebu i profesori kolegija „Nastava s primjenom računala“ na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Aplikacija obuhvaća najvažnija gramatička pravila s pripadajućim vježbama, vokabular koji pojašnjava riječi korištene u vježbama, pitanja o latinskoj civilizaciji te vježbe s latinskim izrekama.

Aplikacija je dostupna ovdje:

http://mod.srce.hr/arhiva/file.php/30/Aplikacija_za_ucenej_lat._jezika/Naslovni_frame.swf

Akademska godina 2011-2012

Projekti društveno korisnog učenja

 

Ciljevi projekata i partneri

Prvi projekt pod nazivom „DicDucFac (ideja-vodstvo-projekt) je zamišljen kao radionica koja se bavi primjenom modernih društvenih medija (Facebook, YouTube, Gmail) u svrhu samopromocije, besplatnog oglašavanja putem društvenih mreža, traženja zaposlenja, osobnog usavršavanja te uspješne promjene karijere. Radionica je organizirana za računalno obrazovane nezaposlene mlade ljude s visokom stručnom spremom, kako bi se povećale njihove šanse za pronalazak zaposlenja i samozapošljavanje. Projekt je objedinio edukativni aspekt razvoja ljudskih potencijala (prijenos znanja i drugih vještina) i društveno-ekonomske probleme u borbi protiv nezaposlenosti. Realiziran je sa lokalnom udrugom – Hrvatko slavensko društvo.

Projekt je opisan u Prezi-u: http://prezi.com/hisyj6jhjijz/dicducfac-ideja-vodstvo-produkt/

e-portfoliju https://moodle.srce.hr/eportfolio/view/view.php?id=7632

i Google stranici: https://sites.google.com/site/dicducfac2357/home

 

Cilj drugog projekta pod nazivom „Facebook radionica 65+“ bio je upoznati starije ljude sa informatičkom tehnologijom kroz instrukcije i radionice. Studenti su pomogli starijim ljudima svladati pristup tehnologiji i strah od nje te su ih podučili kako izvući najbolje iz digitalne tehnologije. Kroz održane radionice stariji su ljudi stekli samopouzdanje u korištenju tehnologije i osjetili bolju povezanost s društvenom zajednicom.

Projekt je opisan na Facebook stranici: https://www.facebook.com/pages/Besplatna-Radionica-Tin-Ujevi%C4%87/248732571846546

i Google stranici: https://sites.google.com/site/facebookradionicatinujevic/

 

Cilj posljednjeg projekta ove akademske godine bio je izraditi Priručnik za olakšavanje i pobošavanje komunikacije knjižničara i gluhih te nagluhih osoba koji koriste hrvatski znakovni jezik u svojoj svakodnevnoj komunikaciji. Projekt je osmišljen radi upoznavanja knižničara s problemima i potrebama gluhih i nagluhih osoba, upoznavanja s pojmovima gluh, nagluh i gluhonijem te radi usvajanja nazivlja poput osoba s invaliditetom i djeca s posebnim potrebama, kao i za izradu znakovnog rječnika vezanog uz terminologiju knjižničnog poslovanja.

Projekt je opisan u Prezi-u: http://prezi.com/vdomimo5pjtb/prirucnik-za-olaksavanje-i-poboljsanje-komunikacije-knjiznicara-sa-gluhim-i-nagluhim-osobama/

i Google stranici: https://sites.google.com/site/prirucnikzaknjiznicare/home/o-projektu

Akademska godina 2009-2010

Projekti društveno korisnog učenja

 

 

Ciljevi projekata i partneri

Cilj prvog projekta bio je izraditi interaktivnu aplikaciju za učenje engleskog jezika (koja sadrži i nastavne materijale za provjeru znanja u pripremi za državnu maturu) za Žensku opću gimnaziju Družbe sestara milosrdnica te promo CD za promociju ustanove među učenicima završnih razreda osnovnih škola i za inozemne škole zainteresirane za razmjenu učenica. CD je dio monografije koja se tiskala u čast 15. godišnjice škole.

 

Cilj drugog projekta bio je stvoriti vizualni identitet plesne udruge A&M kroz dizajniranje njihovog logoa, memoranduma, brošure privlačnog izgleda, vizitki i web stranice te baze podataka svih članova i suradnika.

