Odsjek je 3.12.2024. usvojio nove upute i pravila za prijavu, pisanje i obranu završnih i diplomskih radova. Dokument je dostupan na stranicama sa završnim i diplomski radovima, odnosno na sljedećem linku.
Poziv na znanstveni skup Škrinja povlastica : povijesno - filološke refleksije , Hrvatski državni arhiv 28. i 29.11.2024.
Hrvatski državni arhiv prošle je godine obilježio 380. obljetnicu nastanka Škrinje povlastica (1643.) objavivši tom prigodom istoimenu monografiju.
Kako bi se o Škrinji povlastica i ispravama koje je u sebi pohranjivala produbile spoznaje i dodatno naglasila njihova vrijednost, 28. i 29. studenoga(četvrtak i petak), u prostorijama Arhiva na Marulićevu trgu 21 održat će se dvodnevni znanstveni skup pod nazivom Škrinja povlastica: povijesno-filološke refleksije.
Skup će okupiti niz stručnjaka i znanstvenika iz različitih institucija u Hrvatskoj i Mađarskoj koji će s aspekta historiografije, filologije, prava, heraldike i različitih drugih područja izložiti svoja promišljanja koja su svoje ishodište pronašla u Škrinji povlastica i njezinim ispravama. Izlaganja prvog dana skupa vezana su uz srednji vijek, a drugoga dana uz rani novi vijek.
Filozofski fakultet i ove godine sudjeluje u programu "Sveučilišna knjiga" u okviru izložbenog prostora Sveučilišta u Zagrebu na sajmu Interliber od 12. do 17. studenoga 2024.
Iz bogatog programa promocija i događanja, izdvajamo:
poziv na promociju monografije "150 godina Filozofskoga fakulteta" koja će se održati u utorak 12. studenoga 2024. u 13 sati na Zagrebačkom velesajmu, paviljon 7, središnja pozornica.
poziv na promociju knjige "Građanska znanost" autora izv. prof. dr. sc. Tomislava Ivanjka, prof. dr. sc. Gorana Zlodija i doc. dr. sc. Zorana Horvata koja će se održati u utorak 12. studenoga 2024. u 16 sati na Zagrebačkom velesajmu, paviljon 6, štand 10b.
Mjesto: Konferencijska dvorana, 2. kat Knjižnice Filozofskog fakulteta
Martina Domaćinović, dugogodišnja koordinatorica Odjela za djecu i mladež Knjižnica grada Zagreba, predstaviti će inovativne projekte i radionice za djecu i mlade posvećene svijetu pripovijedanja. Svojim bogatim knjižničarskim iskustvom, Martina će nas uvesti u specifičnosti rada na dječjem odjelu, otkrivajući kako tim biranim temama uspijevaju privući mlade, poticati kreativno razmišljanje te razvijati njihove govorne, jezične, prezentacijske i kognitivne vještine. Naglasak njezina izlaganja bit će na knjižničarskim kompetencijama koje omogućuju odabir tema relevantnih za mladu publiku, dok se kroz moć pripovijedanja gradi prostor za osobni razvoj, izražavanje i stjecanje ključnih životnih vještina.
Pozivaju se studenti da prisustvuju događanju, posebno oni koji se u temama završnih ili diplomskih radova žele baviti knjižničnim uslugama za djecu i mlade.
Studenti iz ostalih godina (prva godina prijediplomskog, integriranog prijediplomskog i diplomskog studija, stručnog kratkog studija, više godine integriranog prijediplomskog i diplomskog studija, više godine prijediplomskog studija, druga godina stručnog kratkog studija i druga godina diplomskog studija) trebaju isključivo provjeriti podatke (ne učitavaju dodatnu dokumentaciju) i označiti prijavu klikom na gumb "Potvrđujem i prijavljujem se".
Studenti prve godine diplomskog sveučilišnog ili stručnog diplomskog studija obvezni su učitati u mrežnu aplikaciju Prijepis ocjena i/ili Dopunsku ispravu o studiju te upisati aritmetički prosjek ocjena s prethodne razine obrazovanja (prijediplomske razine obrazovanja).
Dostavljeni prilozi moraju biti na hrvatskome jeziku i latiničnome pismu.
Obrazac prijave podnosi se isključivo u elektroničkom obliku. Prijava se smatra potpunom nakon što je popunjen (pregledan) elektronički obrazac, učitana popratna dokumentacija (ako je potrebno) u mrežnoj aplikaciji za prijavu te potvrđen klik na gumb Potvrđujem i prijavljujem se.
Prijave s nepotpunom dokumentacijom, prijave koje ne budu podnesene u propisanome roku, kao i tiskane prijave poslane poštom, neće se razmatrati.
U povodu obilježavanja 150. obljetnice Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu srdačno vas pozivamo na tribinu pod nazivom S ALUMNIMA U SEDMICI U SEDAM.
Tribina će se održati u srijedu, 16. listopada 2024. godine u 19 sati u dvorani VII na Filozofskom fakultetu (Ivana Lučića 3, Zagreb).
Na ovom zanimljivom događanju, u obljetničkom tjednu FFZG-a, naši alumni - stručnjaci iz područja bibliotekarstva, podijelit će svoja znanja i iskustva o studiju bibliotekarstva te radu u knjižnicama.
Sudionici tribine su alumni i članovi radne skupine ZKD-a Novi informacijski stručnjaci (NIS-ovci):
Mihael Bily (Knjižnice grada Zagreba, Knjižnica Sesvete)
Lorena Martinić (Knjižnica Etnografskog muzeja u Zagrebu)
Lucija Prusac (Knjižnice grada Zagreba, Gradska knjižnica)
Ema Subotičanec (Knjižnice grada Zagreba, Knjižnica Medveščak)
Eva Vitković (Knjižnice grada Zagreba, Knjižnica Augusta Cesarca Ravnice) i
Martina Žugaj (Institut Ruđer Bošković, Centar za znanstvene informacije).
Razgovor će moderirati Monika Batur, asistentica na Filozofskom fakultetu.
Radujemo se vašem dolasku i prilici da zajedno obilježimo ovaj važan jubilej, kao i da čujemo zanimljive priče naših bivših studenata koji danas uspješno rade kao informacijski stručnjaci.
Uvodna predavanja iz kolegija Metodika nastave informatike 2 i Radionica kreativne nastave informatike održat će se u petak, 11.10.2024. godine s početkom u 9:45 sati u dvorani A-212a.
Orijentacijski sastanak sa studentima prve godine redovnog diplomskog studija informacijskih znanosti smjera bibliotekarstvo održat će se u utorak, 8. listopada 2024. godine od 18.30 do 19.30 sati u Dvorani 1.
Molim studente da prisustvuju sastanku. To se posebice odnosi na studente koji nisu završili prijediplomski studij informacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Studenti koji nikako ne mogu prisustvovati sastanku mogu me potražiti u terminu konzultacija, srijedom, od 10 do 12 sati u E-317 od 9. listopada 2024. godine.
Molim studente da se pripreme za sastanka na način da pročitaju Pravilnik o uvjetima i načinu stjecanja stručnih zvanja u knjižničarskoj struci (NN 107/21).
prof. dr. sc. Ana Barbarić
predstojnica Katedre za bibliotekarstvo
Teorija informacijske znanosti - početak nastave 10.10. 2024 u 14.00
Pozivamo studente prve godine prijediplomskog studija Informacijskih znanosti na uvodni sastanak, na kojem će se upoznati s radom Odsjeka, nastavnicima i studentskim predstavnicima. Sastanak će se održati u utorak, 1.10.2024., u 11h u dvorani D7.
Nastava iz predmeta Vrednovanje arhivskoga gradiva i Spisovodstvo
Nastava iz kolegija Bibliografska organizacija 1(prijediplomski studij informacijskih znanosti) započinje u srijedu, 2. listopada 2024. godine u 8 sati u Dvorani 1 uvodnim predavanjem. Dolazak na uvodno predavanje je obvezan!
Ana Barbarić
Ana Barbarić - konzultacije u zimskom semestru akad. god. 2024./2025.
Doc. dr. sc. Denis Kos neće održati konzultacije 10.9.2024. godine. Konzultacije će se održati nakon ispitnog roka 13.9.2024. u 10.30 sati u prostoriji A-103.
Ivan Dunđer (ASP, NP): NOVI TERMIN održavanja ispita
Došlo je do promjene u rasporedu održavanja ispita. Naime, pisani dio ispita na 2. jesenskom roku će se održati u srijedu, 11.09.2024. (umjesto 09.09.2024.). prema sljedećem rasporedu:
Algoritmi i strukture podataka (ASP): od 9:00 sati u dvorani A-212a
Napredno programiranje (NP): od 10:00 sati u dvorani A-212a
Moram pomaknuti svoje ispite s 13.9. na 12.9. zbog obilježavanja četrdesete obljetnice Katedre za arhivistiku i dokumentalistiku Filozofskog fakulteta i organizacije predavanja uvaženih arhivista C. Dollara, L. Ashley i M. Mišića. Predavanje je na temu “Digital Preservation Capability: A Retrospective” i održat će se 13.9. na fakultetu. Prije objavljeni termini ispita se preklapaju s predavanjem pa ih stoga pomičem.
Naravno, ovim putem vas potičem da dođete na predavanje kolegice Ashley i kolega Dollara i Mišića jer će biti zanimljivo i jer je to dobra prilika za čuti kako se vani provode projekti i analize vezane uz arhivsko gradivo.
Skrećemo pozornost i na adrese Konferencije (napominjemo kako je došlo do promjene u odnosu na prethodno objavljene adrese): Konferencija će se održati u prostorijama Sveučilišta Zadar, na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti (učionice 131 i 107), Ulica dr. Franje Tuđmana 24; smještaj sudionika, prema iskazanom interesu i raspoloživim kapacitetima, osiguran je u Studentskom domu na adresi Ulica dr. Franje Tuđmana 24d, u neposrednoj blizini Sveučilišta. Napominjemo kako su prijave u Studentski dom moguće od ponedjeljka, 26. kolovoza, dok je odjava iz doma - za sudionike koji ostaju do kraja Konferencije - u četvrtak, 29. kolovoza do 9.30 sati.
Na Fakultetskom vijeću je 17.7.2024. potvrđena prijelazna i izlazna strategija za prijediplomske studijske programe Informacijskih znanosti. Za jednopredmetni studijski program je dostupna ovdje, a za dvopredmetni ovdje.
Ana Barbarić neće održati konzultacije 27. lipnja 2024. godine. Umjesto toga, konzutacije će se održati 2. srpnja 2024. godine od 9.30 do 10.30 sati u E-317.
U e-biltenu Zagrebačkoga knjižničarskog društva Bez uveza objavljen je razgovor s Anom Kužnar i Evom Vitković dobitnicama nagrade za najbolje studente bibliotekarstva Zaklade Dr. Ljerka Markić Čučuković u akad. god. 2022./2023.
