Naslovnica

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr/

Radionica 2: 
Digitalizacija

Voditelj radionice: 
dr. sc. Hrvoje Stančić, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

20. prosinca 2006., Vijećnica Filozofskog fakulteta

Radionicu je sponzorirao KRAŠ


PROGRAM

9.30 – 10.00 Registracija i kava
10.00 – 10.15 Uvod u radionicu
10.15 – 11.15 1. dio: Odabir gradiva za digitalizaciju
11.15 – 11.30 Pauza za kavu/čaj
11.30 – 12.30 2. dio: Postupci digitalizacije s obzirom na vrstu gradiva
12.30 – 13.30 Pauza za ručak
13.30 – 14.30 3. dio: Metapodaci za pristup i zaštitu elektroničkog gradiva nakon digitalizacije 
(mr. sc. Goran Zlodi)
14.30 – 14.45 Pauza za kavu/čaj
14.45 – 15.30 4. dio: Metode dugoročnog očuvanja elektroničkog gradiva
15.30 – 15.45 Zaključak radionice
15.45 – 16.00 Diskusija

U cijenu radionice bili su uključeni set tiskanih materijala, materijali na CD-ROM-u i vrećica sa sponzorskim sadržajem. Na kraju su polaznici dobili potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak bili su također uključeni u cijenu radionice.

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr/

Radionica 1:
Strategije planiranja, vođenja i financiranja digitalizacijskih projekata

Voditelj radionice: 
dr. sc. Hrvoje Stančić, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

6. prosinca 2006., Vijećnica Filozofskog fakulteta

Radionicu je sponzorirao KRAŠ


PROGRAM

9.30 – 10.00 Registracija i kava
10.00 – 10.15 Uvod u radionicu
10.15 – 11.15 1. dio: Zašto digitalizirati?
11.15 – 11.30 Pauza za kavu/čaj
11.30 – 12.30 2. dio: Planiranje i financiranje digitalizacijskih projekata
12.30 – 13.30 Pauza za ručak
13.30 – 14.30 3. dio: Provedba digitalizacijskih projekata: unutar institucije ili izvan nje?
14.30 – 14.45 Pauza za kavu/čaj
14.45 – 15.30 4. dio: Što nakon digitalizacije? Dugoročno (o)čuvanje!
15.30 – 15.45 Zaključak radionice
15.45 – 16.00 Diskusija

U cijenu radionice bili su uključeni set tiskanih materijala, materijali na CD-ROM-u i vrećica sa sponzorskim sadržajem. Na kraju su polaznici dobili potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak bili su također uključeni u cijenu radionice.

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3
10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr


Ovisno o broju zainteresiranih ili brzini promjena u području, radionice će se ciklički ponavljati. 
Ako ste zainteresirani za ponavljanje neke od već održanih radionica ili želite predložiti novu temu radionice, molimo Vas da svoj interes iskažete slanjem e-poruke Koordinatoru radionica Odsjeka, prof. dr. sc. Hrvoju Stančiću, na:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Kad se skupi dovoljan broj zainteresiranih organizirat ćemo radionicu u novom terminu i pravodobno Vas o tome obavijestiti!


Galerija slika s prošlih radionica

O radionicama iz medija:
Bilten Tempus projekta EQUIBELT (br. 5, rujan 2008, str. 4)

Mr.sc. Nataša Ljubić Klemše, Što je Moodle?, Zbornica, Hrvatski obrazovni portal

 

Prošle radionice

 


 

Uspostava digitalnog arhiva RH. Radionica o dokumentaciji i informacijama u digitalnom obliku
(Ivan Penava, prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, dr. sc. Jozo Ivanović, Valentina Cepanec)
22.11.2018.
23.11.2018.
Transkribus: optičko prepoznavanje znakova rukopisnih tekstova
(dr. sc. Louise Seaward, dr. sc. Sebastian Colutto)
18.11.2018.