 

Cilj trećeg projekta bio je dizajnirati toplu, veselu web stranicu za studentsku udrugu „Puturama“ koja organizira cijenom povoljna putovanja za studente. (http://www.puturama.org/)

 

Posljednji projekt u ovoj akademskoj godini pod nazivom „Kvisko“ razvio je edukativni kutak web stranice OŠ „Retkovec“, kako bi pomogao školi i učiteljima privući učenike da posjećuju web stranicu škole i nauče nešto novo ili eventualno potvrde svoje znanje o već upoznatim temama prilikom pregledavanja sadržaja i obrazovnih aktivnosti. Naši studenti su dobili brojne rukom pisane materijale koje su učenici prikupili tijekom školske godine, koji su se sastojali od anagrama, mentalnih mapa, logičkih igara, kvizova o općem znanju, hrvatskom jeziku i književnosti, povijesti i sl. Iako je trebalo puno vremena i truda za pretvoriti te rukom pisane materijale u korisne aktivnosti e-učenja, studenti su to iskoristili kao sredstvo za privlačenje učenika. Njihova osnovna hipoteza je bila da e-aktivnosti učenicima izgledaju privlačnije i zanimljivije ako se u e-okruženje implementiraju učeničke ideje i materijali. Edukativni kutak je također bio namijenjen učiteljima osnovne škole kao motivacija za komunikaciju s učenicima u on-line okruženju te da ih potakne za postavljanje vlastitih nastavnih materijala na Internet kako bi se poboljšala interakcija s učenicima.

Akademske godine 2006-2007 & 2007-2008

Projekti društveno korisnog učenja
 
 

Vizualni identitet društvene zajednice

Ciljevi projekata:

Cilj projekata je bio izraditi video materijal i promotivni CD (kao dio inicijative „sportom protiv droge“), dizajnirati digitalnu brošuru sa privlačnim dizajnom za sve studente koji bi se htjeli upoznati sa svijetom muzeja u Zagrebu (vodič kroz muzeje Grada Zagreba), izraditi grafičko rješenje za muzejsku izložbu (izložba „Svijetlo bogova“), te dizajnirati letke, postere i ostali promotivni materijal poput posjetnica i logoa.

Partneri:

1. Udruga ekstremnih sportova Slavonski Brod

2. Muzeji Grada Zagreba

3. Alternativno-kulturni centar "YUMA" - udruga mladih u Imotskom

4. Puturama

5. Udruga borilačkih vještina Krav-Maga

6. Klub tajlandskog boksa “Mustang“

 

Informatičko i računalno osposobljavanje za osobe s posebnim potrebama

Ciljevi projekta:

Cilj projekta "Internet za slijepe" bio je razviti mali priručnik "Pristup Internetu za slijepe i slabovidne", koji će služiti kao vodič kroz proces instalacije i korištenja Mozilla Firefox web preglednika. Mozilla web preglednik sadrži čitač zaslona koji čita sve dostupne informacije u aplikacijama i dokumentima ili prikazuje informacije na zaslonu za Brailleovo pismo, omogućujući slijepim i slabovidnim korisnicima da koriste ekvivalentnu funkcionalnost softvera kao i njihovi vršnjaci koji nemaju problema s vidom. Studenti su na projektu dodatno podučavali slijepe i slabovidne osobe kako koristiti prečace na tipkovnici, a snimili su i audio verziju priručnika. Projekt je opisan u radu: Basrak, Bojan; Matić, Sanja; Mikelić Preradović, Nives. Service learning in Information Science : Web for the blind // "The Future of Information Sciences : INFuture2007 – Digital Information and Heritage" / Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje (ur.). Zagreb : Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2007. Str. 501-507

Partneri:

1. Udruga slijepih i slabovidnih studenata Šišmiš (Fakultet Humanističkih i Društvenih Znanosti, Sveučilište u Zagrebu)

 

Multimedijski edukativni softver

Ciljevi projekata:

U prvom projektu studenti su razvili multimedisku aplikaciju za pripremu učenika za državnu maturu koja pokriva kompletan nastavni plan i program informatike u hrvatskim gimnazijama. Ovaj projekt je pridonio pripremljenosti učenika za ispit državne mature iz izbornog predmeta Informatike te im pružio uvid u nove načine usvajanja i evaluacije znanja (kao što su e-učenje i računalni testovi). Projekt je opisan u sljedećem radu: Mandić, Ana; Bakarić, Ana; Mikelić Preradović, Nives. Service e-Learning Project: State Graduation Online Demo Exam // The Future of Information Sciences: INFuture2011 - Information Sciences and e-society / Billinness, Clive ; Hemera, A. ; Meateljan, V. ; Banek Zorica, M. ; Stančić, H. ; Seljan, S (ur.). Zagreb : Department of Information Sciences, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2011. Str. 235-243.