Raspored: Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema (11.05.2024., D-4)
Raspored za Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema (11.05.2024., dvorana D-4):
09:30 – 10:00 sati Marija Volarević Sršen: Upravljanje angažmanom korisnika na društvenim mrežama iz perspektive korporativnog komuniciranja na različitim tržištima 10:00 – 10:30 sati Marina Cvitanušić Brečić: Komuniciranje visokog obrazovanja prema javnosti 10:30 – 11:00 sati Maja Zelić: Uloga projektnih menadžera u kolaborativnom informacijskom ponašanju 11:00 – 11:30 sati Pauza
11:30 – 12:00 sati Matea Bilogrivić: Utjecaj muzejske komunikacije na prijem digitalne umjetnosti na primjeru nezamjenjivih tokena 12:00 – 12:30 sati Ivan Reljić: Učinkovitost tehnologija za izradu i prikaz 3D modela 12:30 – 13:00 sati Bojan Radišić: Model predikcije trajanja studiranja 13:00 sati Sastanak s Voditeljicom doktorskog studija
U četvrtak, 2. 5. 2024. godine Monika Batur neće održati konzultacije. U tjednu nakon, umjesto u četvrtak, održat će konzultacije u utorak, 7. 5. 2024. od 11 do 12 sati.
Sljedeće "Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema" u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se 11.05.2024. Raspored tema objavit ćemo naknadno na odsječkoj stranici PDS-a.
Novi izvanredni rok 23.4. za kolegije Uvod u arhivsku teoriju i praksu, Spisovodstvo, Sređivanje i opis arhivskoga gradiva, Vrednovanje arhivskoga gradiva (umjesto 24.4.)
Za kolegije Uvod u arhivsku teoriju i praksu, Spisovodstvo, Sređivanje i opis arhivskoga gradiva te Vrednovanje arhivskoga gradiva mijenja se datum izvanrednog roka s 24. travnja na 23. travnja, prema istoj satnici i u istoj prostoriji (E312).
Zadovoljstvo nam je pozvati vas na putopisno predstavljanje knjige Their faraway home: The story of Croats in New Zealand through publications autorica Ivane Hebrang Grgić i Ane Barbarić (2023, Exisle Publishing i Naklada Ljevak), koje će se održati u četvrtak, 18. travnja 2024. godine s početkom u 20 sati u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5, Zagreb.
Zaklada Dr. Ljerka Markić Čučuković dodjeljuje godišnje nagrade koje se sastoje od novčanog iznosa i povelje najboljim studentima bibliotekarstva od akad. god. 1997./1998. Nagrađuje i knjižnice, ustanove, udruge, pojedince za značajan doprinos knjižničarskoj struci.
Zakladni je odbor odabrao najbolje studente informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo u akad. god. 2022./2023. To su Ana Kužnar i Eva Vitković. Zakladni odbor donio je odluku o dobitniku nagrade za knjižnicu, ustanovu, udrugu i pojedinca, koji promiču knjižničarsku struku i bibliotekarstvo općenito u 2023. godini. Nagradu je dobio Josip Strija, školski knjižničar koji je svojim zalaganjem, radom, znanjem i vještinama doprinio promociji, ugledu i kvaliteti školskog knjižničarstva i obrazovanja općenito.
Čestitamo dobitnicima!
Nagrade dobitnicima bit će uručene u petak, 5. travnja 2024. godine u 13 sati u Vijećnici Filozofskoga fakulteta u Zagrebu.
Radujemo se vašem dolasku!
prof. dr. sc. Ana Barbarić
predsjednica Zakladnog odbora
Izvanredni ispitni rokovi - Uvod u ahv teoriju i praksu, Spisovodstvo, Sređivanje i opis ahv gradiva, Vrednovanje ahv gradiva
Natječaj za dodjelu Rektorove nagrade za ak. god. 2023./2024.
Sveučilište u Zagrebu raspisalo je Natječaj za dodjelu Rektorove nagrade za akademsku godinu 2023./2024. Pravo natjecanja za Rektorovu nagradu imaju svi studenti prijediplomskih, diplomskih te integriranih prijediplomskih i diplomskih studija Sveučilišta u Zagrebu koji u trenutku prijave rada imaju status studenta.
Za prijavu rada u kategorijama a) do d), studenti su dužni do petka 30. kolovoza 2024. do 16 sati:
prijaviti rad na mrežnim stranicama Sveučilišta (unizg.hr/rektorova-nagrada)
ispis cijelog prijavljenog rada (uključujući i potpisano obrazloženje mentora) u dva (2) uvezana primjerka i popratni dopis dostaviti u Urudžbeni ured Fakulteta (D-01)
elektronski primjerak rada i obrazloženja mentora dostaviti na e-mail adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Mentori svoje mišljenje o prijavljenom radu (najkasnije do petka 30. kolovoza 2024. do 16 sati) unose u aplikaciju korištenjem šifre koju im student dostavlja nakon prijave rada.
Studenti mogu pristupiti aplikaciji na mrežnim stranicama Sveučilišta svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom (ako ne znaju korisničko ime ili lozinku, za pomoć se mogu obratiti administratoru korisničkih računa). Molimo studente da nakon on-line prijave obavezno provjere status prijave u aplikaciji (pod „Pregled prijava“).
Za prijavu rada u kategorijama e) i f) potrebno je ispunjeni obrazac (dostupan na mrežnoj stranici Fakulteta) i obrazloženje mentora do srijede kolovoza poslati na adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. kako bi radovi pravovremeno bili prijavljeni na stranicama Sveučilišta.
Natječaj, Pravilnik i popratni dokumenti mogu se preuzeti na stranicama Fakulteta (www.ffzg.unizg.hr).
Svečana dodjela Rektorove nagrade održat će se na Sveučilištu u Zagrebu u Tjednu Sveučilišta.
Link natjecaja za dodjelu rekorove nagrade za 2023_2024 je na poveznici
Dane 22.3., 27.3., 4.4., 5.4., 12.4., 19.4., 26.4., 3.5., 10.5., 17.5., 31.5., 7.6., 21.6., 19.6. 2024. tajništvo neće raditi zbog korištenja starog godišnjeg odmora.
Poštovani studenti, podsjećam da prođete dio o arhivima kakvi su bili u Egiptu iz Posnera (1972:70-90) za seminarski dio i da se onda vidimo sutra, u ponedjeljak 18.3., na predavanju u 12:30-14:00 sati u A308. Iznimno sami odrađujete seminarski dio (čitanje navedenog poglavlja knjige Arcives in the ancient world) zbog dovršavanja vježbi na drugom kolegiju.
dr. sc. A. Rajh, izv. prof.
Ana Barbarić - termin konzultacija u ljetnom semestru
Za pristup predavanju potrebno je imati instaliranu aplikaciju Zoom te zvučnik/slušalice, a za aktivno uključenje treba imati ispravnu web kameru i mikrofon.
Od 07.03.2024. kreće kontaktna nastava u dvorani A-212A prema dogovorenom rasporedu.
---
nastavnici: doc. dr. sc. Ivan Dunđer kolegij: Algoritmi i strukture podataka predavanja + seminara + vježbi: 2+0+1 obavezan kolegij, ECTS bodova: 6
Uvodno predavanje iz kolegija Metodika informacijskog odgoja i obrazovanja 1 održat će se u petak, 1.3.2024. godine, s početkom u 11:45 sati u dvorani A-212a.
Napredno programiranje - početak nastave, 28.02.2024.
Za pristup predavanju potrebno je imati instaliranu aplikaciju Zoom te zvučnik/slušalice, a za aktivno uključenje treba imati ispravnu web kameru i mikrofon.
Od 06.03.2024. kreće kontaktna nastava u dvorani A-212A prema dogovorenom rasporedu.
---
nastavnici: doc. dr. sc. Ivan Dunđer kolegij: Napredno programiranje predavanja + seminara + vježbi: 1+2+1 obavezan kolegij, ECTS bodova: 6
Nova učionica za predavanja Sređivanje i opis arhivskog gradiva: a212a
Poštovani studenti, od ponedjeljka 4. ožujka mijenjamo učionicu za predavanja kolegija Sređivanje i opis arhivskog gradiva - umjesto u a308 idemo u a212a jer ondje imamo računala. Vježbe ostaju u istoj učionici.
Osnove digitalne obrade teksta i slike - početak nastave
Nastava na kolegiju "Digitalna obrada teksta i slike" započinje 7. ožujka.2024. Prvi termin nastave održat će se online preko Zoom platforme (link naveden na Omegi, na stranici kolegija).
Nastava iz kolegija Bibliografska organizacija II započinje u četvrtak, 7. ožujka 2024. godine uvodnim predavanjem. Dolazak na uvodno predavanje 7. ožujka je obvezatan zbog podjele studenta u grupe za vježbe.
Nastava iz izbornih kolegija Knjiga i čitanje i Narodne knjižnice započinje u petak, 8. ožujka 2024. godine uvodnim predavanjima. Neophodno je da studenti koji su upisali ili žele upisati navedene izborne kolegije dođu na uvodna predavanja 8. ožujka.
Predmet Sređivanje i opis arhivskoga gradiva A. Rajh počinje izvoditi u ponedjeljak 26. veljače (10:15 u dvorani A308). Počinjemo s uvodnim predavanjem i izlaganjem osnovnih pojmova iz tematike kolegija. U tjednima nakon toga radit ćemo opis gradiva i norme opisa te izvoditi opise tehničkih jedinica odabrane ostavštine prema recentnoj deskriptivnoj normi RiC i odabranoj serijalizaciji, koje bismo trebali povezati uz pomoć graf baze podataka.
Zaklada Dr. Ljerka Markić Čučuković dodjeljuje godišnje nagrade koje se sastoje od novčanog iznosa i povelje najboljim studentima bibliotekarstva od akad. god. 1997./1998. Nagrađuje i knjižnice, ustanove, udruge, pojedince za značajan doprinos knjižničarskoj struci.
Na sjednici održanoj od 1. do 6. veljače 2024. godine Zakladni odbor jednoglasno je odabrao najbolje studente informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo u akad. god. 2022./2023. To su studentice Ana Kužnar i Eva Vitković. Nagrada se sastoji od povelje i novčanog iznosa od 1.000 eura.
Na istoj sjednici, Zakladni odbor većinom glasova donio je odluku o dobitniku nagrade za knjižnicu, ustanovu, udrugu i pojedinca, koji promiču knjižničarsku struku i bibliotekarstvo općenito. Nagradu je dobio Josip Strija, školski knjižničar koji je svojim zalaganjem, radom, znanjem i vještinama doprinio promociji, ugledu i kvaliteti školskog knjižničarstva i obrazovanja općenito. Nagrada se sastoji od povelje i novčanog iznosa od 1.500 eura.
Čestitamo dobitnicima!
Obavijest o datumu dodjele bit će objavljena naknadno.
prof. dr. sc. Ana Barbarić
predsjednica Zakladnog odbora
Ana Barbarić - konzultacije 14. veljače 2024. umjesto 12. veljače 2024.
Zbog bolesti Ana Barbarić neće održati konzultacije u ponedjeljak, 12. veljače 2024. godine. Umjesto toga studenti mogu doći u srijedu 14. veljače 2024. godine od 12 do 13 sati u E-317.