Prezentacijske vještine u arhivskoj struci
(dr. sc. Hrvoje Stančić, red. prof., Laura Bezić)

15.06.2018.

Društveno korisno učenje u visokom obrazovanju
(izv. prof. dr. sc. Nives Mikelić Preradović)

07.06.2016.

Evaluacija u muzejima
(dr. sc. Ksenija Klasnić, Nada Beroš, muzejska savjetnica, Hana Librenjak, suradnica, Andreja Smetko, viša kustosica, dr. sc. Helena Stublić, dr. sc. Željka Miklošević)

11.03.2016.

Initial maturity model for information governance arrangements in organizations
(Diogo Proenca, Ricardo Vieira, Jose Borbinha, Clive Billenness, Project E-ARK)

13.11.2015.

How to maintain authenticity and integrity of electronic information without utilizing electronic certificates?
(Hans Almgren and Mats Stengård, Enigio Time AB, Sweden)

12.11.2015.
Informacijska pismenost u kontekstu istraživačkoga rada
(prof. dr. sc. Jadranka Lasić-Lazić)
19.12.2014.

Društveno korisno učenje u osnovnoškolskoj, srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi
(prof. dr. sc. Nives Mikelić Preradović)

27.02.2014.
Upravljanje projektima u AKM institucijama
(prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, doc. dr. sc. Arian Rajh, mr. sc. Ebonita Čurković)
30.09.2013.
Opis i organizacija registraturnog i arhivskog gradiva podržanih standardom ISAD(G) i suvremenim informacijskim tehnologijama
(prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, doc. dr. sc. Arian Rajh, Mia Živković, Krešimir Meze, Tanja Pavetić)
22.05.2013.
Modeliranje poslovnih procesa vezanih uz upravljanje dokumentacijom
(prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, doc. dr. sc. Arian Rajh)
15.04.2013.
Digitalizacija i izrada 3D objekata
(prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, Ivan Reljić, mag. educ. inf.)
11.04.2013.
Planiranje i oblikovanje sustava za upravljanje dokumentima
(prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, doc. dr. sc. Arian Rajh)
15.03.2013.
How to Market Yourself in Translation Business?
(Annette Hemera, Assoc. Prof. Sanja Seljan, Ph.D.)
30.03.2012.
Prevodilački alat - prijevodna memorija ATRIL-Déjà Vu X
(prof. dr. sc. Sanja Seljan, Marija Brkić)
26.03.2010.
Fakultet, škola i školska knjižnica u akciji: uvod u društveno korisno učenje
(doc. dr. sc. Nives Mikelić Preradović)
05.03.2010.
Upotreba multimedijalnih edukativnih alata u ranijoj dobi
(doc. dr. sc. Krešimir Pavlina, dr. sc. Kristina Vučković, dr. sc. Lidija Cvikić)
02.03.2010.,
03.03.2010.
Knowledge: Making it Work
(Bob Bater)
03.11.2009.
The use of Web 2.0 Tools in the Design and Implementation of Pedagogical Activities for e-Learning
(11 different lecturers/trainers)
03.11.2009.
Razvoj, primjena i upravljanje univerzalnom decimalnom klasifikacijom
(dr. sc. Aida Slavić)
20.04.2009.,
19.05.2009.
Uvod u univerzalnu decimalnu klasifikaciju
(dr. sc. Aida Slavić)
16.04.2009.,
18.05.2009.
NooJ – Linguistic Engineering Development Environment
(Max Silberztein)
13.03.2009.
Korištenje i administracija sustava za upravljanje nastavnim sadržajima (MOODLE) u osnovnoškolskom, srednjoškolskom i visokoškolskom obrazovanju
(Sanja Matić)
17.02.2009.
Baze podataka II
(dr. sc. Vladimir Mateljan, redoviti profesor)
02.09.2008.
Baze podataka I
(dr. sc. Vladimir Mateljan, redoviti profesor)
03.09.2008.
Tehnologije e-učenja u nastavi stranih jezika
(6 predavača)
24.-26.
04.2008.
Društveno korisno učenje kao nova nastavna metoda
(doc. dr. sc. Nives Mikelić Preradović)
04.02.2008.,
18.02.2008.
Crossing Language Barriers for Under-resourced Languages and Translation Tools in the EU
(prof. dr. sc. Sanja Seljan)
06.11.2007.
Digitalizacija i organizacija digitalnih arhiva
(doc. dr. sc. Hrvoje Stančić, mr. sc. Goran Zlodi)
25.04.2007.
Program edukacije za asistente i nastavnike Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
(prof. dr. sc. Jadranka Lasić-Lazić)
24.03.2007.
Uloga školske knjižnice u obrazovanju
(James Henri, Lourense H. Das)
05.03.2007.
Multimedij u osnovnoškolskoj, srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi
(mr. sc. Nives Mikelić Preradović)
21.02.2007.,
27.02.2007.
UDK - značajke i pravci razvoja
(dr. sc. Aida Slavić)
24.01.2007.
Digitalizacija
(dr. sc. Hrvoje Stančić)
20.12.2006.
Strategije planiranja, vođenja i financiranja digitalizacijskih projekata
(dr. sc. Hrvoje Stančić)
06.12.2006.