Rezultat drugog projekta je edukativni kviz (Igre i zabava) za računalno potpomognutu nastavu u nižim razredima osnovne škole (1. do 4. razreda). Kvizovi su pripremljeni za učitelje u suradnji sa učenicima škole koji su projektima pridonijeli svojim pismenim uratcima koji su naknadno pretvoreni u računalni oblik i interaktivne aktivnosti.

Partneri:

1. Gimnazija Velika Gorica & Nacionalni Centar za Vanjsko vrednovanje

2. OŠ „Braća Ribar“, Sisak

 

Edukativne radionice za širu društvenu populaciju

Ciljevi projekata:

Rezultat projekta u Dječjem odjelu Gradske knjižnice u Zagrebu je bila Radionica engleskog jezika za djecu. Drugi projekt (realiziran u Četvrtoj Gimnaziji u Zagrebu) je bila radionica za učenike srednjih škola o pretraživanju informacija i kriptologiji, s ciljem pomoći maturantima u njihovoj potrazi za informacijama o budućem studiju, te s ciljem promocije studija Informacijskih i komunikacijskih znanosti među budućim brucošima. Treći projekt, u kojem su sudjelovali studenti diplomskog studija Muzeologije i studenti Informacijskih znanosti nastavničkog smjera bio je dizajnirati bilježnicu za osnovnoškolce koja se koristi prilikom obilazaka Muzeja Grada Zagreba. Učenici i kustosi su ocijenili bilježnicu kao zanimljiv i koristan alat za djecu koji mogu zadržati kao suvenir njihovog posjeta muzeju. Konačno, cilj posljednjeg projekta je bio radionica za učenike osnovnih škola o svakodnevnom životu slijepih i slabovidnih osoba, koja je ralizirana kroz blisku suradnju s Tiflološkim muzejom u Zagrebu.

Partneri:

1. Muzej Grada Zagreba

2. Knjižnica grada Zagreba – Dječji odjel Gradske knjižnice

3. Četvrta gimnazija, Zagreb

4. Tifološki muzej

 

Interaktivna baza podataka (s multimedijskim sadržajem)

Ciljevi projekata:

Rezultat projekta s udrugom „Prijatelji životinja“ je bila baza vegetarijanskih proizvoda koji su dostupni u trgovinama i CD s multimedijskim sadržajem koji potiče građane na zdraviji način života pomoću vegetarijanskih recepata i informacijama o zdravoj hrani na zanimljiv način (putem interaktivne baze podataka i multimedijske aplikacije na CD-ROM-u). Proizvod suradnje s OŠ "Vukovina" je bila baza podataka o studentima s invaliditetom, kao i poduka nastavnog osoblja u korištenju baze podataka. U suradnji s Odredom izviđača „Bota“, studenti su razvili bazu podataka izviđačkih aktivnosti kako bi pomogli članovima planirati svoje aktivnosti u proljeće, ljeto, jesen i zimu. Projekt realiziran u suradnji s udrugom "Igra" koja pruža rehabilitacijsko-obrazovnu i psiho-socijalnu pomoć kroz aktivnosti neformalnog obrazovanja rezultirao je razvojem mjesečnog kalendara za osoblje i baze podataka svih volontera u udruzi. U drugom projektu učenici su razvili bazu podataka o svim članovima Saveza izviđača Zagreba i podučili osoblje kako održavati tu bazu podataka. Europski parlament mladih (EYP) u Hrvatskoj je dobio bazu podataka svih svojih članova, kao i udruga HVIDRA te udruga "Extreme Wireless".

Partneri:

1. Udruga „Prijatelji životinja“: ZegeVege project

2. OŠ „Vukovina“ Velika Gorica

3. Odred izviđača „Bota“

4. Udruga “Igra”

5. Savez izviđača Zagreba

6. Europski parlament mladih Hrvatske

7. HVIDRA

8. Udruga bežičnh korisnika “Extreme Wireless“

 

Web za školu

Ciljevi projekata:

Rezultat projekta u OŠ "Medvedgrad“ je bila funkcionalna web stranica, a učenici škole su sudjelovali u njenom dizajnu. Iste aktivnosti društveno korisnog učenja provedene su i u ostalim osnovnim školama koje su bile partneri našim studentima.