Arhiv tvrtke Kraš traži studenta/icu za studentski posao vezan uz digitalizaciju. Za više informacija se javite gosp. Draženku Kovaču na adresu e-pošte: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili telefonski na: 099 216 6306.
Predstojnik Katedre za arhivistiku i dokumentalistiku prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
U izdanju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu objavljena je knjiga Građanska znanostautora Tomislava Ivanjka, Gorana Zlodija i Zorana Horvata. Glavni cilj ove knjige obrazovati je i osnažiti istraživače, građane i voditelje radionica i programa građanske znanosti pružajući uvide u teorijske osnove, metode primjene i strategije za evaluaciju. Kroz detaljnu analizu ova knjiga pokušava razjasniti što građanska znanost zaista predstavlja, kako se razvijala tijekom vremena i kako se danas primjenjuje. Poseban naglasak stavljen je na važnost građanske znanosti u društvu kroz prikaz primjera njezinih primjena u humanističkim i društvenim istraživanjima u kojima se može olakšati prikupljanje podataka, potaknuti šira uključenost zajednice i poticati bolje razumijevanje društvenih fenomena.
Prijave tema završnih i diplomskih radova moguće su od 1.2. do 15.3.2024. Više informacija o prijavi i daljnjem postupku za prijediplomski studij dostupno je ovdje, a za diplomski ovdje.
Dr. sc. Željko Trbušić će do daljnjeg konzultacije održavati po dogovoru - mailom na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Studentski posao - Poslovna inteligencija za BIRD - startup inkubator za AI
Kompanija Poslovna inteligencija u ime BIRD incubatora - u potrazi za još jednim studentom/icom koji bio pojačanje timu!
Opis posla navodi da se radi o kombinaciji marketinga i project managementa. Jako je bitno da su kandidati zainteresirani za AI i startup ekosustave te da se razumiju u tehnologiju, s obzirom da se BIRD incubator bavi inkubiranjem starupova u području AI i inovativnih tehnologija.
“LUMEN Data Science najveće je studentsko natjecanje u dubinskoj analizi velikih količina podataka i izradi Big Data rješenja. Studenti postupcima analize i obrade velikih količina strukturiranih i nestrukturiranih podataka razvijaju rješenje kojim nastoje odgovoriti na problem Nagradnog zadatka. Pritom koriste različite statističke metode, tehnike strojnog učenja te umjetnu inteligenciju. Tijekom natjecanja održavaju se radionice i konzultacije kojima natjecatelji mogu pristupiti, a koje služe kao pomoć u rješavanju zadatka. Nakon finalne predaje rješenja proglašavaju se pobjednici i dodjeljuju nagrade.
Na LUMEN Data Science natjecanje mogu se prijaviti svi zainteresirani studenti iz regije.
Prijave su otvorene od 10.1. do 26.1.2024. godine, a poveznicu za prijavu, temu ovogodišnjeg nagradnog zadatka i sve ostale informacije možete pronaći na našojweb stranici.”
U slučaju da imate još kakvih pitanja, stojim Vam na raspolaganju. Ako Vam se netko od studenata javi za dodatne informacije, slobodno iz uputite na sljedeći mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Kontakt za FFZG: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
“LUMEN Data Science najveće je studentsko natjecanje u dubinskoj analizi velikih količina podataka i izradi Big Data rješenja. Studenti postupcima analize i obrade velikih količina strukturiranih i nestrukturiranih podataka razvijaju rješenje kojim nastoje odgovoriti na problem Nagradnog zadatka. Pritom koriste različite statističke metode, tehnike strojnog učenja te umjetnu inteligenciju. Tijekom natjecanja održavaju se radionice i konzultacije kojima natjecatelji mogu pristupiti, a koje služe kao pomoć u rješavanju zadatka. Nakon finalne predaje rješenja proglašavaju se pobjednici i dodjeljuju nagrade.
Na LUMEN Data Science natjecanje mogu se prijaviti svi zainteresirani studenti iz regije. Prijave su otvorene od 10.1. do 26.1.2024. godine, a poveznicu za prijavu, temu ovogodišnjeg nagradnog zadatka i sve ostale informacije možete pronaći na našoj web stranici.”
Za sva pitanja možete se obratiti na sljedeću e-mail adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Projekt Hrvatski isljenički tisak u Dobro jutro, Hrvatska
Ivana Hebrang Grgić i Ana Barbarić gostovale su u emisiji Dobro jutro, Hrvatska na Hrvatskoj televiziji 22. prosinca 2023. godine. Predstavile su knjigu Their faraway home i govorile o istraživanju publikacija Hrvata u Novome Zelandu.
Natječaj Zaklade Dr. Ljerke Markić Čučuković za najbolje studente bibliotekarstva za akad. god. 2022./2023.
Dr. sc. Željko Trbušić neće održati konzultacije 21. prosinca 2023. godine. Studenti se mogu za alternativni termin i sva ostala pitanja javiti e-mailom.
prof. Seljan - 11.12.2023. otkazuje predavanja i konzultacije zbog bolesti
Pozivaju se studenti završne godine diplomskog studija informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo, na orijentacijski sastanak u vezi prakse u knjižnicama (obveza u ljetnom semestru). Praksu nije moguće dogovoriti putem poruke elektroničke pošte, a sve potrebne informacije bit će iznesene na sastanku. Studenti koji ne mogu prisustvovati sastanku, moraju doći na konzultacije u siječnju, od 8. siječnja 2024. nadalje (ponedjeljkom od 14 do 16 sati u E-317). Praksu koju nisam UNAPRIJED odobrila, nisam u mogućnosti upisati u ISVU (Studomat).
Sastanak će se održati u petak, 15. prosinca 2023. u D-3 od 17 do 18 sati.
Na sastanak mogu doći i studenti prijediplomskog studija informacijskih znanosti koji su zainteresirani za praksu u knjižnicama. U ovoj akademskoj godini mogu organizirati praksu u knjižnicama za 20 studenata prijediplomskog studija. Ponovo, praksa koja nije unaprijed dogovorena te koju nisam odobrila, ne može biti upisana u ISVU (Studomat).
Studenti prijediplomskog koji ne mogu prisustvovati sastanku, moraju doći na konzultacije u siječnju, od 8. siječnja 2024. nadalje (ponedjeljkom od 14 do 16 sati u E-317) jer se praksa ne dogovora putem poruka elektroničke pošte.
BIRD Inkubator, u suradnji sa N1, vas ponosno poziva na jedinstveni data challenge - AI Izbori!
Pridruži se AI Izborima koji će se održavati u periodu od prosinca 2023. do travnja 2024. u prostorijama BIRD Inkubatora na adresi Franje Petračića 4 u Zagrebu.
Upoznaj stručan žiri i tvoje buduće mentore, iskoristi postojeće podatke i pomoću tehnologije i umjetne inteligencije predvidi rezultate parlamentarnih izbora 2024. godine!
U formatu TV emisije od 8 epizoda, uz pomoć izvanrednih mentora dođi sa svojim timom što bliže rezultatima parlamentarnih izbora i osvoji vrijedne nagrade!
Ako si studentica ili student i voliš podatke i umjetnu inteligenciju, prijavi se putem linka za prijavu: https://bird-incubator.com/events/ai-izbori-powered-by-n1/najkasnije do 5.12.2023. Sve dodatne informacije poslat ćemo ti najkasnije do 5.12.2023. na mail adresu.
Usudi se testirati granice umjetne inteligencije i predvidjeti nepredvidivo!
Monika Batur neće održati konzultacije 20. studenoga 2023. godine. Sve upite možete poslati na email adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zbog službenog puta u Linz, Austrija, dr. sc. Željko Trbušić neće održati konzultacije 16. studenog 2023. godine. Studenti se mogu za alternativni termin i sva ostala pitanja javiti e-mailom.
Ana Barbarić - konzultacije 13., 20. i 27. studenoga i 4. prosinca 2023.
Zbog službenog putovanja u Novi Zeland i Australiju, Ana Barbarić neće održati konzultacije 13., 20. i 27. studenoga te 4. prosinca 2023. godine.
Ako je neophodno studenti se s upitima mogu javiti elektroničkom poštom, no pitanja oko studentske prakse, tema diplomskih radova i slično bit će riješena nakon povratka s puta.
U prosincu 2023. bit će održan orijentacijski sastanak u vezi studentske prakse u knjižnicama (točan datum bit će objavljen naknadno).
Zbog obaveza na pripremi izlagačkog prostora Sveučilišta u Zagrebu na Interliberu, Monika Batur neće održati konzultacije u ponedjeljak, 6. 11. 2023. Za sva pitanja kao i za alternativni termin konzultacije možete se javiti e-mailom.
U suizdavaštvu australskog i novozelandskog izdavača Exisle Publishing te Naklade Ljevak objavljena je knjiga Their faraway home: The story of Croats in New Zealandthrough publications autorica Ivane Hebrang Grgić i Ane Barbarić. Riječ je o nadopunjenom i prerađenom izdanju knjige Ni s kućom ni bez kuće: nakladnička djelatnost Hrvata u Novome Zelandu istih autorica objavljene 2021. godine u izdanju Naklade Ljevak. Knjiga Ni s kućom ni bez kuće dostupna je u otvorenom pristupu u repozitoriju Hrvatski iseljenički tisak kao i u institucijskom repozitoriju ODRAZ Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
U petak 27.10., kako je i bilo najavljeno, neće biti nastave iz predmeta Spisovodstvo zbog službenog puta predavača na 54. savjetovanje hrvatskih arhivista.
Zlodi - početak nastave i konzultacije u zimskom semestru
Nastava iz kolegija Dokumentacija u muzejima I (preddiplomski studij) započinje u petak 6.10.2023. u 12:30 sati u A212a.
Nastava iz kolegija Dokumentacija u muzejima II (diplomski studij) započinje u ponedjeljak 9.10.2023. u 15:15 sati u A103 (u idućim terminima nastava počinje u 14:45!).
Konzultacije u zimskom semestru održavat će se petkom od 13:30 do 14:30 sati u E316.
Izv. prof. dr. sc. Goran Zlodi
Orijentacijski sastanak - prva godina redovnog dipl. studija inf. znanosti, bibliotekarstvo
Orijentacijski sastanak sa studentima prve godine redovnog diplomskog studija informacijskih znanosti smjera bibliotekarstvo održat će se u četvrtak, 12. listopada 2023. od 15.30 do 17 sati u A-308.
Molim studente da prisustvuju sastanku. To se posebice odnosi na studente koji nisu završili preddiplomski studij informacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Studenti koji nikako ne mogu prisustvovati sastanku mogu me potražiti u terminu konzultacija, ponedjeljkom, od 14 do 16 sati u E-317 od 9. listopada 2023.
Molim studente da se pripreme za sastanka na način da pročitaju Pravilnik o uvjetima i načinu stjecanja stručnih zvanja u knjižničarskoj struci (NN 107/21).
Nastava iz kolegija Engleski jezik za informacijske stručnjake počinje sljedeći tjedan 10. i 11. listopada. Studenti mogu doći u jedan od ponuđenih termina: utorak 14:45 - 16:15; utorak 16:15 - 17:45; utorak 17:45 - 19:15; srijeda 15:30 - 17:00 ili srijeda 17:00 - 18:30 sve u A 103.
