Raspored predavanja

UPIS U ZIMSKI SEMESTAR 2024/2025.*

*informacije o upisima podložne su promjenama pa se studenti mole pratiti izmjene na mrežnim stranicama

Upis u zimski semestar 2024/25. održat će se 12. 10. 2024. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

    1. godina studija (upis u I. semestar): 9.00 – 10.00

    2. godina studija (upis u III. semestar): 10.00 – 11.00

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Vrijeme upisa: 12. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi Filozofskog fakulteta.

Na upis je potrebno donijeti:

  • 2 fotografije (40 x 60 mm)
  • potvrdu o uplaćenoj školarini (Uplatu od 477,80 € potrebno je izvršiti na IBAN: HR1823600001101311177; poziv na broj: 2-460-3104; svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.)
  • potvrda o uplati upisnog paketa (Studenti koji prvi put upisuju diplomski studij Informacijske znanosti/bibliotekarstvo/izvanredno uz potvrdu o uplati školarine donose potvrdu o uplati upisnog paketa u iznosu od 50,00 € koju moraju izvršiti na račun Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177, uz poziv na broj 460-3104-OIB pristupnika.)

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Smatrat će se da studenti koji nisu pristupili upisima odustaju od studija.

Uvod u studij održat će se isti dan, u subotu, 12. 10. od 10.00 sati (pratiti mrežnu stranicu/rubrika Raspored).

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 12. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

  • upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
  • potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 477,80 €  potrebno je uplatiti na:HR1823600001101311177 ; POZIV NA BROJ: 2-460-3104 , svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.
  • indeks

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 15. 10. 2024. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 12. 10. od 10.30 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  •     upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak. god. 2024./25. iznosi 35,00 €  i plaćaju je svi student FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 15. 10. 2023. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (koja traje do 30. 09. 2024.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta (sukladno novom Statutu Sveučilišta u Zagrebu i Statutu Filozofskog fakulteta od 12. srpnja 2023.).

Studentima koji procjenjuju da neće stići diplomirati do 30. 09. 2024. preporučuje se stavljanje ak. godine u mirovanje. Tijekom mirovanja prava i obveza student može polagati ispite i pristupiti provjeri znanja (ispit, seminarski rad. kolokvij i dr.). Mirovanje je potrebno upisati tijekom trajanja studentskih prava (nakon što istekne status mirovanje više nije moguće).

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2022./24. iznosi 26,54 € 200,00 KN i plaćaju je svi studenti FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • indeks

 

 


Rezultati natječaja za upis izvanrednih studenata na diplomski studij Informacijske znanosti – BILIOTEKARSTVO u ak. god. 2024/2025.

Rezultati su dostupni na poveznici.

Mole se pristupnici koji su stekli pravo na upis, a u međuvremenu su odustali, da e-mailom o tome obavijeste voditeljicu studija, prof. dr. sc. Špiranec (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.).

Upisi u ak.god.2024/2025. održat će se u subotu, 12. 10.; detaljne informacije o upisima objavit ćemo uskoro.


 

UPIS U LJETNI SEMESTAR - DODATNA OBAVIJEST

Mole se svi izvanredni studenti koji upisuju ljetni semestar da uz ostalu dokumentaciju donesu i popunjen list koji možete preuzeti ovdje.

 

UPIS U LJETNI SEMESTAR 2023/2024.

Upis u ljetni semestar održat će se 16. 03. 2023. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

      1. godina studija (upis u II. semestar): 09.00 – 10.00

      2.  godina studija (upis u IV. semestar): 10.00 – 11.00

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

1. upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima

2. potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 477,80 € potrebno je uplatiti na navedeni broj računa)

IBAN : HR1823600001101311177

Poziv na broj: 31-460-3104

svrha uplate: školarina za II. semestar (ili IV. semestar) izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Napomena: studenti koji su upisali apsolventsku godinu NE upisuju ljetni semestar

 

 

 

UPIS U ZIMSKI SEMESTAR 2023/2024.*

*informacije o upisima podložne su promjenama pa se studenti mole pratiti izmjene na mrežnim stranicama

Upis u zimski semestar 2023/24. održat će se 21. 10. 2023. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

  • 1. godina studija (upis u I. semestar): 9.00 – 10.00
  • 2. godina studija (upis u III. semestar): 10.00 – 11.00

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Vrijeme upisa: 21. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi Filozofskog fakulteta.