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz


Korištenje društvenih medija u funkciji učinkovitije komunikacije s korisnicima


Voditelj radionice:

dr. sc. Goran Pavelin
Sveučilište u Zadru
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Termin radionice bit će određen naknadno.

Broj mjesta je ograničen na 27 polaznika.

Zainteresiranost za radionicu možete prijaviti na poveznici za
online prijave


PROGRAM

10:00 - 10:30 Registracija i kava
10:30 - 10:45 Društveni mediji i baštinske institucije - povijesni razvoj društvenih medija i njihovo pozicioniranje u suvremenoj kulturi
10:45 - 12:00 Primjeri dobre prakse za tvrtke, korisnike društvenih medija
12:00 - 12:15 Odmor uz kavu/čaj
12:15 - 13:15 Rad u grupama - izrada projekata na različitim servisima
13:15 - 14:15 Pauza za ručak
14:15 - 15:30 Rad u grupama - izrada projekata na različitim servisima
15:30 - 15:45 Odmor uz kavu/čaj
15:45 - 16.15 Predstavljanje izrađenih projekata po grupama
16:15 - 16:45 Kritički aspekti korištenja društvenih medija u baštinskom okruženju
16:45 - 17:00 Zaključak radionice i diskusija
17:00 Dodjela potvrda o sudjelovanju

 


KOME JE NAMIJENJENA RADIONICA?

Radionica je namijenjena arhivistima i ostalim djelatnicima u kulturnim i baštinskim institucijama te gospodarskim subjektima.


SADRŽAJ RADIONICE

Tijekom radionice polaznici će se upoznati s poviješću prvih inačica današnjih oblika društvenih medija, njihovom podjelom prema društvenim potrebama.
Radionica će biti interaktivnog tipa s prostorom za pitanja. Veći dio radionice sastoji se od predavanja i demonstriranja dobrih primjera o uporabi društvenih medija, bilo da je riječ o baštinskim institucijama ili tvrtkama. Naglasak je na šansama institucija i privatnih korisnika da iskoriste tehničko-tehnološke mogućnosti u promociji vlastitih proizvoda/ideja tj. putem fotografija, audio i video sadržaja.
Tijekom radionice bit će prikazani primjeri dobre i loše prakse. Radionica također predviđa uključivanje sudionika u rad s računalima gdje će naučiti osnove pristupanja društvenim medijima.


O PREDAVAČU

Dr. sc. Goran Pavelin, viši asistent na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti, znanstvene interese usmjerava u domeni proučavanja komunikoloških paradigmi, modela i procesa te njihova integriranja u kulturnim i poslovnim institucijama.



