Kontakti

UPIS U LJETNI SEMESTAR - DODATNA OBAVIJEST

Mole se svi izvanredni studenti koji upisuju ljetni semestar da uz ostalu dokumentaciju donesu i popunjen list koji možete preuzeti ovdje.

 

UPIS U LJETNI SEMESTAR 2024/2025.

Upis u ljetni semestar održat će se 15. 03. 2025. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

      1. godina studija (upis u II. semestar): 09.00 – 10.00

      2.  godina studija (upis u IV. semestar): 10.00 – 11.00

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

1. upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima

2. Popunjen obrazac koji je moguće preuzeti ovdje

2. potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 477,80 € potrebno je uplatiti na navedeni broj računa)

IBAN : HR1823600001101311177

Poziv na broj: 31-460-3104

svrha uplate: školarina za II. semestar (ili IV. semestar) izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: acerovski@ffzg.hr Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Napomena: studenti koji su upisali dodatnu godinu (2 + 2) NE upisuju ljetni semestar


 

 

UPIS U ZIMSKI SEMESTAR 2024/2025.*

*informacije o upisima podložne su promjenama pa se studenti mole pratiti izmjene na mrežnim stranicama

Upis u zimski semestar 2024/25. održat će se 12. 10. 2024. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

    1. godina studija (upis u I. semestar): 9.00 – 10.00

    2. godina studija (upis u III. semestar): 10.00 – 11.00

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Vrijeme upisa: 12. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi Filozofskog fakulteta.

Na upis je potrebno donijeti:

  • 2 fotografije (40 x 60 mm)
  • potvrdu o uplaćenoj školarini (Uplatu od 477,80 € potrebno je izvršiti na IBAN: HR1823600001101311177; poziv na broj: 2-460-3104; svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.)
  • potvrda o uplati upisnog paketa (Studenti koji prvi put upisuju diplomski studij Informacijske znanosti/bibliotekarstvo/izvanredno uz potvrdu o uplati školarine donose potvrdu o uplati upisnog paketa u iznosu od 50,00 € koju moraju izvršiti na račun Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177, uz poziv na broj 460-3104-OIB pristupnika.)

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: acerovski@ffzg.unizg.hr Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Smatrat će se da studenti koji nisu pristupili upisima odustaju od studija.

Uvod u studij održat će se isti dan, u subotu, 12. 10. od 10.00 sati (pratiti mrežnu stranicu/rubrika Raspored).

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 12. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

  • upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
  • potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 477,80 €  potrebno je uplatiti na:HR1823600001101311177 ; POZIV NA BROJ: 2-460-3104 , svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.
  • indeks

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: acerovski@ffzg.unizg.hr Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 15. 10. 2024. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 12. 10. od 10.30 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  •     upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak. god. 2024./25. iznosi 35,00 €  i plaćaju je svi student FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 15. 10. 2023. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (koja traje do 30. 09. 2024.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta (sukladno novom Statutu Sveučilišta u Zagrebu i Statutu Filozofskog fakulteta od 12. srpnja 2023.).

Studentima koji procjenjuju da neće stići diplomirati do 30. 09. 2024. preporučuje se stavljanje ak. godine u mirovanje. Tijekom mirovanja prava i obveza student može polagati ispite i pristupiti provjeri znanja (ispit, seminarski rad. kolokvij i dr.). Mirovanje je potrebno upisati tijekom trajanja studentskih prava (nakon što istekne status mirovanje više nije moguće).

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2022./24. iznosi 26,54 € 200,00 KN i plaćaju je svi studenti FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • indeks

 

 


Rezultati natječaja za upis izvanrednih studenata na diplomski studij Informacijske znanosti – BILIOTEKARSTVO u ak. god. 2024/2025.

Rezultati su dostupni na poveznici.

Mole se pristupnici koji su stekli pravo na upis, a u međuvremenu su odustali, da e-mailom o tome obavijeste voditeljicu studija, prof. dr. sc. Špiranec (sspiran@ffzg.unizg.hr).

Upisi u ak.god.2024/2025. održat će se u subotu, 12. 10.; detaljne informacije o upisima objavit ćemo uskoro.