Na upis je potrebno donijeti:

  • 2 fotografije (40 x 60 mm)
  • potvrdu o uplaćenoj školarini (Uplatu od 477,80 € / 3.600,00 HRK potrebno je izvršiti na IBAN: HR1823600001101311177; poziv na broj: 2-460-3104; svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.)
  • potvrda o uplati upisnog paketa (Studenti koji prvi put upisuju diplomski studij Informacijske znanosti/bibliotekarstvo/izvanredno uz potvrdu o uplati školarine donose potvrdu o uplati upisnog paketa u iznosu od 46,45 €/350,00 kuna, koju moraju izvršiti na račun Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177, uz poziv na broj 460-3104-OIB pristupnika.)

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Smatrat će se da studenti koji nisu pristupili upisima odustaju od studija.

Uvod u studij održat će se isti dan, u subotu, 21. 10. od 10.00 sati (pratiti mrežnu stranicu/rubrika Raspored).

 

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 21. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

  •  upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
  • potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 477,80 € /3.600,00 HRK potrebno je uplatiti na:HR1823600001101311177 ; POZIV NA BROJ: 2-460-3104 , svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.
  • indeks

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 15. 10. 2023. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 21. 10. od 10.30 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  • upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak. god. 2023./24. iznosi 26,54 € 200,00 KN,  i plaćaju je svi student FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 15. 10. 2023. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (koja traje do 30. 09. 2024.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta (sukladno novom Statutu Sveučilišta u Zagrebu i Statutu Filozofskog fakulteta od 12. srpnja 2023.). Studentima koji procjenjuju da neće stići diplomirati do 30. 09. 2024. preporučuje se stavljanje ak. godine u mirovanje. Tijekom mirovanja prava i obveza student može polagati ispite i pristupiti provjeri znanja (ispit, seminarski rad. kolokvij i dr.)

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  •  potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2022./24. iznosi 26,54 € 200,00 KN i plaćaju je svi studenti FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • index

 


 

 

Rezultati natječaja za upis izvanrednih studenata na diplomski studij Informacijske znanosti - BIBLIOTEKARSTVO - akad. god. 2023./2024.

Rezultati su dostupni na poveznici: LINK

Mole se pristupnici koji su stekli pravo na upis, a u međuvremenu su odustali, da e-mailom o tome obavijeste voditeljicu studija, prof. dr. sc. Špiranec (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.).

Upisi u ak.god.2023/2024. održat će se u subotu, 21. 10. a detaljne informacije objavit ćemo uskoro.


 

UPIS U ZIMSKI SEMESTAR 2022/2023.*

*informacije o upisima podložne su promjenama pa se studenti mole pratiti izmjene na mrežnim stranicama

Upis u zimski semestar 2022/23. održat će se 15. 10. 2023. (subota) u Studentskoj službi FF-a prema sljedećem rasporedu:

  1. godina studija (upis u I. semestar): 9.00 – 10.00
  2. godina studija (upis u III. semestar): 10.00 – 11.00

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Vrijeme upisa: 15. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi Filozofskog fakulteta.

Na upis je potrebno donijeti:

  • 2 fotografije (40 x 60 mm)
  • potvrdu o uplaćenoj školarini (Uplatu od 3.600,00 kuna/477,80 € potrebno je izvršiti na IBAN: HR1823600001101311177; poziv na broj: 2-460-3104; svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.)
  • potvrda o uplati upisnog paketa (Studenti koji prvi put upisuju diplomski studij Informacijske znanosti/bibliotekarstvo/izvanredno uz potvrdu o uplati školarine donose potvrdu o uplati upisnog paketa u iznosu od 350,00 kuna/46,45 €, koju moraju izvršiti na račun Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177, uz poziv na broj 460-3104-OIB pristupnika.)

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Smatrat će se da studenti koji nisu pristupili upisima odustaju od studija.