Nastava iz kolegija Vrednovanje arhivskoga gradiva počinje 2. listopada, a nastava iz kolegija Spisovodstvo počinje 6. listopada prema rasporedu. Održat ću uvodna predavanja, upoznati polaznike s tematikom kolegija, osnovnom terminologijom i literaturom te objasniti princip rada na kolegijima. Dolazak je, dakako, obavezan. Taj prvi tjedan bismo imali uvodna predavanja, a od drugog tjedna, uz predavanja, kreću i seminari.
Uvodni sastanak I/IV godina - Muzeologija i upravljanje baštinom
Uvodni sastanak za studente I. (odnosno IV.) godine koji su upisali smjer/studij Muzeologija i upravljanje baštinom održati će se u Etnografskom muzeju u Zagrebu u četvrtak 05. listopada 2023. godine s početkom od 14:15 sati. Zbirno mjesto je u ulaznom prostoru muzeja u 14:10. Sastanak, i kratki obilazak određenih muzejskih segmenata će trajati probližno 60 minuta.
Zbog službenog putovanja nastavnika redovita nastava kolegija "Upravljanje informacijama i znanjem" započet će u utorak 17. listopada 2023. prema rasporedu.
Zbog službenog putovanja izvođača redovita predavanja iz kolegija Upravljanje baštinom (UT 16:15 - 19:15; A-104) započeti će u utorak 10. listopada 2023.
Zbog službenog putovanja izvođača redovita predavanja iz kolegija Marketing baštine (PON 12:30 - 15:30; A-308) započeti će u ponedjeljak 09. listopada 2023.
Nastava iz kolegija Bibliografska organizacija 1 počinje 9. listopada 2023. godine prema rasporedu. Dolazak na prvo predavanje 9. listopada 2023. godine obavezan je zbog podjele studenata u grupe za vježbe.
Primjena korpusa u humanističkim istraživanjima - početak nastave
Pozivamo studente prve godine prijediplomskog studija Informacijskih znanosti na uvodni sastanak, na kojem će se upoznati s radom Odsjeka, nastavnicima i studentskim predstavnicima. Sastanak će se održati u ponedjeljak, 2.10.2023., u 15.30 u dvorani D7.
Pozivamo vas na predstavljanje knjige posvećene izv. prof. dr. sc. Nives Tomašević, Kreativni pristupi nakladništvu i baštini: (ne)vidljiva Nives Tomašević. Knjiga je objavljena kao 5. u nizu Studije iz knjižnične i informacijske znanosti Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.
Svečano predstavljanje knjige održat će se 21. rujna 2023. u 19.30 u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5, u Zagrebu.
Uvod u arhivsku teoriju i praksu te Vrednovanje arhivskog gradiva - promjena termina održavanja ispita
od akademske godine 2023./2024. započinje novi združeni diplomski studij digitalne lingvistike. Riječ je o združenom diplomskom studijskom programu u kojem sudjeluju i izvode ga tri sveučilišta: Sveučilište u Zagrebu, Sveučilište u Ljubljani i Masarykovo Sveučilište u Brnu. Studij traje 2 godine, a donosi ukupno 120 ECTS bodova.
Ono što je posebnost ovog studija je da se jedan semestar studira u inozemstvu, interdisciplinaran je (informacijske i komunikacijske znanosti, lingvistika, društvene znanosti, informatika) te je studijski progam modularan s velikom izbornošću što znači da student ima visoku razinu samostalnog izbora koje će kolegije slušati, s obzirom na svoje interese.
Prijave na združeni diplomski studij digitalne lingvistike odvijat će se u vrijeme redovnih upisa na diplomske studije, od 4. do 22. rujna 2023. putem online obrasca.
Više informacija o studiju možete pronaći na ovoj poveznici i u letku.
Doc. dr. sc. Denis Kos neće održati konzultacije 20.7.2023. zbog odlaska na službeno putovanje. Prve iduće konzultacije održat će se nakon kolektivnog godišnjeg odmora.
prosljedjujem mail Dekana Filozofskog fakulteta vezano za alumne
_________________________________________________
Postovani studenti i profesori, djelatnici Fakulteta, alumni
sljedeće 2024. godine Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu obilježava 150. obljetnicu svog osnutka. Za tu prigodu pripremamo monografiju o našemu Fakultetu. U okviru monografije željeli bismo objaviti i uspomene naših bivših studenata. Stoga Vam se obraćam kao našim alumnima s molbom da putem mrežnog obrasca podijelite s nama neke svoje uspomene iz studentskih dana i svoja razmišljanja o tomu što je studiranje na našemu Fakultetu značilo za Vaš profesionalni i osobni razvoj.
Ujedno Vas pozivam da se upišete u bazu alumna Filozofskog fakulteta kako bismo mogli u budućnosti koristiti Vaše kontakt podatke u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka za nastavak suradnje. Filozofski fakultet se ponosi svojim alumnima i želja nam je izgraditi čvršći odnos te bolji i redovitiji kontakt sa svojim bivšim studentima.
Siguran sam da Vaš osobni i profesionalni razvoj, bez obzira je li ostvaren unutar struke koju ste studirali ili na nekomu drugomu području, našim studentima može biti svijetli primjer perspektive koja im se otvara studiranjem na Filozofskom fakultetu.
U iskrenoj nadi da ćete se odazvati pozivu, srdačno Vas pozdravljam te unaprijed najljepše zahvaljujem.
Ana Barbarić neće kontaktno održati konzultacije 17. srpnja 2023. Studenti se mogu javiti elektroničkom poštom. Sljedeće kontaktne konzultacije bit će održane 28. kolovoza 2023.
Novi združeni diplomski studij Digitalne lingvistike
od akademske godine 2023./2024. započinje novi združeni diplomski studij digitalne lingvistike. Riječ je o združenom diplomskom studijskom programu u kojem sudjeluju i izvode ga tri sveučilišta: Sveučilište u Zagrebu, Sveučilište u Ljubljani i Masarykovo Sveučilište u Brnu. Studij traje 2 godine, a donosi ukupno 120 ECTS bodova.
Ono što je posebnost ovog studija je da se jedan semestar studira u inozemstvu, interdisciplinaran je (informacijske i komunikacijske znanosti, lingvistika, društvene znanosti, informatika) te je studijski progam modularan s velikom izbornošću što znači da student ima visoku razinu samostalnog izbora koje će kolegije slušati, s obzirom na svoje interese.
Prijave na združeni diplomski studij digitalne lingvistike odvijat će se u vrijeme redovnih upisa na diplomske studije, od 4. do 22. rujna 2023. putem online obrasca.
Više informacija o studiju možete pronaći na ovoj poveznici i u letku.
Ana Barbarić je na službenom putu od 31. svibnja do 2. lipnja 2023. Kako u kabinetu E-317 radovi i dalje traju, Ana Barbarić nije u mogućnosti održati konzultacije kontaktno 29. svibnja 2023. Studenti se mogu javiti e mailom, pa po potebi mogu biti dogovorene i online konzultacije.
Doc. dr. sc. Denis Kos zbog odlaska na službeni put i državnih praznika neće održavati konzultacije u redovnom terminu od 25.5. do 15.6. Iduće redovne konzultacije održat će 15.6.2023. Studenti se mogu javiti za dogovor o online konzultacijama.
Ana Barbarić - konzultacije 22. svibnja 2023. i službeni put
Ana Barbarić je na službenom putu od 23. svibnja do 25. svibnja 2023. Kako u kabinetu E-317 radovi i dalje traju, Ana Barbarić nije u mogućnosti održati konzultacije kontaktno 22. svibnja 2023. Studenti se mogu javiti e mailom, pa po potebi mogu biti dogovorene i online konzultacije.
Zbog radova u kabinetu E-317 (zamjena prozora) i žurnog finaliziranja reformiranih studijskih programa, Ana Barbarić 15. svibnja 2023. neće održati konzultacije.
Ana Barbarić u ponedjeljak, 8. svibnja 2023. neće održati konzultacije. Studenti mogu doći na konzutacije u utorak, 9. svibnja 2023. od 10.30 do 11.30 u E-317.
s obzirom na to da je Veliki petak neradni dan došlo je do promjene datuma održavanja ispita na kolegijima prof. dr. sc. Špiranec, prof. dr. sc. Banek Zorica i doc. dr. sc. Kosa.
Vaše prijave za 7.4. vrijede, no sam rok održat će se 14.4.2023. A-212a u 14:00.
Izvanredne ispite iz kolegija Uvod u arhivsku teoriju i praksu, Sređivanje i opis arhivskog gradiva, Spisovodstvo i Vrednovanje arhivskog gradiva održat će izv.prof.dr.sc. Arian Rajh 05.04. i 14.04.2023. od 9 sati nadalje, u prostoriji E312.
Zaklada Dr. Ljerka Markić Čučuković dodjeljuje godišnje nagrade koje se sastoje od novčanog iznosa i povelje najboljim studentima bibliotekarstva od akad. god. 1997./1998. Nagrađuje i knjižnice, ustanove, udruge, pojedince za značajan doprinos knjižničarskoj struci.
Zakladni je odbor odabrao najbolje studente informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo u akad. god. 2021./2022. To su Marijeta Čubrić i Branimir Guć. Zakladni odbor donio je odluku o dobitniku nagrade za knjižnicu, ustanovu, udrugu i pojedinca, koji promiču knjižničarsku struku i bibliotekarstvo općenito u 2022. godini. Nagradu je dobila Bernadica Ivanković, knjižničarska savjetnica iz Gradske knjižnice Subotica koja svojim radom, zalaganjem i idejama te provedenim aktivnostima pridonosi boljitku hrvatske manjine u Vojvodini.
Čestitamo dobitnicima!
Nagrade dobitnicima bit će uručene u petak, 3. ožujka 2023. u 9.30 sati u Vijećnici Filozofskoga fakulteta u Zagrebu.
Radujemo se vašem dolasku!
prof. dr. sc. Ana Barbarić
predsjednica Zakladnog odbora
Zlodi - početak nastave i konzultacije u ljetnom semestru
Za pristup predavanju potrebni su Google/Gmail korisnički račun te zvučnik/slušalice, a za aktivno uključenje treba imati ispravnu web kameru i mikrofon.
Od 08.03.2023. kreće kontaktna nastava u dvorani A-212A prema dogovorenom rasporedu.
---
nastavnici: doc. dr. sc. Ivan Dunđer kolegij: Algoritmi i strukture podataka predavanja + seminara + vježbi: 2+0+1 obavezan kolegij, ECTS bodova: 6
Napredno programiranje - početak nastave, 28.02.2023.
Za pristup predavanju potrebni su Google/Gmail korisnički račun te zvučnik/slušalice, a za aktivno uključenje treba imati ispravnu web kameru i mikrofon.
Od 07.03.2023. kreće kontaktna nastava u dvorani A-212A prema dogovorenom rasporedu.