 

UPIS U LJETNI SEMESTAR - DODATNA OBAVIJEST

Mole se svi izvanredni studenti koji upisuju ljetni semestar da uz ostalu dokumentaciju donesu i popunjen list koji možete preuzeti ovdje.

 

UPIS U LJETNI SEMESTAR 2023/2024.

Upis u ljetni semestar održat će se 16. 03. 2023. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

      1. godina studija (upis u II. semestar): 09.00 – 10.00

      2.  godina studija (upis u IV. semestar): 10.00 – 11.00

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

1. upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima

2. potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 477,80 € potrebno je uplatiti na navedeni broj računa)

IBAN : HR1823600001101311177

Poziv na broj: 31-460-3104

svrha uplate: školarina za II. semestar (ili IV. semestar) izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: acerovski@ffzg.hr Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Napomena: studenti koji su upisali apsolventsku godinu NE upisuju ljetni semestar

 

 

 

UPIS U ZIMSKI SEMESTAR 2023/2024.*

*informacije o upisima podložne su promjenama pa se studenti mole pratiti izmjene na mrežnim stranicama

Upis u zimski semestar 2023/24. održat će se 21. 10. 2023. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

  • 1. godina studija (upis u I. semestar): 9.00 – 10.00
  • 2. godina studija (upis u III. semestar): 10.00 – 11.00

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Vrijeme upisa: 21. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi Filozofskog fakulteta.

Na upis je potrebno donijeti:

  • 2 fotografije (40 x 60 mm)
  • potvrdu o uplaćenoj školarini (Uplatu od 477,80 € / 3.600,00 HRK potrebno je izvršiti na IBAN: HR1823600001101311177; poziv na broj: 2-460-3104; svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.)
  • potvrda o uplati upisnog paketa (Studenti koji prvi put upisuju diplomski studij Informacijske znanosti/bibliotekarstvo/izvanredno uz potvrdu o uplati školarine donose potvrdu o uplati upisnog paketa u iznosu od 46,45 €/350,00 kuna, koju moraju izvršiti na račun Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177, uz poziv na broj 460-3104-OIB pristupnika.)

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: acerovski@ffzg.unizg.hr Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Smatrat će se da studenti koji nisu pristupili upisima odustaju od studija.

Uvod u studij održat će se isti dan, u subotu, 21. 10. od 10.00 sati (pratiti mrežnu stranicu/rubrika Raspored).

 

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 21. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

  •  upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
  • potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 477,80 € /3.600,00 HRK potrebno je uplatiti na:HR1823600001101311177 ; POZIV NA BROJ: 2-460-3104 , svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.
  • indeks

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: acerovski@ffzg.unizg.hr Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 15. 10. 2023. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 21. 10. od 10.30 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  • upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak. god. 2023./24. iznosi 26,54 € 200,00 KN,  i plaćaju je svi student FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 15. 10. 2023. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (koja traje do 30. 09. 2024.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta (sukladno novom Statutu Sveučilišta u Zagrebu i Statutu Filozofskog fakulteta od 12. srpnja 2023.). Studentima koji procjenjuju da neće stići diplomirati do 30. 09. 2024. preporučuje se stavljanje ak. godine u mirovanje. Tijekom mirovanja prava i obveza student može polagati ispite i pristupiti provjeri znanja (ispit, seminarski rad. kolokvij i dr.)

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  •  potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2022./24. iznosi 26,54 € 200,00 KN i plaćaju je svi studenti FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • index

 


 

 

Rezultati natječaja za upis izvanrednih studenata na diplomski studij Informacijske znanosti - BIBLIOTEKARSTVO - akad. god. 2023./2024.

Rezultati su dostupni na poveznici: LINK

Mole se pristupnici koji su stekli pravo na upis, a u međuvremenu su odustali, da e-mailom o tome obavijeste voditeljicu studija, prof. dr. sc. Špiranec (sspiran@ffzg.unizg.hr).

Upisi u ak.god.2023/2024. održat će se u subotu, 21. 10. a detaljne informacije objavit ćemo uskoro.


