Naslovnica

Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
http://inf.ffzg.unizg.hr/


Radionica 13
Korištenje i administracija sustava za upravljanje nastavnim sadržajima (MOODLE) u osnovnoškolskom, srednjoškolskom i visokoškolskom obrazovanju

Voditelji radionice: 
Sanja  Matić
Odsjek za informacijske znanosti 
Filozofski fakultet u Zagrebu 


Neven Sorić
IT koordinator i profesor
Američka međunarodna škola u Zagrebu


utorak, 17. veljače 2009.
Filozofski fakultet u Zagrebu, dvorana A-212a

Sadržaj radionice: S razvojem informatičke tehnologije te njenom sve češćom primjenom u obrazovnim ustanovama, priprema nastave i način praćenja nastave sve se više nadopunjuju digitalnim pristupom. MOODLE (Modular Object Oriented Dynamic Learnig Environment), je open source sustav za upravljanje Web sadržajem koji funkcionira kao programska aplikacija za izradu i održavanje online kolegija putem Interneta,  nudeći različite module za organizaciju i administraciju nastave i nastavnih sadržaja. Elektronička distribucija materijala omogućuje nastavnicima češće i pravovremeno osvježavanje nastavnih materijala koji su svima dostupni, vremenski i geografski neovisno. E-learning sustav stimulira pojedinačnu i grupnu komunikaciju između nastavnika i učenika. Nastavni plan i program, kao i nastavni sadržaji, pregledni su i lako dostupni. 


Cilj radionice:
Informirati i pripremiti polaznike za korištenje, postavljanje i administraciju sustava za upravljanje web sadržajem. Sudionici će otvarati radne kolegije, postavljati nastavne sadržaje, aktivnosti i resurse poput foruma, testova, elektroničkih dokumenata različitih formata i sl.


Program radionice:

9.30 – 10.00  Registracija 
10:00 – 10.15  Uvod u radionicu
10.15 – 11.15
1. dio: Razvoj MOODLE-a, instalacija, primjeri
11.15 – 11.30  Pauza za kavu/čaj
11.30 – 12.30
2. dio: Sučelje MOODLE-a, otvaranje i postavke kolegija, uređivanje nastavnog plana (administracija, upis sudionika, upravljanje sadržajima...)
12.30 – 13.30  Pauza za ručak
13.30 – 14.30
3. dio: Rad s aktivnostima, resursima, komunikacijskim alatima i alatima za kolaboraciju (forumi, zadaće, testovi, dokumenti…)
14.30 – 14.45  Pauza za kavu/čaj
14.45 – 15.30
4. dio: Izrada testova / upitnika
15.30 – 15.45  Zaključak radionice i diskusija
16.00  Dodjela certifikata

Uz radionicu polaznici su dobili set tiskanih materijala i materijale na CD-ROM-u. Na kraju je polaznicima dodijeljena potvrda o pohađanju radionice.

Kava, čaj i lagani ručak bili su uključeni u cijenu radionice.