---
nastavnici: doc. dr. sc. Ivan Dunđer kolegij: Napredno programiranje predavanja + seminara + vježbi: 1+2+1 obavezan kolegij, ECTS bodova: 6
Početak nastave u ljetnom semestru - Bibliografska organizacija II
Nastava iz kolegija Bibliografska organizacija II, koji je obvezni kolegij za studente diplomskog studija informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo, započinje u utorak, 28. veljače 2023., kontaktno na Fakultetu prema objavljenom rasporedu. Dolazak na prvo predavanje je obvezatan zbog podjele studenata u grupe za vježbe.
prof. dr sc. Ana Barbarić
Početak nastave u ljetnom semestru - izborni kolegiji Knjiga i čitanje i Narodne knjižnice
Nastava iz izbornih kolegija Knjiga i čitanje i Narodne knjižnice započinje kontaktno, na Fakultetu, prema objavljenom rasporedu u ponedjeljak, 6. ožujka 2023.Dolazak na prvo predavanje je obavezatan!
Obavijesti su poslane i putem zajednicke mailing liste This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. a nalaze se i na fakultetskim mreznim stranicama:
Molimo da pažljivo provjerite dokumentaciju prije predaje jer dopuna nakon roka nece biti moguca, a Sluzba za medjunarodnu suradnju nije u mogucnosti provjeravati je li dokumentacija potpuna i o tome obavjestavati studente - svi studenti su odgovorni za vlastitu predanu dokumentaciju.
Doc.dr.sc. Denis Kos neće održati konzultacije 22. veljače 2023. godine. Sve upite možete uputiti na email adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Klasifikacijski sustavi - obavijest o održavanju kolegija
zbog administrativnih poteškoća kolegij Klasifikacijski sustavi privremeno nije prikazan u preliminarnim rasporedima za ljetni semestar akad. god. 2022./2023. Kako biste mogli planirati upise kolegija u ljetnom semestru obavještavamo Vas da će se kolegij normalno održavati i to u svom redovnom terminu:
Predavanja: SRI 13:15 - 14:45 u A-308
Vježbe 1. grupa: ČET 12:30 - 14:00 u A-212a
Vježbe 2. grupa: ČET 14:00 - 15:30 u A-212a
Kolegij će biti prikazan u konačnoj verziji rasporeda nastave.
Prijave tema završnih i diplomskih radova moguće su od 31.1. do 15.3.2023. Više informacija o prijavi i daljnjem postupku za prijediplomski studij dostupno je ovdje, a za diplomski ovdje.
LUMEN Data Science - studentsko natjecanje - prijave do 3.2.2023.
LUMEN Data Science – otvoreno je studentsko natjecanje u dubinskoj analizi Big Data i analizi podataka u organizaciji udruge eStudent. Kroz analize velikih količina strukturiranih i nestrukturiranih podataka, koristeći različite statističke metode i tehnike umjetne inteligencije, studenti će predložiti svoja rješenja.
Na otvorenju su s motivacijskim govorom sudjelovali predstavnici akademskih institucija (prof. dr. sc. Sanja Seljan (FFZG), prof. dr. sc. Mirjana Pejić Bach ( EFZG), prof. dr. sc. Luka Grubišić (PMF), asistent Igor Stančin (FER), kao i predstavnici kompanija (više na: https://lnkd.in/dejVpG8s )
Cilj natjecanja je povezivanje studenata i akademskih institucija s partnerskim poduzećima, a najuspješnije natjecatelje čekaju i nagrade.
Ambulanta za školsku i sveučilišnu medicinu poziva drugu grupu studenata prve godine Filozofskog fakulteta na sistematski pregled.
Svi studenti prve godine Filozofskog fakulteta obvezni su napraviti sistematski pregled koji je uvjet za upis u drugu godinu studija. Mogućnosti za nadoknade teško će se ostvariti zbog velikog broja studenata, zato molimo studente da poštuju određene termine. Studente koji nisu u mogućnosti doći na pregled u svom terminu molimo da se jave u ambulantu radi dogovora (01/6551-554, parni datumi – poslijepodne, neparni – ujutro).
Sistematski pregledi obavljat će se u školskoj ambulanti Doma zdravlja Siget, Avenija Većeslava Holjevca 22 (lokacija na +Zagreb/@45.7727089,15.9797178,15z/data=!4m2!3m1!1s0x4765d5d91d734653:0xc76c3da60821a69a">karti) prema rasporedu link.
Molimo studente da na pregled ponesu zdravstvenu i cijepnu iskaznicu te povijest bolesti (ako su bolovali).
Raspored za 3. grupu studenata bit će objavljen u veljači.
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti poziva vas u sklopu kolegija Upravljanje informacijama i znanjem na izlaganje Denisa Ćutića (Infobip, Zagreb) pod nazivom "Zajednice prakse @ Infobip".
O izlaganju
Pozvani predavač Denis Ćutić, stručnjak za pouzdanost računalnih sustava s višegodišnjim iskustvom rada u Infobipu, u svome izlaganju govorit će o relevantnosti i iskustvu implementacije ideje zajednica prakse u poslovnom kontekstu. Izlaganje će se održati u srijedu 11. siječnja 2023. u 13.15 sati u prostoriji A-308.
Orijentacijski sastanak za praksu u knjižnicama u akad. god. 2022./2023.
Pozivaju se studenti završne godine diplomskog studija informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo, na orijentacijski sastanak u vezi prakse u knjižnicama (obveza u ljetnom semestru). Praksu nije moguće dogovoriti putem poruke elektroničke pošte, a sve potrebne informacije bit će iznesene na sastanku. Studenti koji ne mogu prisustvovati sastanku, moraju doći na konzultacije od 9. siječnja 2023. (ponedjeljkom od 14 do 16 sati u E 317). Praksu koju nisam UNAPRIJED odobrila, nisam u mogućnosti upisati u ISVU (Studomat).
Sastanak će se održati u četvrtak, 22. prosinca 2022. u D-6 od 18.30 do 20 sati.
Na sastanak mogu doći i studenti preddiplomskog studija informacijskih znanosti koji su zainteresirani za praksu u knjižnicama. U ovoj akademskoj godini mogu organizirati praksu u knjižnicama za 20 studenata preddiplomskog studija. Ponovo, praksa koja nije unaprijed dogovorena te koju nisam odobrila, ne može biti upisana u ISVU (Studomat).
Studenti preddiplomskog koji ne mogu prisustvovati sastanku, moraju doći na konzultacije od 9. siječnja 2023. (ponedjeljkom od 14 do 16 sati u E 317) jer se praksa ne dogovora putem poruka elektroničke pošte.
prof. dr. sc. Ana Barbarić
Natječaj Zaklade Dr. Ljerke Markić Čučuković za najbolje studente bibliotekarstva
Zbog odlaska na službeni put Ana Barbarić neće održati konzultacije 28. studenoga 2022. i 5. prosinca 2022. Do kraja kalendarske godine, studenti mogu doći na konzultacije 12. i 19. prosinca.
Göran Almgren "Enigio's journey from a deep tech startup to the provider of digital original documents" - Predavanje u okviru dolazne mobilnosti Erasmus+ (22.11.2022., 13h)
U okviru dolazne mobilnosti Erasmus+ u kategoriji dolazni predavači iz stranih tvrtki i na poziv institucijski financiranog projekta "Primjena tehnologije ulančanih blokova u baštinskom okruženju" (voditelj prof. dr. sc. Hrvoje Stančić) ovog tjedna će na Filozofskom fakultetu gostovati Göran Almgren iz švedske blockchain inovacijske tvrtke Enigio koji će održati predavanje "Enigio's journey from a deep tech startup to the provider of digital original documents". Predavanje na engleskom jeziku će se održati u utorak 22. studenog 2022. u 13h u konferencijskoj dvorani Knjižnice (2. kat).
Svi zainteresirani su dobrodošli!
U nastavku navodim sažetak predavanja i crticu o tvrtki Enigio.
Göran Almgren
Enigio's journey from a deep tech startup to the provider of digital original documents
Corporates and authorities in countries all over the world are today still depending on the management of paper documents. A major obstacle when substituting paper documents with electronic documents has been the requirement to be able to manage and present documents in their original form.
The concept of a document has over centuries served as the carrier of promises and commitments. Legislations related to property, trade, and finance as well as for government administration is generally based on the concept of documents, often in need of notarisation. These documents are carriers of trillions of euros in monetary value globally, and they are a cornerstone for our modern society.
The current incumbent solutions (such as electronic signatures on a PDF) do not cater for a complete and correct digital representation of a physical document. There is a need to take one step further to achieve perfect equivalents of paper documents.
In this lecture Göran Almgren, co-founder of Enigio will talk about Enigio's journey from a deep tech startup to the provider of digital original documents focussing on how to create a solution for freely transferable digital original documents and verifiable copies of these originals. He will also elaborate on how such a solution would work with existing legislations within the EU and globally.
About Enigio
Enigio is a deep-tech company offering innovative solutions to ensure consistency, integrity, traceability, and possession of digital information making data available only to those who should have access to it while protecting it from manipulation.
Founded in Stockholm in 2012, the Enigio team includes experienced computer engineers, researchers, software developers, and senior professionals from the financial sector. The team is especially strong in document technology, archival science, cryptography, DLT, relevant legal frameworks, and banking.
Dr. sc. Kos neće održati konzultacije 9. studenoga 2022. godine. Sve upite možete uputiti na email adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Na sjednici Odsjeka održanoj 1.3.2022. donesena je odluka da praksa na jednopredmetnom i dvopredmetnom preddiplomskom studiju traje 80 sati. Odluka se odnosi na studente koju treću godinu studija upisuju od ak. god. 2022./2023. nadalje.
Prof. dr. sc. Ana Barbarić, predstojnica Katedre za bibliotekarstvo Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti, dobitnica je Kukuljevićeve povelje koju Hrvatsko knjižničarsko društvo dodjeljuje svojim članovima za dugogodišnji rad i značajne rezultate na unapređenju knjižničarske djelatnosti. Povelja je nazvana imenom Ivana Kukuljevića Sakcinskog, zasluženog hrvatskog bibliofila i bibliografa.
Monika Batur, studentica poslijediplomskoga doktorskog studija informacijskih i komunikacijskih znanosti, dobitnica je Nagrade „Eva Verona“ koju Hrvatsko knjižničarsko društvo dodjeljuje svojim članovima, mladim knjižničarima, za posebno zalaganje u radu, inovativnost i promicanje knjižničarske struke. Nagrada je nazvana imenom dr. sc. Eve Verona, hrvatske knjižničarke svjetskoga glasa.
Društveno korisno učenje - važna obavijest o terminima seminara!
Predavanja iz kolegija Društveno korisno učenje održavaju se petkom 11.45-12.30 sati u učionici A308.
Održavanje seminarske nastave (budući da se na kolegiju radi na projektima u zajednici) se može prilagoditi potrebama studenata.
Dakle, ako razmišljate o upisu kolegija, ali Vam je seminar u koliziji s nekim drugim obveznim ili izbornim kolegijem - možete slobodno upisati Društveno korisno učenje, a održavanje seminarske nastave ćemo dogovoriti na prvom predavanju.