Uvod u studij održat će se isti dan, u subotu, 15. 10. od 10.00 sati (pratiti mrežnu stranicu/rubrika Raspored)

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 15. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

  • upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
  • potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna/477,80 € potrebno je uplatiti na:HR1823600001101311177 ; POZIV NA BROJ: 2-460-3104 , svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.
  • indeks

Studenti kojima plaća radna organizacija: skeniranu narudžbenicu radna organizacija šalje na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 15. 11. 2022. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 15. 10. od 10.30 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  • upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak. god. 2022./23. iznosi 220,00 kn / 29,20 € i plaćaju je svi student FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 15. 11. 2022. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (do 15. 10. 2023.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta (za produžetak potrebno je uputiti molbu voditeljici studija).

Upisi će se održati u subotu, 15. 10. od 10.30 sati u Studentskoj službi.

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  • potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2022./23.)
  • iznosi 220,00 kn / 29,20 € i plaćaju je svi studenti FF-a, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
  • index

 

 

Rezultati natječaja za upis izvanrednih studenata na diplomski studij Informacijske znanosti - BILIOTEKARSTVO

Rezultati su dostupni na poveznici: https://inf.ffzg.unizg.hr/images//izvanrednistudij/izv_studenti_popis_2022_v2.pdf

Mole se pristupnici koji su stekli pravo na upis, a u međuvremenu su odustali, da e-mailom o tome obavijeste voditeljicu studija, prof. dr. sc. Špiranec (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.).

Informacije o upisima u ak. god. 2022/2023. bit će objavljene uskoro.

 

Upis u zimski semestar 2022/2023.

Informacije o postupku prijave: https://diplomski-upisi.ffzg.unizg.hr/index.php/postupak-prijave-za-upis-na-izvanredni-studij-informacijskih-znanosti-smjer-bibliotekarstvo/ 

 

Informacije o proceduri upisa 1. i 2. godine studija bit će dostupne početkom listopada.

 

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 01. 11. 2022. godine upisuju apsolventsku godinu.


Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

- upisni list – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima (link ispod ove obavijesti)

- potvrda o plaćenoj upisnini (podaci o uplati dostupni na poveznici: https://diplomski-upisi.ffzg.unizg.hr/index.php/podaci-za-uplatu/ )

- indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 01. 11. 2022. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (do 15. 10. 2023.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta.


Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

  - potvrda o plaćenoj upisnini (podaci o uplati dostupni na poveznici: https://diplomski-upisi.ffzg.unizg.hr/index.php/podaci-za-uplatu/ )

   -indeks

ISTEK 2. APSOLVENTSKE GODINE

Studenti kojima je istekla ili ističe dodatna apsolventska godina, a neće diplomirati do 01. 11. 2022. moraju putem molbe regulirati studentski status. Molba se predaje Tajništvu Odsjeka ili voditeljici studija. U molbi treba navesti preostale obaveze na studiju (broj ispita, obrana diplomskog rada) i razloge produžetka studija.

Napomena: Prema Pravilniku o studiranju SuZ istekom vremena dvostruko duljeg od propisanog trajanja studija (4 godine) prestaje status studenta.

Prilog: Upisni list.pdf

 


Voditeljica Izvanrednog studija:

Prof. dr. sc. Sonja Špiranec ( Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.)

tel.: 01/4092-320 soba E-320

Tajništvo:

Maja Živko, tajnica (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.)
Tel: 01/4092302, primanje poziva 14.00-15.30
Primanje studenata:
radnim danom 10:00-14:00, soba E-326
Pauza:
radnim danom 11:00-11:30

 

Raspored za zimski semestar - ak. god. 2024./2025.*

*Raspored je prodložan promjenama o kojima će studenti biti pravodobno obaviješteni putem mrežne stranice. Molimo studente da objavljene informacije o dvoranama i vremenu održavaja provjere prije početka predavanja.

_________________________________________________________________________________________________________

 1. godina studija

12. 10. 2024.

10.00 - 11.00 Uvod u studij (prof. dr. sc. Sonja Špiranec), D-IV

11.15 - 14.00 Elektronička obrazovna okruženja, D-V (prof. dr. sc. Sonja Špiranec), ili

11.00 - 14.00 Internetska kultura (prof. dr. sc. Radovan Vrana), D-IV

 

19. 10. 2024.