Što se dobiva uz radionicu?

Uz radionicu polaznici dobivaju set tiskanih materijala i materijale u digitalnom obliku. Na kraju polaznici dobivaju potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak su uključeni u cijenu radionice.


Cijena radionice

500 kn + PDV - redovni polaznici
400 kn + PDV - djelatnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Poveznicu na sustav za prijavu kao i sve dodatne informacije možete pronaći na http://www.ffzg.unizg.hr/infoz pod kategorijom Radionice.

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz


Upravljanje vremenom za informacijske stručnjake

Voditeljica radionice:
Jelena Bolkovac, mag. inf./mag. bibl.
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Termin radionice bit će određen naknadno.


Broj mjesta je ograničen na 50 polaznika.

Zainteresiranost za radionicu možete prijaviti na poveznici za
online prijave


PROGRAM

9.30 - 10.00 Registracija, radni materijali
10.00 - 10.15 Uvod u radionicu
10.15 - 10.45 Informacijska služba i informacijski stručnjaci
10.45 - 11.15 Preopterećenje informacijama i druga opterećenja
11.15 - 11.30 Pauza za kavu/čaj
11.30 - 12.30 Upravljanje vremenom
12.30 - 13.30 Pauza za ručak
13.30 - 14.15 Primjeri implementacije upravljanja vremenom
14.15 - 14:30 Pauza za kavu/čaj
14.30 - 15.30 Rad u grupama
15.30 - 16.00 Zaključak radionice i diskusija
16.00 Dodjela potvrda o sudjelovanju



KOME JE NAMIJENJENA RADIONICA?
Radionica je namijenjena stručnjacima iz područja informacijskih znanosti, ali i drugih polja jer je samo upravljanje vremenom univerzalno, kao i problemi na koje pojedinici nailaze prilikom upravljanja vremenom.


SADRŽAJ RADIONICE
Upravljanje vremenom ključan je dio rada svakog informacijskog stručnjaka. Porast
zaduženja i faktora koji oduzimaju vrijeme postaje problem s kojim se teško suočiti
ukoliko nemamo pravi pristup. Ova radionica će dati uvid u neke od postojećih metodologija upravljanja vremenom i ukazati na zamke i greške koje oduzimaju vrijeme te kako ih izbjeći.
Organizacija vremena (izrada rasporeda) samo je maleni dio upravljanja vremenom, što je prva od zamki.Ako smo napravili raspored, ne mora značiti da je on ispravan i da ćemo ga slijediti.
Kako pristupiti vremenu u dinamičnom okruženju gdje fiksni raspored nije moguć?
Kako bi se problematika što više približila, dat će se primjeri iz prakse i staviti naglasak na pojedinačna iskustva sudionika radionice i razmjenu ideja kroz rad u grupama.


O PREDAVAČICI
Jelena Bolkovac, mag. inf./mag. bibl.
završila je diplomski studij Bibliotekarstva i Informatologije 2012. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu na temu Projektni menadžment u informacijskim znanostima: menadžment vremena informacijskih stručnjaka. Trenutno zaposlena u Specijalnoj knjižnici Arheološkog muzeja u Zagrebu. Područje interesa obuhvaća praktičnu primjenu metodologija menadžmenta u informacijskim znanostima.



Što se dobiva uz radionicu?
Uz radionicu polaznici dobivaju set tiskanih materijala i materijale u digitalnom obliku. Na kraju polaznici dobivaju potvrdu o pohađanju radionice. Kava, čaj i lagani ručak su uključeni u cijenu radionice.


Cijena radionice
500 kn + PDV - redovni polaznici
400 kn + PDV - djelatnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

 

Poveznicu na sustav za prijavu kao i sve dodatne informacije možete pronaći na http://www.ffzg.unizg.hr/infoz pod kategorijom Radionice.