Naslovnica

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr/

Radionica 28
Opis i organizacija registraturnog i arhivskog gradiva podržanih standardom ISAD(G) i suvremenim informacijskim tehnologijama

Voditelji radionice:

doc. dr. sc. Arian Rajh
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti,
Filozofski fakultet u Zagrebu, vanjski suradnik

prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Mia Živković, voditeljica ureda konzultantskih usluga
Krešimir Meze, razvojni inženjer
Tanja Pavetić, konzultant
Omega Software d.o.o., Zagreb

22. svibnja 2013., Vijećnica Filozofskog fakulteta

PROGRAM

9.30 - 10.00 Registracija
10.00-10.30 O radionici, današnje informacijske tehnologije i aktualni standardi
10.30-11.00 ISAD(G) međunarodna norma i opis gradiva
11.00-11.30 Pauza
11.30-12.15 Arhivski procesi koji se mogu podržati suvremenom informacijskom tehnologijom
12.15-12.45 Praktični zadatak
12.45-13.45 Ručak
13.45-14.30 Važnost integracije urudžbenog zapisnika i knjige pismohrane prilikom evidentiranja predmeta i organizacije gradiva - studija slučaja
14.30-14.45 Demonstracija aplikativnog rješenja koje podržava arhivske procese od zaprimanja do arhiviranja (više grupa)
14.45-15.30 Praktični zadatak
15.30-16.00 Neformalna diskusija i zaključak
16.00 Dodjela potvrda

 

KOME JE NAMIJENJENA RADIONICA?
Ova radionica bila je namijenjena djelatnicima ustanova iz područja uprave, djelatnicima trgovačkih društava i djelatnicima koji upravljaju registraturnim i arhivskim gradivom u organizacijama kategoriziranima kao stvaratelji javnog gradiva. Sadržaj radionice može biti od interesa predstavnicima raznih drugih organizacija koje imaju veće količine gradiva od poslovnog i drugog značaja i koji bi tim gradivom htjeli učinkovito upravljati.

SADRŽAJ RADIONICE
Upravljanje registraturnim i arhivskim gradivom od vitalnog je značaja za suvremeno poslovanje ustanova i drugih pravnih subjekata. Gradivo je informacijski resurs i imovina organizacije i učinkovito upravljanje gradivom omogućuje kontinuitet poslovanja i uvelike doprinosi općoj vrijednosti organizacije. Radionicom će se prikazati specifični procesi učinkovitog upravljanja gradivom i suvremene tehnologije koje mogu poduprijeti i automatizirati te procese. Kako tehnologija sama po sebi ne nudi gotova rješenja, njezina uporaba u području upravljanja gradivom mora se prije svega temeljiti na područnim standardima. Zbog toga će voditelji radionice prikazati najvažnije značajke tih standarda koje se mogu obuhvatiti tehnološkim rješenjima, a sudionici radionice će imati priliku vidjeti i primjer implementacije procesa i standarda u praksi upravljanja gradivom.

O PREDAVAČIMA

Prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, Predstojnik Katedre za arhivistiku i dokumentalistiku Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, autor je knjige digitalizacija te šezdesetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju digitalizaciju i 3D digitalizaciju, sustave za upravljanje dokumentima i zapisima, digitalne arhive, dugoročnu pohranu, očuvanje autentičnosti i povjerenja u e-gradivo. Bio je suradnika na nekoliko domaćih i međunarodnih istraživačkih projekata te je koordinirao IPA projekt prekogranične suradnje sa Slovenijom.

Doc. dr. sc. Arian Rajh, vanjski je suradnik Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu stalno zaposlen u Agenciji za lijekove i medicinske proizvode RH. Autor je desetak znanstvenih i stručnih radova iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Njegova područja znanstvenog interesa obuhvaćaju sređivanje i opis arhivskog gradiva, planiranje i oblikovanje sustava za upravljanje gradivom te projektno planiranje.

Mia Živković voditeljica je ureda konzultantskih usluge u Omega software d.o.o. Diplomirala je na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu te se usavršava na specijalističkom poslijediplomskom studiju Informatički menadžment na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Kao konzultantica i voditeljica projekata specijalizirana je za ključne i specifične poslovne procese i informacijske sustave za podršku istima u tijelima javne i državne uprave. Područja od posebnog interesa su joj optimizacija i reinženjering poslovnih procesa te sistem integracija i uspostava kolaboracijskih servisa i usluga s ciljem maksimalnog korištenja modernih koncepata i tehnologije s ciljem uštede vremena, novaca i povećanja transparentnosti poslovanja.

Krešimir Meze, stalno zaposlen kao razvojni inženjer u zagrebačkoj tvrtki Omega software u odjelu za Istraživanje i razvoj novih proizvoda i razvojnih platformi. Zadnjih pet godina specijalizirao se za izradu IT rješenja za upravljanje poslovnim procesima u tijelima državne uprave, primarno u područjima spisovodstva i arhivistike. Kroz svoj rad sudjelovao je na preko dvadesetak projekata kao softver arhitekt, razvojni inženjer, te voditelj projekata.

Tanja Pavetić je diplomirala je na studiju menadžerske informatike Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Zaposlena je kao konzultantica u Omegi software gdje se fokusira na rad s informatičkim rješenjima i poslovnim potrebama javnog sektora. Područja interesa obuhvaćaju različite aspekte informatičkih tehnologija s fokusom na rješenja koja se odnose na sustave za upravljanje dokumentacijom, sustave za upravljanje arhivskim gradivom i rješenja za podršku specifičnim poslovnim procesima.


Što se dobiva uz radionicu?
Uz radionicu polaznici su dobili set tiskanih materijala i materijale u digitalnom obliku. Na kraju, polaznici su dobili potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak bili su uključeni u cijenu radionice.

Cijena radionice
500 kn + PDV- redovni polaznici
400 kn + PDV- djelatnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Poveznicu na sustav za prijavu kao i sve dodatne informacije možete pronaći na http://inf.ffzg.unizg.hr/ pod kategorijom Radionice.