 

UPIS U ZIMSKI SEMESTAR 2022/2023.*

*informacije o upisima podložne su promjenama pa se studenti mole pratiti izmjene na mrežnim stranicama

Upis u zimski semestar 2022/23. održat će se 15. 10. 2023. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

  1. godina studija (upis u I. semestar): 9.00 – 10.00
  2. godina studija (upis u III. semestar): 10.00 – 11.00

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Vrijeme upisa: 15. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi Filozofskog fakulteta.

Na upis je potrebno donijeti:

  • 2 fotografije (40 x 60 mm)
  • potvrdu o uplaćenoj školarini (Uplatu od 3.600,00 kuna/477,80 € potrebno je izvršiti na IBAN: HR1823600001101311177; poziv na broj: 2-460-3104; svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.)
  • potvrda o uplati upisnog paketa (Studenti koji prvi put upisuju diplomski studij Informacijske znanosti/bibliotekarstvo/izvanredno uz potvrdu o uplati školarine donose potvrdu o uplati upisnog paketa u iznosu od 350,00 kuna/46,45 €, koju moraju izvršiti na račun Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177, uz poziv na broj 460-3104-OIB pristupnika.)

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: acerovski@ffzg.unizg.hr Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Smatrat će se da studenti koji nisu pristupili upisima odustaju od studija.

Uvod u studij održat će se isti dan, u subotu, 15. 10. od 10.00 sati (pratiti mrežnu stranicu/rubrika Raspored)

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 15. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

  • upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
  • potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna/477,80 € potrebno je uplatiti na:HR1823600001101311177 ; POZIV NA BROJ: 2-460-3104 , svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.
  • indeks

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: acerovski@ffzg.unizg.hr Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 15. 11. 2022. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 15. 10. od 10.30 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  • upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak. god. 2022./23. iznosi 220,00 kn / 29,20 € i plaćaju je svi student FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 15. 11. 2022. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (do 15. 10. 2023.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta (za produžetak potrebno je uputiti molbu voditeljici studija).

Upisi će se održati u subotu, 15. 10. od 10.30 sati u Studentskoj službi.

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2022./23.)
  • iznosi 220,00 kn / 29,20 € i plaćaju je svi studenti FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • index

 

 

Rezultati natječaja za upis izvanrednih studenata na diplomski studij Informacijske znanosti - BILIOTEKARSTVO

Rezultati su dostupni na poveznici: https://inf.ffzg.unizg.hr/images//izvanrednistudij/izv_studenti_popis_2022_v2.pdf

Mole se pristupnici koji su stekli pravo na upis, a u međuvremenu su odustali, da e-mailom o tome obavijeste voditeljicu studija, prof. dr. sc. Špiranec (sspiran@ffzg.unizg.hr).

Informacije o upisima u ak. god. 2022/2023. bit će objavljene uskoro.

 

Upis u zimski semestar 2022/2023.

Informacije o postupku prijave: https://diplomski-upisi.ffzg.unizg.hr/index.php/postupak-prijave-za-upis-na-izvanredni-studij-informacijskih-znanosti-smjer-bibliotekarstvo/ 

 

Informacije o proceduri upisa 1. i 2. godine studija bit će dostupne početkom listopada.

 

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 01. 11. 2022. godine upisuju apsolventsku godinu.


Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

- upisni list – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima (link ispod ove obavijesti)

- potvrda o plaćenoj upisnini (podaci o uplati dostupni na poveznici: https://diplomski-upisi.ffzg.unizg.hr/index.php/podaci-za-uplatu/ )

- indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 01. 11. 2022. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (do 15. 10. 2023.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta.


Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  - potvrda o plaćenoj upisnini (podaci o uplati dostupni na poveznici: https://diplomski-upisi.ffzg.unizg.hr/index.php/podaci-za-uplatu/ )

   -indeks

ISTEK 2. APSOLVENTSKE GODINE

Studenti kojima je istekla ili ističe dodatna apsolventska godina, a neće diplomirati do 01. 11. 2022. moraju putem molbe regulirati studentski status. Molba se predaje Tajništvu Odsjeka ili voditeljici studija. U molbi treba navesti preostale obaveze na studiju (broj ispita, obrana diplomskog rada) i razloge produžetka studija.