10.00 - 14.00 Osnove informacijske tehnologije (izv. prof. dr. sc. Tomislav Ivanjko) D-VI

 

26. 10. 2024.

10.00 - 16.00 Bibliografska organizacija I (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

 

09. 11. 2024.

10.00 - 14.00 Informacijske tehnologije u obrazovanju (prof. dr. sc. Krešimir Pavlina) A-212A

 

23. 11. 2024.

10.00 - 14.00 Narodne knjižnice (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

 

29. 11. 2024. (petak - online) i 30. 11. 2024. (subota - na FF-u)

Sustavi za označivanje i pretraživanje I (prof. dr. sc. Sonja Špiranec)

  • 29. 11. u 17.00 sati (predavanje putem Omege) - predavanje putem Omege; kolegij je dostupan na: https://omega.ffzg.hr/course/view.php?id=962 lozinka za pristup kolegiju:SOP24, s nastavom počinjemo u virtualnoj učionici Uvodne opaske)
  • 30. 11. 9.30 - 12.00 Vježbe (grupa 1) A-103
  • 30. 11. 12.00 - 14.30 Vježbe (grupa 2) A-103

 

11. 01. 2025.

10.00 - 14.00 Društveno korisno učenje (prof. dr. sc. Nives Mikelić Preradović) D-VI

___________________________________________________________________________________________________________

 2. godina studija

12. 10. 2024.

11.00 - 14.00 Elektronička obrazovna okruženja, D-V (prof. dr. sc. Sonja Špiranec) ili Internetska kultura (prof. dr. sc. Radovan Vrana), D-IV

 

09. 11. 2024.

10.00 - 14.00 Informacijske tehnologije u obrazovanju (prof. dr. sc. Krešimir Pavlina) A-212A

 

30. 11. 2024.

10.00 - 15.00 Digitalna knjižnica I i Digitalna knjižnica II (izv. prof. dr. sc. Tomislav Ivanjko) D-VI

 

07. 12. 2024.

10.00 - 14.00 Digitalizacija i migracija dokumenata D-VI

 

14. 12. 2024.

10.00 - 15.00 Školske knjižnice, Radionica kreativne nastave (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica)  D-VI

Seminar iz UDK (održava se online, javiti se prof. dr. sc. Banek Zorica na e-mail)

 

 

 

Raspored za ljetni semestar - ak. god. 2023./2024.*

*Raspored je prodložan promjenama o kojima će studenti biti pravodobno obaviješteni putem mrežne stranice. Molimo studente da objavljene informacije o dvoranama i vremenu održavaja provjere prije početka predavanja.

_________________________________________________________________________________________________________

 1. godina studija

16. 3. 2024.

10.30 - 14.00 Sustavi za označivanje i pretraživanje II (prof. dr. sc. Sonja Špiranec), D-VI (od 14.00 sati - izvanredni ispitni rok - kolegij SOP I)

23. 3. 2024.

10.00 - 15.00 Knjižnice i knjižnične zbirke (prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) A-103

6. 4. 2024.

10.00 - 16.00 Bibliografska organizacija II (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

13. 4. 2024.

10.30 - 15.00 Klasifikacija i klasifikacijski sustavi (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica) D-VI

4. 5. 2024.

10.00 - 14.00 Bibliometrija (prof. dr. sc. Nikolaj Lazić) D-VI Otkazano zbog bolesti nastavnika

18. 5. 2024.

11.00 - 14.00 Epistemologija informacijskih znanosti  (doc. dr. sc. Denis Kos) D-VI

28. 05. 2024. (utorak)

18.00 - 20.00 Bibliometrija (prof. dr. sc. Nikolaj Lazić) Nastava se održava online. (link)

8. 06. 2024.

11.30 - 14.00 Metapodaci za upravljanje gradivom (prof. dr. sc. Goran Zlodi) D-VI

___________________________________________________________________________________________________________

 2. godina studija

 

16. 3. 2024.

11.00 - 15.00 Knjižnično upravljanje (prof. dr. sc. Radovan Vrana), A-308

20. 4. 2024.