32. konferencija "Međunarodni arhivski dan" 2022 - poziv na sudjelovanje
Od 10. do 11. listopada 2022. godine održava se 32. konferencija "Međunarodni arhivski dan" 2022u organizaciji Međunarodnog instituta za arhivsku znanost, Alma Mater Europaea, Državnog arhiva u Trstu i Javne agencije za istraživačku djelatnost Republike Slovenije. Sudjelovanje je besplatno, a konferencija se održava u potpunosti u online obliku.
Pozivamo vas da se pridružite. Radni program konferencije te pristupni podaci: IIAS conference.
Katedra za arhivistiku i dokumentalistiku
Otvorene prijave za Getty 2023. - 2024. program stažiranja za studente
obavještavamo vas kako su otvorene prijave za Getty 2023. - 2024. program stažiranja. Prijave su moguće putem poveznice https://www.getty.edu/projects/graduate-internships/. Posebno ističemo mogućnost prijave za Getty Digital program koji omogućuje polaznicima stjecanje iskustva u dugoročnom očuvanju Getty digitalnih zbirki, digitalnog arhivskog gradiva, digitalnog audiovizualnog gradiva i dokumentacije, web stranica te digitalne dokumentacije i istraživačkih podataka.
Rok za prijavu je 1. studeni 2022.
Izvorni tekst poziva:
The intern in Collection & Content Management Systems (Getty Digital) will gain intensive experience preserving Getty's unique collections and assets in digital format, which include archives of artists, galleries and art historians and audio/video artworks and documentation as well as websites, institutional born-digital records, and research data. The intern’s primary responsibilities will include troubleshooting and testing workflows for ingesting content of all types into a managed system, and developing creative ways to archive complex web experiences, with other projects assigned according to the intern’s particular skills and interests. Specific tasks may include developing preservation plans for file characterization, migration and normalization, performing quality assurance on web archives and troubleshooting technical issues that arise, assessing technical metadata for digital assets, and participating in the drafting of policies and procedures related to digital preservation.
This is a hybrid internship with 3 days working on-site at the Getty Center in Los Angeles and 2 days remotely.
Please note that internships are open to students of all nationalities. Individuals from groups underrepresented in the field are encouraged to apply. The deadline for applications is November 1, 2022.
Po naslovu, uvodni sastanak ćemo održati u srijedu 12. listopada s početkom od 16:30 sati u Arheološkom muzeju u Zagrebu. Kolega Ozren Domiter, nekadašnji student muzeologije će nam biti domaćin. Iskreno se nadam da nas neće uloviti pljusak kao prošle godine (zbog lapidarija), no tu je rizik dakeko manji jer postoji alternativa, ili točnije više njih.
Informacijski izvori i sustavi u arhivima (Lemić) - početak nastave
Prof. dr. sc. Ana Barbarić održat će konzultacije u utorak, 4. listopada 2022. od 10 do 11 sati u E-317 (umjesto u redovnom terminu ponedjeljkom). Od ponedjeljka, 10. listopada 2022. konzultacije se održavaju od 14 do 16 sati u E-317 (redovni termin).
Orijentacijski sastanak - prva godina redovnog dipl. studija, bibliotekarstvo
Orijentacijski sastanak sa studentima prve godine redovnog diplomskog studija informacijskih znanosti smjera bibliotekarstvo održat će se u utorak, 11. listopada 2022. od 18 do 19 sati u A-308.
Molim studente da prisustvuju sastanku (a ne da mi pišu poruke elektroničke pošte). To se posebice odnosi na studente koji nisu završili preddiplomski studij informacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Studenti koji nikako ne mogu prisustvovati sastanku mogu me potražiti u terminu konzultacija, ponedjeljkom, od 14 do 16 sati u E-317 od 10. listopada 2022.
Molim studente da se pripreme za sastanka na način da pročitaju Pravilnik o uvjetima i načinu stjecanja stručnih zvanja u knjižničarskoj struci (NN 107/21).
Nastava kolegija Vrednovanje arhivskog gradiva (nasl. izv. prof. dr. sc. Arian Rajh i dr. sc. Željko Trbušić) započet će u ponedjeljak 10. 10. 2022. u 14:45 sati u prostoriji A-103.
Upravljanje i poslovanje u arhivima (Ivanović i Trbušić) - početak nastave
Nastava iz kolegija Bibliografska organizacija I, za studente preddiplomskog studija informacijskih znanosti, započinje 10. listopada 2022. prema objavljenom rasporedu. Dolazak na prvo predavanje je obvezatan zbog podjele studenta u grupe za vježbe.
Studenti redovnog jednopredmetnog diplomskog studija informacijskih znanosti, smjer bibliotekarstvo, kojima je Bibliografska organizacija I razlikovni ispit, ne trebaju dolaziti na nastavu već trebaju doći na orijentacijski sastanak.
Nastava iz kolegija "Upravljanje informacijama i znanjem" započet će s uvodnim terminom predavanja 12.10. u 13:15 sati u prostoriji A-308. Molimo studente da budu spremni odabrati seminarsku grupu koju će pohađati do kraja semestra.
Pozivamo studente prve godine preddiplomskog studija Informacijskih znanosti na uvodni sastanak, na kojem će se upoznati s radom Odsjeka, nastavnicima i studentskim predstavnicima. Sastanak će se održati u srijedu, 5.10.2022., u 14h u dvorani D3.
Asistent dr. sc. Denis Kos neće održavati konzultacije 30.9.2022.
Za upite i dogovore online konzultacija potrebno se javiti na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Ana Barbarić - konzultacije 29. rujna umjesto 26. rujna 2022.
Organizator: Zagrebačko knjižničarsko društvo, Društvo knjižničara Zadar i Odjel za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru
Komentiramo da mladi nisu baš zainteresirani za aktivno uključivanje u strukovnu udrugu. Na koji ih način možemo motivirati, što uopće nudimo, zašto je važno uključiti studente i mlade knjižničare u rad regionalnih društava te koliko smo uspješni u tome? Na ova, i druga pitanja, pokušat ćemo odgovoriti na rujanskom ZKD forumu.
Program: 10.00 “Jesmo li im dobar vjetar u leđa? – stručne aktivnosti zadarskih studenata informacijskih znanosti” Predavačica: izv. prof. dr. sc. Marijana Tomić, pročelnica Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru
10.15 „ Mladi zadarski knjižničari“ Predavač: Milko Belevski, predsjednik Društva knjižničara Zadar
10.30 „NISmo hvalisavi, ali se hvalimo“ Predavač: Borna Udatny, prvi koordinator radne grupe Novi informacijski stručnjaci (NIS)
Ana Barbarić održat će konzultacije u srijedu 21. rujna 2022. od 13 do 14 sati u A-103 umjesto u ponedjeljak, 19. rujna. Kako kabinet E-317 i dalje nije dostupan, a većina prostorija dostupnih za rezervaciju već je od početka akademske godine zauzeta zbog održavanja ispita ili obrana, konzultacije se i dalje ne održavaju u redovnom terminu ponedjeljkom, već kako je moguće rezervirati prikladnu prostoriju.
ovim putem obavještavamo vas da je od sada moguće studentsku praksu obaviti i u arhivu Filozofskog fakulteta.
Za prijavu molimo vas javite se asistentu dr. sc. Željku Trbušiću na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Odjel za kazalište i film Matice hrvatske i Odsjek za povijest hrvatskog kazališta HAZU u suradnji s Odsjekom za komparativnu književnost FFZG Odsjekom za informacijske i komunikacijske znanosti FFZG Odsjekom za novinarstvo i medijsku produkciju FPZG
pozivaju na prijavu izlaganja za multidisciplinarni znanstveni skup Hrvatska dramska književnost na filmu i televiziji do 1990. i kritički odjek ekranizacija koji će se održati u velikoj dvorani Matice hrvatske u petak, 2. lipnja 2023.g od 10.00 sati.
Ovaj je znanstveni skup prvi iz serije 4 znanstvena skupa na temu Hrvatska književnost na filmu i televiziji i kritički odjek ekranizacija. Naredna 3 znanstvena skupa održat će se na teme 1. Hrvatska dramska književnost na filmu i televiziji od 1991. i kritički odjek ekranizacija 2. Hrvatska prozna književnost na filmu i televiziji do 1990. i kritički odjek ekranizacija 3. Hrvatska prozna književnost na filmu i televiziji od 1991. i kritički odjek ekranizacija
Veliki je broj hrvatskih drama i proznih tekstova doživio svoju adaptaciju i ekranizaciju, kao što su npr. drame Miroslava Krleže (Gospoda Glembajevi, U agoniji, Vučjak), Tita Strozzija (Igra u dvoje), Milana Begovića (Pustolov pred vratima), Pere Budaka (Mećava), Fabijana Šovagovića (Sokol ga nije volio), Ive Brešana (Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja), Nina Škrabe (Ne zaboravi me - prema Plavom Božiću), Mate Matišića (Kad mrtvi zapjevaju, Nije kraj - prema dramama Žena bez tijela i Sinovi umiru prvi; Ničiji sin, Svećenikova djeca), Mire Gavrana (Ljubavi Georgea Washingtona, Teško je reći zbogom, Zabranjeno smijanje), te brojna prozna djela (Breza i Svoga tela gospodar Slavka Kolara, Tko pjeva zlo ne misli - prema Dnevniku maloga Perice Vjekoslava Majera, Kiklop teZagrljaj - prema Rukama Ranka Marinkovića, Prosjaci i sinovi Ivana Raosa, Đuka Begović Ivana Kozarca, Konjanik Ivana Aralice, Svjedoci - prema Ovcama od gipsa Jurice Pavičića, Što je muškarac bez brkova Ante Tomića, Osmi povjerenik Renata Baretića...).
Organizatori pozivaju zainteresirane stručnjake iz područja humanističkih i društvenih znanosti, osobito one iz znanosti o književnosti, teatrologije i filmologije, znanosti o novinarstvu i masovnim medijima te arhivistike (s naglaskom na očuvanje i digitalizaciju filmske, televizijske i novinske arhivske građe) da prijave sudjelovanje najkasnije do 1. listopada 2022. putem online obrasca za prijavu. Za eventualne upite mogu se obratiti predsjedniku organizacijskog odbora Zlatku Vidačkoviću na e-mail adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Sve pristigle prijave razmotrit će Odbor za izbor radova koji će odabrati najbolje predložene teme i o svojoj odluci izvijestiti sve prijavljene sudionike. Radovi izrađeni na temelju priopćenja iznesenih na znanstvenom skupu bit će naknadno objavljeni u posebnom recenziranom zborniku u izdanju Matice hrvatske i HAZU.
Dr. sc. Denis Kos 1. srpnja 2022. neće održati redovite konzultacije zbog spriječenosti. Sve upite možete postaviti na email adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Dr. sc. Jozo Ivanović neće održavati nastavu kolegija Arhivsko zakonodavstvo (predavanja) 13. i 20. svibnja 2022. godine. Seminar kod Željka Trbušića će se održavati redovno.