Napomena: Prema Pravilniku o studiranju SuZ istekom vremena dvostruko duljeg od propisanog trajanja studija (4 godine) prestaje status studenta.

Prilog: Upisni list.pdf

 


Voditeljica Izvanrednog studija:

Prof. dr. sc. Sonja Špiranec ( sspiran@ffzg.unizg.hr)

tel.: 01/4092-320 soba E-320

Tajništvo:

Maja Živko, tajnica (informacijske.znanosti@ffzg.hr)
Tel: 01/4092302, primanje poziva 14.00-15.30
Primanje studenata:
radnim danom 10:00-14:00, soba E-326
Pauza:
radnim danom 11:00-11:30

 

Raspored za ljetni semestar - ak. god. 2024./2025.*

*Raspored je prodložan promjenama o kojima će studenti biti pravodobno obaviješteni putem mrežne stranice. Molimo studente da objavljene informacije o dvoranama i vremenu održavaja provjere prije početka predavanja.

_________________________________________________________________________________________________________

 1. godina studija

15. 3. 2025.

10.30 - 14.00 Sustavi za označivanje i pretraživanje II (prof. dr. sc. Sonja Špiranec),  (nakon održane nastave, u 14.00 sati - izvanredni ispitni rok - kolegij SOP I) dvorana D-III

22. 3. 2025.

10.00 - 16.00 Bibliografska organizacija II (prof. dr. sc. Ana Barbarić) dvorana D-III

29. 03. 2025.

10.00 - 15.00 Klasifikacija i klasifikacijski sustavi (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica) dvorana D-III

12. 4. 2025.

10.00 - 14.00 Epistemologija informacijskih znanosti (doc. dr. sc. Denis Kos) dvorana D-III

26. 04. 2025.

10.00 - 15.00 Knjižnice i knjižnične zbirke (prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) dvorana D-III

datum naknadno

10.00 - 14.00  Bibliometrija (prof. dr. sc. Nikolaj Lazić)

7. 06. 2025.

10.00 - 14.00 Metapodaci za upravljanje gradivom (prof. dr. sc. Goran Zlodi) dvorana D-III

___________________________________________________________________________________________________________

 2. godina studija

15. 3. 2025.

10.00 - 14.00 Upravljanje informacijama i znanjem (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica)dvorana D-IV

05. 4. 2025.

10.00 - 14.00 Knjižnično upravljanje (prof. dr. sc. Radovan Vrana) dvorana D-III

12. 4. 2025.

10.00 - 14.00 Epistemologija informacijskih znanosti (doc. dr. sc. Denis Kos) dvorana D-III

10. 5. 2025.

10.00 - 11.30 Povijest knjige i knjižnica (izv. prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) dvorana D-III

11.30 - 13.00 Časopisi i znanstvena komunikacija (izv. prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) dvorana D-III

13.00 - 14.30 Zaštita knjižničnog i arhivskog gradiva (prof. dr. sc. Ana Barbarić) dvorana D-III

14.30 - 16.00 Knjiga i čitanje (prof. dr. sc. Ana Barbarić, Monika Batur) dvorana D-III

 

 

 

 

 

 

Raspored za zimski semestar - ak. god. 2024./2025.*

*Raspored je prodložan promjenama o kojima će studenti biti pravodobno obaviješteni putem mrežne stranice. Molimo studente da objavljene informacije o dvoranama i vremenu održavaja provjere prije početka predavanja.

_________________________________________________________________________________________________________

 1. godina studija

12. 10. 2024.

10.00 - 11.00 Uvod u studij (prof. dr. sc. Sonja Špiranec), D-IV

11.15 - 14.00 Elektronička obrazovna okruženja, D-V (prof. dr. sc. Sonja Špiranec), ili

11.00 - 14.00 Internetska kultura (prof. dr. sc. Radovan Vrana), D-IV

 

19. 10. 2024.

