Drage studentice i studenti,
sa zadovoljstvom vas obavještavamo o službenom pozivu na 14. konferenciju "InfoDaska" koja će se ove godine održati u Mostaru 11. i 12. svibnja. Namijenjena je informacijskim stručnjacima i studentima informacijskih znanosti svih grana, a detaljni plan i program uz teme izlaganja nalaze se u prilogu. Potrebno je poslati prezentaciju i sažetak o određenoj temi te ju kratko izložiti. Putovanje je planirano od 10. do 13. svibnja u sklopu Kluba studenata Informacijskih znanosti i za određen dio sudionika, ovisno o broju prijavljenih, smještaj i prijevoz bili bi potpuno plaćeni. Novosti možete pratiti na Instagramu https://instagram.com/ksizinfo?igshid=YmMyMTA2M2Y= i mrežnoj stranici KSIZ-a https://ksiz.ffzg.unizg.hr/ , a za sva dodatna pitanja KSIZ vam stoji na raspolaganju!
Lijep pozdrav,
Nika Marinović, predsjednica KSIZ-a
POZIV
za sudjelovanje na studentskoj konferenciji infoDASKA 2023.
Poštovani kolegice i kolege,
Klub studenata informacijskih znanosti Sveučilišta u Mostaru vas poziva na 14. studentsku konferenciju InfoDASKA 2023 koja će se održati 11. i 12. svibnja 2023. na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.
Konferencija je namijenjena svim zainteresiranim studentima, a osnovna ideja konferencije jest pratiti trendove i promjene unutar struke te potaknuti razmjenu znanja, ideja i mišljenja.
Tema ovogodišnje konferencije jest „Budućnost su informacijske znanosti“, što uključuje sljedeće podteme:
- Uloga informacijskih znanosti u izgradnji društva znanja
- Ususret izazovu u radu s novim tehnologijama
- Informacijske institucije u budućnosti
Rok za prijavu sažetka jest 16. travnja 2023. godine, a rok slanja prezentacija jest 5. svibnja 2023. godine.
Sažetke i prezentacije molimo slati na e-adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Teme i podteme konferencije
Glavna tema ove konferencije je: budućnost su informacijske znanosti
Tema konferencije uključuje sljedeće podteme:
- Uloga informacijskih znanosti u izgradnji društva znanja
- Ususret izazovu u radu s novim tehnologijama
- Informacijske institucije u budućnosti
*Prihvaćamo i ostale teme!*
UPUTE ZA PRIJAVU TEME I SAŽETAKA
Pažljivo pročitati upute prije prijave teme i slanja sažetka:
- Potrebno je napraviti naslovnu stranicu s podacima o autoru/ici: Ime i prezime, naziv Sveučilišta, naziv odjela/odsjeka, elektronička adresa autora/ice;
- Izlaganje je moguće prijaviti samostalno, u paru ili u timu (informacije iz prethodne točke je potrebno ispuniti za svakog autora/icu);
- Sažetak treba imati najviše 250 riječi (naslov, podnaslov sažetka i ključne riječi nisu uključeni u broj riječi);
- Na kraju sažetka napisati od tri do pet ključnih riječi koje najbolje opisuju rad;
- Sažetci radova trebaju biti strukturirani na sljedeći način:
- Naslov
- Uvod
- Cilj
- Metode
- Rezultati
- Zaključak - Naslov sažetka treba biti u fontu Times New Roman, veličina 14, a tekst sažetka veličine 12 sa obostranim poravnanjem te proredom 1,5;
- Sažetak treba poslati elektronički, kao word dokument na e-adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Prijavom rada javljate se za usmeno i javno izlaganje Vašeg rada na konferenciji. Izlaganja traju 10-15 minuta i izvode se uz PPT prezentaciju ili u obliku postera. Nije potrebno slati cjeloviti rad.
Sudjelovanje na konferenciji je besplatno za sve sudionike.
Veselimo se vašem dolasku!
Klub studenata informacijskih znanosti