Iskaz interesa: RADNO MJESTO asistenta na projektu (puno radno vrijeme, početak vrlo brzo)
Otvara se natječaj za radno mjesto asistenta na projektu (1 izvršitelj, m/ž) vezanom uz pripremu i obradu podataka, strojno učenje i big data analize, s punim radnim vremenom do 30.06.2023. godine
za područje društvenih znanosti, polje informacijske i komunikacijske znanosti, na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti.
Uvjeti:
• diploma iz područja informacijskih i komunikacijskih znanosti ili srodnog studija
• napredno znanje engleskoga u govoru i pismu
Prednost će imati kandidati koji imaju iskustva i/ili sklonosti i motivaciju u području računalne obrade prirodnog jezika (eng. Natural Language Processing - NLP), strojnog učenja (eng. Machine Learning) i podatkovne znanosti (eng. Data Science).
Kontakt: prof. dr. sc. Sanja Seljan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Studentska konferencija InfoDASKA 2022. će se održati 27. i 28. 05. na Sveučilištu u Zadru. Konferencija se tradicionalno održava od 2007. godine kada su projekt započeli studenti knjižničarstva Sveučilišta u Zadru. Ove godine je Zadar domaćin, u organizaciji Kluba studenata informacijskih znanosti Ex Libris. Sudjelovanje na konferenciji je besplatno, a izlaganja mogu prijaviti svi zainteresirani studenti neovisno o statusu i području studiranja. Za sudjelovanje na konferenciji je potrebno do 08.05. prijaviti sažetak rada koji odgovara predloženim temama.
Novosti je moguće pratiti na web stranici konferencije: InfoDASKA.
Poziv s detaljnim informacijama o konferenciji i prijavi dostupan je ovdje.
Dana 3.5.2022. prof. dr. sc. Sanja Seljan će održati konzultacije online, radi službene spriječenosti. Kontaktirati na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Ana Barbarić neće održati konzultacije u ponedjeljak, 9. svibnja 2022. Umjesto toga, studenti mogu doći u srijedu, 11. svibnja 2022. od 12.30 do 13.30 u E 317.
Poziv studentima za sudjelovanje u fokus grupi projekta Digital Education for Crisis Situations: Times When There is no Alternative (DECriS)
Fokus grupa je dio istraživanja koje se provodi u sklopu 2. intelektualnog ishoda, odnosno 2. faze Erasmus+ projekta Digital Education for Crisis Situations: Times When There is no Alternative (DECriS) http://decris.ffos.hr/.
Projekt DECriS usmjeren je na primjenu inovativnih digitalnih tehnologija tijekom pandemije COVID-19 bolesti, ali i drugih kriznih situacija. Cilj je projekta stvoriti okvir za pravilno usvajanje otvorenih obrazovnih sadržaja (Open Educational Resources) općenito, a posebno u kriznim situacijama, čime se nastoji poboljšati kvaliteta online učenja, smanjiti osjećaj izolacije uobičajen u situacijama poput posvemašnjeg zatvaranja (lockdown) te podržati nastavnike i studente u njihovu razvoju, posebno u smislu prilagodljivog, personaliziranog i svrhovitog učenja. Također, projekt ima nekoliko specifičnih istraživačkih ciljeva čija se realizacija temelji na primjeni inovativnih digitalnih tehnologija, usavršavanju digitalne kompetencije, razvoju inovativnih kurikuluma i obrazovnih metoda te ostvarivanju međunarodne suradnje, odnosno suradnje sveučilišta i poslovnog sektora. Nositelj projekta je Odsjek za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta u Osijeku, a sudjeluju 4 partnera i 4 pridružena partnera.
Projekt obuhvaća šest intelektualnih ishoda, a planirana fokus grupa dio je 2. intelektualnog ishoda koji je usmjeren na pitanje kako studenti i nastavnici percipiraju i procjenjuju kvalitetu digitalnog obrazovanja tijekom pandemije COVID-19 bolesti.
Planirani datum održavanja fokus grupe je petak, 13. svibnja 2022. godine.
Fokus grupa traje otprilike 1 sat i 30 minuta do maksimalno 2 sata, a potrebno je 6 do 8 studenata koji bi sudjelovali u razgovoru.
Zainteresirani studenti trebaju se javiti doc. dr. sc. Kristini Feldvari, Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet u Osijeku, na adresu e-pošte This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Kratko predstavljanje: Studentska praksa u Centru za dokumentiranje nezavisne kulture
Pozivamo sve zainteresirane studente i studentice muzeologije i arhivistike, kao i studente/ice preddiplomskog studija inf. znanosti, na predstavljanje Centra za dokumentiranje nezavisne kulture. Predstavljanje će se održati u četvrtak, 21. travnja 2022., u 13.15 h u učionici A-103. Obaveznu praksu studenti i studentice mogu odraditi u Centru, prvom community arhivu materijala i sadržaja nastalih na nezavisnoj kulturnoj sceni u Hrvatskoj. Više o Centru potražite na linku abcdnk.hr. Kontakt osoba: Marko Kovačić (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)
Sređivanje i opis arhivskog gradiva - termin održavanja vježbi
Institut za povijest umjetnosti – poziv studentima na stručnu praksu
Institut za povijest umjetnosti poziva studente/ice Odsjeka informacijskih i komunikacijskih znanosti na studentsku stručnu praksu (40 sati za dvopredmetni studij i 80 sati za jednopredmetni studij), koji će uz mentorski rad Irene Šimić (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) vršiti dopune metapodatkovnih zapisa za Zbirku digitalne fotografske dokumentacije, koja se u Institutu stvara u okviru znanstevno-istraživačog programa. Za svrhu upravljanja dokumentacijskim zbirkama u Institutu je od 2016. godine implementiran sustav Modulor.
Trajanje poziva: travanj – prosinac 2022.
Kontakt: Irena Šimić, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., 091 791 6114
Nagrade Zaklade Dr. Ljerka Markić Čučuković dobitnicima u akad. god. 2020./2021. bit će uručene u petak, 8. travnja 2022. u 14 sati u Vijećnici Fakulteta.
Zakladni je odbor odabrao najbolje studente informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo u akad. god. 2020./2021. To su Petra Lauš i Marlena Vičević. Nagrada se sastoji od povelje i novčanog iznosa od 5.000 kuna.
Zakladni odbor donio je odluku i o dobitniku nagrade u 2021., za knjižnicu, ustanovu, udrugu i pojedinca, koji promiču knjižničarsku struku i bibliotekarstvo općenito. Nagrada je dodijeljena u području specijalnoga knjižničarstva, a dobio ju je Etnografski muzej Split za izložbu "Izdavačka djelatnost Etnografskog muzeja Split kroz 110 godina djelovanja". Autorica izložbe i kataloga je Iva Meštrović, viša knjižničarka, a nositelj prava, organizator i nakladnik je Etnografski muzej Split. Priređena izložba održana je u Etnografskom muzeju Split od 16. prosinca 2020. do 16. travnja 2021. U srpnju 2020. godine navršilo se 110 godina od osnutka Etnografskog muzeja Split što je bio jedan od poticaja pri odabiru teme i osmišljavanju izložbe, putem kojih se užoj stručnoj, ali i široj javnosti predstavila dugogodišnja izdavačka djelatnost ove ustanove. Nagrada se sastoji od povelje i novčanog iznosa od 10.000 kuna.
Dana 29.3.2022. prof. dr. sc. Sanja Seljan neće održati redovne konzultacije radi službenog puta. Za sve upite potrebno je uputiti mail na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica proglašena je knjižnicom godine prema izboru London Book Faira
Za iznimnu originalnost, kreativnost i inovativnost u svom područja rada, ove je godine knjižnicom godine proglašena Knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica.
Obavijest o održavanju konzultacija 25.3. - dr. sc. Kos
Redovite konzultacije (25.3.) asistenta Denisa Kosa neće se održati zbog bolesti nastavnika. Studenti se za dogovor o online konzultacijama mogu javiti putem maila.
Izvanredni ispitni rok: nasl. doc. dr. sc. Vlatka Lemić
Sveučilište u Zagrebu raspisalo je Natječaj za dodjelu Rektorove nagrade za ak. god. 2021./2022. Pravo natjecanja za Rektorovu nagradu imaju svi studenti preddiplomskih, diplomskih te integriranih preddiplomskih i diplomskih studija Sveučilišta u Zagrebu. U trenutku prijave rada moraju imati status studenta.
Studenti su dužni do četvrtka 30. lipnja 2022. do 16 sati:
ispis cijelog prijavljenog rada (uključujući i potpisano obrazloženje mentora) u dva (2) uvezana primjerka i popratni dopis dostaviti u Urudžbeni ured Fakulteta (D-01)
elektronski primjerak rada i obrazloženja mentora dostaviti na e-mail adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Mentori svoje mišljenje o prijavljenom radu (najkasnije do četvrtka 30. lipnja 2022. do 16 sati) unose u aplikaciju korištenjem šifre koju im student dostavlja nakon prijave rada.
Za prijavu rada u kategorijama e) i f) potrebno je ispunjeni obrazac te obrazloženje mentora do srijede29. lipnja poslati na adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. kako bi radovi pravovremeno bili prijavljeni na stranicama Sveučilišta.
Studenti mogu pristupiti aplikaciji na mrežnim stranicama Sveučilišta svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom (ako studenti ne znaju korisničko ime ili lozinku, za pomoć se mogu obratiti administratoru korisničkih računa).
Molimo studente da nakon on-line prijave obavezno provjere status prijave u aplikaciji (pod „Pregled prijava“).
Svečana dodjela Rektorove nagrade održat će se na Sveučilištu u Zagrebu, a termin dodjele odredit će se naknadno.
Izvanredni ispitni rok za kolegij Uvod u arhivsku teoriju i praksu održat će se online 26. travnja 2022. u 08:00 sati putem poveznice: https://meet.google.com/otb-fpfz-noi
Izvanredni ispitni rok za kolegij Sređivanje i opis arhivskog gradiva održat će se online 26. travnja 2022. u 08:30 sati putem poveznice: https://meet.google.com/otb-fpfz-noi
Izvanredni ispitni rokovi: prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Izvanredni ispitni rok za kolegije Osnove informacijske tehnologije, Digitalizacija i migracija dokumenata, Digitalni arhivi, Zaštita elektroničkog gradiva i Planiranje i oblikovanje sustava za upravljanje gradivom održat će se 25. travnja 2022., 09:00 sati u InfoLAB-u Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti.
RJEČNIK HRVATSKOGA KNJIŽNIČARSKOG NAZIVLJA izašao je iz tiska u nakladi Hrvatske sveučilišne naklade.
Autori su dr. sc. Sanja Brbora / Rajka Gjurković-Govorčin, viša knjižničarka / prof. dr. sc. Aleksandra Horvat / mr. sc. Jelica Leščić / dr. sc. Maja Lončar / dr. sc. Dijana Machala / dr. sc. Marina Mihalić / dr. sc. Bruno Nahod / dr. sc. Breza Šalamon-Cindori / dr. sc. Maja Živko / prof. dr. sc. Daniela Živković. Urednice su prof. dr. sc. Daniela Živković i prof. dr. sc. Aleksandra Horvat.