10.00 - 14.00 Osnove informacijske tehnologije (izv. prof. dr. sc. Tomislav Ivanjko) D-VI

 

26. 10. 2024.

10.00 - 16.00 Bibliografska organizacija I (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

 

09. 11. 2024.

10.00 - 14.00 Informacijske tehnologije u obrazovanju (prof. dr. sc. Krešimir Pavlina) A-212A

 

23. 11. 2024.

10.00 - 14.00 Narodne knjižnice (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

 

29. 11. 2024. (petak - online) i 30. 11. 2024. (subota - na FF-u)

Sustavi za označivanje i pretraživanje I (prof. dr. sc. Sonja Špiranec)

  • 29. 11. u 17.00 sati (predavanje putem Omege) - predavanje putem Omege; kolegij je dostupan na: https://omega.ffzg.hr/course/view.php?id=962 lozinka za pristup kolegiju:SOP24, s nastavom počinjemo u virtualnoj učionici Uvodne opaske)
  • 30. 11. 9.30 - 12.00 Vježbe (grupa 1) A-103
  • 30. 11. 12.00 - 14.30 Vježbe (grupa 2) A-103

 

11. 01. 2025.

10.00 - 14.00 Društveno korisno učenje (prof. dr. sc. Nives Mikelić Preradović) D-VI

___________________________________________________________________________________________________________

 2. godina studija

12. 10. 2024.

11.00 - 14.00 Elektronička obrazovna okruženja, D-V (prof. dr. sc. Sonja Špiranec) ili Internetska kultura (prof. dr. sc. Radovan Vrana), D-IV

 

09. 11. 2024.

10.00 - 14.00 Informacijske tehnologije u obrazovanju (prof. dr. sc. Krešimir Pavlina) A-212A

 

30. 11. 2024.

10.00 - 15.00 Digitalna knjižnica I i Digitalna knjižnica II (izv. prof. dr. sc. Tomislav Ivanjko) D-VI

 

07. 12. 2024.

10.00 - 14.00 Digitalizacija i migracija dokumenata D-VI

 

14. 12. 2024.

10.00 - 15.00 Školske knjižnice, Radionica kreativne nastave (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica)  D-VI

Seminar iz UDK (održava se online, javiti se prof. dr. sc. Banek Zorica na e-mail)

 

 

 

Raspored za ljetni semestar - ak. god. 2023./2024.*

*Raspored je prodložan promjenama o kojima će studenti biti pravodobno obaviješteni putem mrežne stranice. Molimo studente da objavljene informacije o dvoranama i vremenu održavaja provjere prije početka predavanja.

_________________________________________________________________________________________________________

 1. godina studija

16. 3. 2024.

10.30 - 14.00 Sustavi za označivanje i pretraživanje II (prof. dr. sc. Sonja Špiranec), D-VI (od 14.00 sati - izvanredni ispitni rok - kolegij SOP I)

23. 3. 2024.

10.00 - 15.00 Knjižnice i knjižnične zbirke (prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) A-103

6. 4. 2024.

10.00 - 16.00 Bibliografska organizacija II (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

13. 4. 2024.

10.30 - 15.00 Klasifikacija i klasifikacijski sustavi (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica) D-VI

4. 5. 2024.

10.00 - 14.00 Bibliometrija (prof. dr. sc. Nikolaj Lazić) D-VI Otkazano zbog bolesti nastavnika

18. 5. 2024.

11.00 - 14.00 Epistemologija informacijskih znanosti  (doc. dr. sc. Denis Kos) D-VI

28. 05. 2024. (utorak)

18.00 - 20.00 Bibliometrija (prof. dr. sc. Nikolaj Lazić) Nastava se održava online. (link)

8. 06. 2024.

11.30 - 14.00 Metapodaci za upravljanje gradivom (prof. dr. sc. Goran Zlodi) D-VI

___________________________________________________________________________________________________________

 2. godina studija

 

16. 3. 2024.

11.00 - 15.00 Knjižnično upravljanje (prof. dr. sc. Radovan Vrana), A-308

20. 4. 2024.

10.00 - 14.00 Upravljanje informacijama i znanjem (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica) D-VI

27. 4. 2024.