10.00 - 14.00 Upravljanje informacijama i znanjem (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica) D-VI

27. 4. 2024.

10.00 - 11.30 Povijest knjige i knjižnica (izv. prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) D-VI

11.30 - 13.00 Časopisi i znanstvena komunikacija (izv. prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić) D-VI

13.00 - 14.30 Zaštita knjižničnog i arhivskog gradiva (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

14.30 - 16.00 Knjiga i čitanje (prof. dr. sc. Ana Barbarić, Monika Batur) D-VI

18. 5. 2024.

11.00 - 14.00 Epistemologija informacijskih znanosti  (doc. dr. sc. Denis Kos) D-VI

 


 

 

 

 

 

Raspored - ak. god. 2023./2024.*

*Konačan raspored bit će objavljen u tjednu prije upisa

*Raspored je prodložan promjenama o kojima će studenti biti pravodobno obaviješteni putem mrežne stranice. Molimo studente da objavljene informacije o dvoranama i vremenu održavaja provjere prije početka predavanja.

_________________________________________________________________________________________________________

 1. godina studija

21. 10. 2023.

10.00 - 11.00 Uvod u studij (prof. dr. sc. Sonja Špiranec), D-VI

11.00 - 14.00 Elektronička obrazovna okruženja, A-308 (prof. dr. sc. Sonja Špiranec) ili Internetska kultura (prof. dr. sc. Radovan Vrana), D-VI

28. 10. 2023.

10.00 - 16.00 Bibliografska organizacija I (prof. dr. sc. Ana Barbarić), D-VI

10. 11. 2023. i 11. 11. 2023.

Sustavi za označivanje i pretraživanje I (prof. dr. sc. Sonja Špiranec)

10. 11. u 17.00 sati (predavanje putem Omege; kolegij je dostupan na: https://omega.ffzg.hr/course/view.php?id=962 lozinka za pristup kolegiju:SOP23, s nastavom počinjemo u virtualnoj učionici Uvodne opaske -Tema 1)

11. 11. 9.30 - 12.00 Vježbe (grupa 1) A-103

11. 11. 12.00 - 14.30 Vježbe (grupa 2) A-103

25. 11. 2023.

10.00 - 14.00 Osnove informacijske tehnologije (izv. prof. dr. sc. Tomislav Ivanjko) A-308

2. 12. 2023.

10.00 - 14.00 Društveno korisno učenje (prof. dr. sc. Nives Mikelić Preradović) D-VI

16. 12. 2023.

10.00 - 14.00 Informacijske tehnologije u obrazovanju (prof. dr. sc. Krešimir Pavlina) A-212A

13. 01. 2024.

10.00 - 14.00 Narodne knjižnice (prof. dr. sc. Ana Barbarić) D-VI

___________________________________________________________________________________________________________

 2. godina studija

21. 10. 2023.

11.00 - 14.00 Elektronička obrazovna okruženja, A-308 (prof. dr. sc. Sonja Špiranec) ili Internetska kultura (prof. dr. sc. Radovan Vrana), D-VI

28. 10. 2023

10.00 - 15.00 Digitalna knjižnica I i Digitalna knjižnica II (izv. prof. dr. sc. Tomislav Ivanjko), A-308

25. 11. 2023.

10.00 - 14.00 Digitalizacija i migracija dokumenata, D-VI

16. 12. 2023.

10.00 - 14.00 Informacijske tehnologije u obrazovanju (prof. dr. sc. Krešimir Pavlina) A-212A

13. 01. 2024.

10.00 - 15.00 Školske knjižnice, Radionica kreativne nastave (prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica) A-308

Seminar iz UDK (održava se online, javiti se prof. dr. sc. Banek Zorica na e-mail)

 

 

 

 

 

 

Knjižnično upravljanje

 

Nositelj: dr. sc. Radovan Vrana, red. prof.

 

Sadržaj / planirane teme: Uvod u menadžment, Knjižnica kao organizacija, Osobine menadžmenta, Funkcije menadžmenta, Donošenje odluka, Delegiranje, Upravljanje potencijalima, Marketing, Vođenje i motivacija, Upravljanje promjenama.