Partneri:

1. OŠ "Medvedgrad“, Zagreb

2. OŠ "Zdenko Turković", Kutjevo

3. OŠ "Ljudevit Modec", Križevci

4. OŠ "Josip Juraj Strossmayer", Đurđenovac

5. OŠ "Žuti Brijeg", Zagreb

6. OŠ "Petar Zrinski", Jalžabet

 

Web za fakultet

Ciljevi projekata:

Ciljevi ovih projekata su bili prikupljanje informacija i transfer u digitalni oblik, primijena znanja studenata o obradi podataka te stvaranje funkcionalne web stranice i poduka osoblja fakulteta o ažuriranju stranice.

Partneri:

  1. Katedra za sinologiju, Odsjek za indologiju i dalekoistočne studije Filozofskog fakulteta u Zagrebu

Odsjek za hungarologiju, turkologiju i judaistiku Filozofskog fakulteta u Zagrebu

 

Web za profesore

Ciljevi projekta:

Dva projekta su realizirana u suradnji s profesorima Filozofskog Fakulteta u Zagrebu: za prvi projekt su studenti prikupili i pretvorili podatke u digitalni oblik za profesorovu osobnu web stranicu, napravili web stranicu i podučili ga o ažuriranju iste, dok su za drugi projekt studenti digitalizirali nastavni materijal za jedan kolegij te dizajnirali online kolegij u sustavu za učenje na daljinu - Omega da bi omogućili dostupnost nastavnog materijala svim studentima.

Partneri:

1. Profesori Filozofskog fakulteta u Zagrebu

 

Web za studente

Ciljevi projekata:

Glavni cilj ovih projekata je bio dizajnirati newsportal s bazom članova i promotivni materijal za klub studenata (KSIZ), izraditi web stranicu i podučiti članove kluba studenata o ažuriranju ("Domaći" i Pinocchio"), prikupiti i digitalizirati podatke, napraviti web stranicu za udrugu studenata i prevesti stranicu na engleski (HUSB) te izraditi web stranicu koja zadovoljava potrebu slijepih i slabovidnih studenata ("Šišmiš").

Partneri:

1. Klub studenata informacijskih znanosti (KSIZ)

2. Klub studenata talijanistike „Pinocchio”;

3. Klub studenata etnologije „Domaći”

4. Udruga slijepih i slabovidnih studenata „Šišmiš“

5. Hrvatsko udruženje studenata brodogradnje

 

Web za školsku knjižnicu

Ciljevi projekta:

Dizajn web stranice školske knjižnice koja će omogućiti učenicima uvid u fond knjižnice i olakšati posudbu željene literature te im pružiti informacije o aktivnostima i radnom vremenu knjižnice. Stranica sadrži linkove na fond knjižnice, aktivnosti, popis lektire, itd.

Partner :

1. OŠ "Medvedgrad", Zagreb

 

Web za širu društvenu zajednicu

Ciljevi projekata:

Glavni cilj ovih projekata bio je prikupiti dokumente i digitalizirati podatke, primijeniti znanje o obradi podataka, izraditi web stranicu udruge / partnerske organizacije te osposobiti osoblje za održavanje iste. Na jednom od projekata studenti su razvili bazu podataka s bibliografijom koja pokriva publikacije vezane za ljudska prava, a koja je integrirana u već postojeću web stranicu (Centar za ljudska prava).

Partneri :

1. Društvo invalida cerebralne i dječje paralize

2. Centar za ljudska prava

3. Udruga “Joga u svakodnevnom životu”

4. Klapa „Dišpet”

5. Klub izviđača - istraživača “Plava Planina"

6. Udruga „Na drugi način“, škola za posvojitelje

7. HDIO - Hrvatsko društvo za internističku onkologiju Hrvatskog liječničkog zbora

8. A capella Božićni ulični pjevači

9. Europski parlament mladih Hrvatske

10. HVIDRA

11. DITS - Društvo inženjera i tehničara grada

12. Centar za rehabilitaciju "Zagreb“