10.00 - 11.30 Povijest knjige i knjižnica (izv. prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) D-VI

11.30 - 13.00 Časopisi i znanstvena komunikacija (izv. prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) D-VI

13.00 - 14.30 Zaštita knjižničnog i arhivskog gradiva (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

14.30 - 16.00 Knjiga i čitanje (prof. dr. sc. Ana Barbarić, Monika Batur) D-VI

18. 5. 2024.

11.00 - 14.00 Epistemologija informacijskih znanosti  (doc. dr. sc. Denis Kos) D-VI

 


 

 

 

 

 

Raspored - ak. god. 2023./2024.*

*Konačan raspored bit će objavljen u tjednu prije upisa

*Raspored je prodložan promjenama o kojima će studenti biti pravodobno obaviješteni putem mrežne stranice. Molimo studente da objavljene informacije o dvoranama i vremenu održavaja provjere prije početka predavanja.

_________________________________________________________________________________________________________

 1. godina studija

21. 10. 2023.

10.00 - 11.00 Uvod u studij (prof. dr. sc. Sonja Špiranec), D-VI

11.00 - 14.00 Elektronička obrazovna okruženja, A-308 (prof. dr. sc. Sonja Špiranec) ili Internetska kultura (prof. dr. sc. Radovan Vrana), D-VI

28. 10. 2023.

10.00 - 16.00 Bibliografska organizacija I (prof. dr. sc. Ana Barbarić), D-VI

10. 11. 2023. i 11. 11. 2023.

Sustavi za označivanje i pretraživanje I (prof. dr. sc. Sonja Špiranec)

10. 11. u 17.00 sati (predavanje putem Omege; kolegij je dostupan na: https://omega.ffzg.hr/course/view.php?id=962 lozinka za pristup kolegiju:SOP23, s nastavom počinjemo u virtualnoj učionici Uvodne opaske -Tema 1)

11. 11. 9.30 - 12.00 Vježbe (grupa 1) A-103

11. 11. 12.00 - 14.30 Vježbe (grupa 2) A-103

25. 11. 2023.

10.00 - 14.00 Osnove informacijske tehnologije (izv. prof. dr. sc. Tomislav Ivanjko) A-308

2. 12. 2023.

10.00 - 14.00 Društveno korisno učenje (prof. dr. sc. Nives Mikelić Preradović) D-VI

16. 12. 2023.

10.00 - 14.00 Informacijske tehnologije u obrazovanju (prof. dr. sc. Krešimir Pavlina) A-212A

13. 01. 2024.

10.00 - 14.00 Narodne knjižnice (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

___________________________________________________________________________________________________________

 2. godina studija

21. 10. 2023.

11.00 - 14.00 Elektronička obrazovna okruženja, A-308 (prof. dr. sc. Sonja Špiranec) ili Internetska kultura (prof. dr. sc. Radovan Vrana), D-VI

28. 10. 2023

10.00 - 15.00 Digitalna knjižnica I i Digitalna knjižnica II (izv. prof. dr. sc. Tomislav Ivanjko), A-308

25. 11. 2023.

10.00 - 14.00 Digitalizacija i migracija dokumenata, D-VI

16. 12. 2023.

10.00 - 14.00 Informacijske tehnologije u obrazovanju (prof. dr. sc. Krešimir Pavlina) A-212A

13. 01. 2024.

10.00 - 15.00 Školske knjižnice, Radionica kreativne nastave (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica) A-308

Seminar iz UDK (održava se online, javiti se prof. dr. sc. Banek Zorica na e-mail)

 

 

 

 

 

 

 

 

Knjižnično upravljanje

 

Nositelj: dr. sc. Radovan Vrana, red. prof.

 

Sadržaj / planirane teme: Uvod u menadžment, Knjižnica kao organizacija, Osobine menadžmenta, Funkcije menadžmenta, Donošenje odluka, Delegiranje, Upravljanje potencijalima, Marketing, Vođenje i motivacija, Upravljanje promjenama.

 

Cilj: Cilj kolegija je upoznavanje studenata s osnovnim konceptima menadžmenta.