 

Cilj: Cilj kolegija je upoznavanje studenata s osnovnim konceptima menadžmenta.

 

 

Literatura obvezna:

  1. Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Aleksić, Ljiljana. Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti. Zagreb : Masmedia, 2006
  2. Sikavica, Pere; Bahtijarević-Šiber, Fikreta. Menadžment : teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj. Zagreb : Masmedia, 2004.
  3. Sikavica, Pere; Bahtijarević-Šiber, Fikreta; Pološki Vokić, Nina. Temelji menadžmenta. Zagreb : Školska knjiga, 2008.
  4. Evans, G. Edward; Ward, Patricia Layzell; Rugaas, Bendik. Management basics for information professionals. New York; London: Neal-Schuman Publishers, 2000.
  5. Potter, Ned. The library marketing toolkit. London: Facet publishing, 2012.

 

Literatura dodatna:

  1. Choy, Fatt Cheong. Libraries and librarians – what next? // Library Management 28, 3(2007), 112-124.
  2. Davies, Eric J. Taking a measured approach to library management: performance evidence applications and culture. // Management, marketing and promotion of library services based on statistics, analyses and evaluation. /  edited by Trine Kolderup Flaten. München, Munchen : K.G. Saur, 2006, Str. 17-32.
  3. Enache, Ionel. The theoretical fundamentals of library marketing. // Philobiblon 13(2008), 477-490.
  4. Ozretić-Došen, Đ. Osnove marketinga usluga. Zagreb : Mikrorad, 2002.
  5. Russell, Susan E.; Jie Huang. Libraries’ role in equalizing access to information. // Library Management 30, 1/2(2009), 69-76.
  6. Sikavica, Pere; Bahtijarević-Šiber, Fikreta; Pološki Vokić, Nina. Suvremeni menadžment: vještine, sustavi i izazovi. Zagreb : Školska knjiga, 2008.
  7. Waller, Vivienne; Ian McShane. Analysing the challenges for large public libraries in the twenty-first century : a case study of the State Library of Victoria in Australia. // First Monday. 13, 12(2008) http://firstmonday.org/htbin/cgiwrap/bin/ojs/index.php/fm/article/viewArticle/2155/2060

Upravljanje informacijama i znanjem

ECTS bodovi: 6

Ispit: seminar, pismeni, usmeni

Sadržaj:


Društvo znanja i društvene promjene. Novi modeli rada: Radnici znanjem (informatori) i voditelji znanja (organizatori informacijskih procesa). Razlika upravljanja informacijama I znanjem. Upravljanje ljudskim potencijalom, intelektualnim kapitalom, učeće organizacije. Projektni menadžment Stvaranje i razmjena informacija i znanja. Organizacija informacija i znanja, upravljanje znanjem i mjerenje. Nove tehnologije I upravljanje informacijama I znanjem.

 

Cilj:


Studenti će usvojiti temeljne pojmove iz upravljanja informacija i upravljanja znanjem.

 

Literatura:


1.    Bahra, N. Competitive knowledge management. London : Palgrave, 2001.
2.    Davenport, T. Prusak, L. Working knowledge: how organizations manage what they know. Boston : Harvard Business School Press, 2000
3.    Odabrana poglavlja iz organizacije znanja / urednica Jadranka Lasić-Lazić. Zagreb: Zavod za informacijske studije, 2004.
4.    Knowledge management for the information professional / edited by T. Kanti Srikantaiah and Michael E. D. Koenig. Medford, New Jersey: Information today, 2000.
5.    Slavić, A. Semantički Web, sustavi za organizaciju znanja i mrežni standardi. // Informacijske znanosti u procesu promjena / urednica Jadranka Lasić-Lazić. Zagreb: Zavod za informacijske studije, 2005.
6.    Svenonius, E. The intellectual foundation of information organization. Cambridge, Ma; London: The MIT Press, 2000.

Potkategorije

Ispiti iz kolegija Školske knjižnice, Radionica kreativne nastave u školskoj knjižnici, Seminar iz UDK, Klasifikacijski sustavi održat će se 13.2.2021. i 27.2.2021. od 10 sati.Izlazak je potrebno prijaviti preko Omege.