 

 

Literatura obvezna:

  1. Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Aleksić, Ljiljana. Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti. Zagreb : Masmedia, 2006
  2. Sikavica, Pere; Bahtijarević-Šiber, Fikreta. Menadžment : teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj. Zagreb : Masmedia, 2004.
  3. Sikavica, Pere; Bahtijarević-Šiber, Fikreta; Pološki Vokić, Nina. Temelji menadžmenta. Zagreb : Školska knjiga, 2008.
  4. Evans, G. Edward; Ward, Patricia Layzell; Rugaas, Bendik. Management basics for information professionals. New York; London: Neal-Schuman Publishers, 2000.
  5. Potter, Ned. The library marketing toolkit. London: Facet publishing, 2012.

 

Literatura dodatna:

  1. Choy, Fatt Cheong. Libraries and librarians – what next? // Library Management 28, 3(2007), 112-124.
  2. Davies, Eric J. Taking a measured approach to library management: performance evidence applications and culture. // Management, marketing and promotion of library services based on statistics, analyses and evaluation. /  edited by Trine Kolderup Flaten. München, Munchen : K.G. Saur, 2006, Str. 17-32.
  3. Enache, Ionel. The theoretical fundamentals of library marketing. // Philobiblon 13(2008), 477-490.
  4. Ozretić-Došen, Đ. Osnove marketinga usluga. Zagreb : Mikrorad, 2002.
  5. Russell, Susan E.; Jie Huang. Libraries’ role in equalizing access to information. // Library Management 30, 1/2(2009), 69-76.
  6. Sikavica, Pere; Bahtijarević-Šiber, Fikreta; Pološki Vokić, Nina. Suvremeni menadžment: vještine, sustavi i izazovi. Zagreb : Školska knjiga, 2008.
  7. Waller, Vivienne; Ian McShane. Analysing the challenges for large public libraries in the twenty-first century : a case study of the State Library of Victoria in Australia. // First Monday. 13, 12(2008) http://firstmonday.org/htbin/cgiwrap/bin/ojs/index.php/fm/article/viewArticle/2155/2060

Upravljanje informacijama i znanjem

ECTS bodovi: 6

Ispit: seminar, pismeni, usmeni

Sadržaj:


Društvo znanja i društvene promjene. Novi modeli rada: Radnici znanjem (informatori) i voditelji znanja (organizatori informacijskih procesa). Razlika upravljanja informacijama I znanjem. Upravljanje ljudskim potencijalom, intelektualnim kapitalom, učeće organizacije. Projektni menadžment Stvaranje i razmjena informacija i znanja. Organizacija informacija i znanja, upravljanje znanjem i mjerenje. Nove tehnologije I upravljanje informacijama I znanjem.

 

Cilj:


Studenti će usvojiti temeljne pojmove iz upravljanja informacija i upravljanja znanjem.

 

Literatura:


1.    Bahra, N. Competitive knowledge management. London : Palgrave, 2001.
2.    Davenport, T. Prusak, L. Working knowledge: how organizations manage what they know. Boston : Harvard Business School Press, 2000
3.    Odabrana poglavlja iz organizacije znanja / urednica Jadranka Lasić-Lazić. Zagreb: Zavod za informacijske studije, 2004.
4.    Knowledge management for the information professional / edited by T. Kanti Srikantaiah and Michael E. D. Koenig. Medford, New Jersey: Information today, 2000.
5.    Slavić, A. Semantički Web, sustavi za organizaciju znanja i mrežni standardi. // Informacijske znanosti u procesu promjena / urednica Jadranka Lasić-Lazić. Zagreb: Zavod za informacijske studije, 2005.
6.    Svenonius, E. The intellectual foundation of information organization. Cambridge, Ma; London: The MIT Press, 2000.

Potkategorije

Ispiti iz kolegija Školske knjižnice, Radionica kreativne nastave u školskoj knjižnici, Seminar iz UDK, Klasifikacijski sustavi održat će se 13.2.2021. i 27.2.2021. od 10 sati.Izlazak je potrebno prijaviti preko Omege.