U ponedjeljak, 21. ožujka 2022., Ana Barbarić neće održati konzultacije. Studenti mogu doći na konzultacije 28. ožujka 2022. odnosno neki od sljedećih datuma.
Izvanredni ispitni rok: Algoritmi i strukture podataka, Napredno programiranje
Svi studenti koji izlaze na izvanredni rok (28.04.2022.) na kolegijima:
Algoritmi i strukture podataka
Napredno programiranje
obavezno se moraju javiti najkasnije dan prije održavanja roka e-mailom doc. dr. sc. Ivanu Dunđeru oko dogovora u vezi termina i načina polaganja ispita.
Tajništvo Odsjeka neće raditi od 14. do 18.2. zbog bolesti tajnice. U slučaju hitnosti se možete obratiti pročelniku doc. dr. sc. Vedranu Juričiću (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)
Dr.sc. Sanja Kišiček održat će u ponedjeljak 7. ožujka 2022. u 8.45 sati u učionici A 103 Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu nastupno predavanje pred nastavnicima, studentima i stručnim povjerenstvom, u vezi s izborom u znanstveno-nastavno zvanje docenta za područje društvenih znanosti u Centru za obrazovanje nastavnika.
Tema nastupnog predavanja je: Modeli učenja i poučavanja s tehnologijom: planiranje kroz kolaboraciju i kolegijalni dijalog.
Na sjednici Odsjeka održanoj 1. ožujka 2022. donesen je Pravilnik o studentskoj praksi. Pravilnik i ostale informacije o praksi dostupne su putem izbornika Studiji->Studentska praksa, odnosno na sljedećoj adresi: https://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/studentska-praksa
kolegiji: Baština i razvoj & Interpretacija baštine
oba ovdje navedena kolgija (Baština i razvoj & Interpretacija baštine), po operativnoj nastavi započinju u PON 07/03 nakon što se u prvom tjednu nastave odrede nastavne grupe.
Napredno programiranje - početak nastave, 1.3.2022.
Za pristup predavanju potrebni su Google/Gmail korisnički račun te zvučnik/slušalice, a za aktivno uključenje treba imati ispravnu web kameru i mikrofon.
Od 8.3.2022. kreće kontaktna nastava u dvorani A-212a prema dogovorenom rasporedu.
Algoritmi i strukture podataka - početak nastave, 3.3.2022.
Za pristup predavanju potrebni su Google/Gmail korisnički račun te zvučnik/slušalice, a za aktivno uključenje treba imati ispravnu web kameru i mikrofon.
Od 10.3.2022. kreće kontaktna nastava u dvorani A-212a prema dogovorenom rasporedu.
Za dogovor oko mentorstava odnosno tema diplomskih radova na smjeru bibliotekarstvo te eventualno završnih radova, dostupna sam u terminu konzultacija, ponedjeljkom od 14 do 16 sati u E 317. Ne dogovaram teme elektroničkom poštom te je neophodno doći na konzultacije na Fakultet.
Nastava iz izbornih kolegija Knjiga i čitanje te Narodne knjižnice započinje u ponedjeljak, 7. ožujka 2022., prema objavljenom rasporedu. Nastava iz obveznog predmeta (diplomski studij inf. znanosti, smjer bibliotekarstvo) Bibliografska organizacija II započinje u srijedu, 9. ožujka 2022. prema objavljenom rasporedu. Dolazak na prvi termin predavanja iz Bibliografske organizacije II je obvezan zbog podjele studenata u grupe za vježbe. Nastava na svim navedenim kolegijima izvodi se kontaktno. Studenti su dužni pohađati nastavu.
Od 18. do 20. svibnja 2022. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu će se održati međunarodna i multidisciplinarna studentska konferencija „01Culture: Digital Age“ u organizaciji Kluba studenata etnologije i kulturne antropologije.
Zainteresirani sudionici radove mogu prijaviti slanjem ispunjene prijavnice na e-mail adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rok za prijavu je 10. travnja 2022.
Pristojba za izlagače: 70 kn (za članove KSEKA-e: 50 kn) Smještaj u Zagrebu je osiguran, no postoji i mogućnost održavanja svog izlaganja online (putem Zoom-a).
Obavijesti o pozivima na praksu studentima dipl. studija bibliotekarstva / preddipl. studija inf. znanosti redovito se objavljuju na mrežnim stranicama Knjižnice.
Studenti trebaju redovito pratiti te obavijesti te se, kako je u njima navedeno, javljati kolegici Blaženki Klemar Bubić.
Dodatne informacije se dostuone na kolegiju na Omegi Praksa u knjižnicama (lozinka praksabiblio), kojeg studenti koji trebaju odraditi takvu praksu moraju upisati.
Prijave tema završnih i diplomskih radova na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti u akademskoj godini 2021./2022. bit će moguće do 15.3.2022.
Mole se studenti da se što prije jave potencijalnim mentorima (nastavnicima Odsjeka) radi dogovora o mogućoj temi završnog, odnosno, diplomskog rada. Dodatne informacije o postupku prijave i pravilima za pisanje rada dostupne su ovdje.
Studenti preddiplomskog i diplomskog studija informacijskih znanosti trebaju prijaviti prijedlog teme završnog ili diplomskog rada preko on-line sustava INFOZ radovi (https://infoz.ffzg.hr/radovi).
Studenti na Studomatu mogu vidjeti samo datume ispitnih rokova, a informacije o vremenu i prostoriji dostupne su na web stranicama Odsjeka. Za preddiplomski studij dostupne su ovdje, a za diplomski ovdje.
Svi studenti koji izlaze na zimske rokove na kolegijima:
Algoritmi i strukture podataka
Napredno programiranje
obavezno se moraju javiti najkasnije dan prije održavanja roka e-mailom doc. dr. sc. Ivanu Dunđeru oko dogovora u vezi termina i načina polaganja ispita.
Bibliografska organizacija I - polaganje razlikovnog ispita
Studenti jednopredmentnog diplomskog studija informacijskih znanosti, smjer bibliotekarstvo, koji moraju položiti kolegij Bibliografska organizacija I kao razlikovni ispit, polagnju ispita pristupaju kako je objavljeno na
Pravilnik o sufinanciranju projekata studenata, studentskih klubova i studentskih udruga Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu dostupan je na stranici Fakulteta.
U akademskoj godini 2021./2022. Knjižnica Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, nudi studentima diplomskog studija informacijskih znanosti, smjer bibliotekarstvo, obavljenje prakse na tri moguća načina:
160 sati kroz 8 mjeseci (20h/mj.) poput demonstrature;
80 sati kroz 4 mjeseci (20h/mj.) u jednom semestru;
40 sati kroz 2 mjeseca (20h/mj.).
Zainteresirani studenti trebaju se javiti kolegici Blaženki Klemar Bubić, koordinatorci prakse u Knjižnici Filozofskoga fakulteta (email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).
Podsjećam, da su svi studenti diplomskog studija smjera bibliotekarstvo (i jednopredmetni i dvopredmetni) kroz drugu godinu diplomskog studija dužni odraditi 160 sati prakse u knjižnicama. Iako je praksa kao kolegij predviđena u ljetnom semestru, može se početi obavljati i ranije. Upute za praksu na knjižnicama dostupne su na kolegiju na Omegi Praksa u knjižnicama (lozinka praksabiblio) kojeg su studenti dužni upisati. Studenti ovjerene potvrde o obavljenoj praksi u knjižnicama trebaju dostaviti prof. dr. sc. Ani Barbarić (a ne tajnici Odsjeka). Detaljnije upute dostupne su na kolegiju na Omegi.
prof. dr. sc. Ana Barbarić
predstojnica Katedre za bibliotekarstvo
Algoritmi i strukture podataka, Napredno programiranje - izvanredni rok
Ivan Dunđer održat će konzultacije online dana 25.11.2021., i to putem aplikacije Zoom ili Google Meet. Molim studente da se jave e-mailom kako bih im mogao proslijediti link na video sastanak. Dodatan termin online konzultacija je u petak od 17:00 do 18:30 sati (uz prethodni dogovor e-mailom).
Praksu u knjižnicama za studente diplomskog studija informacijskih znanosti, smjer bibliotekarstvo, od akad. god. 2021./2022. vodi prof. dr. sc. Ana Barbarić. Svi studenti diplomskog studija smjera bibliotekarstvo (i jednopredmetni i dvopredmetni) dužni su odraditi 160 sati prakse u knjižnicama. Upute za praksu na knjižnicama dostupne su na kolegiju na Omegi Praksa u knjižnicama (lozinka praksabiblio) kojeg su studenti dužni upisati. Studenti ovjerene potvrde o obavljenoj praksi u knjižnicama trebaju dostaviti prof. dr. sc. Ani Barbarić (a ne tajnici Odsjeka). Detaljnije upute dostupne su na kolegiju na Omegi.
prof. dr. sc. Ana Barbarić
predstojnica Katedre za bibliotekarstvo
Natječaj Zaklade Dr. Ljerka Markić-Čučuković za najbolje studente bibliotekarstva u akad. god. 2020./2021.
Zaklada Dr. Ljerka Markić-Čučuković raspisuje natječaj za nagradu za najboljeg studenta/studenticu bibliotekarstva na Sveučilištu u Zagrebu u akad. god. 2020./2021. Nagrada se sastoji od povelje i novčanog iznosa od 5.000 kn. Ovisno o vrsnoći kandidata Zakladni odbor može dodijeliti i više od jedne nagrade.
Mole se svi studenti 3. godine preddiplomskog studija te 1. i 2. godine diplomskog studija da se prijave na e-kolegij Izbori za studentske predstavnike/ce na studiju informacijskih znanosti na Omegi (https://omega.ffzg.hr/course/view.php?id=3133). Prijave na e-kolegij traju do 25. listopada u 11:59 sati. Lozinka za upis je „izbori2021“.
Izbori će se održati od 25. listopada u 12 sati do 26. listopada u 12 sati.
Za sve dodatne upite javite se odsječkoj koordinatorici za studentske izbore (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).
Knjižnica Hrvatskoga državnog arhiva – poziv studentima bibliotekarstva
Knjižnica Hrvatskoga državnog arhiva provodi stručni posao revizije knjižničnog fonda te u tu svrhu žurno traži ispomoć studenta diplomskog studija informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo.
Studenti druge godine diplomskoga studija informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo dužni su odraditi 160 sati stručne prakse u knjižnicama (bez obzira jesu li jednopredmetni ili dvopredmetni studij, riječ je o 160 sati).
Iako je praksa predviđena kao kolegij u ljetnom semestru, iznimno ju je moguće odraditi i u zimskom semestru. Studentima koji su zainteresirani za ispomoć u navedenoj Knjižnici, odrađenih 160 sati bit će vrednovano kao odrađena studentska praksa. Zainteresirani studenti trebaju se žurno javiti voditeljici Knjižnice Ani Valentić (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.), uz navođenje mene (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.), pod Cc.
Izbori za predstavnike 1. i 2. godine preddiplomskog studija održat će se uživo na obaveznim predavanjima te nije potrebno slati prijave i cijeli proces obavit će se na licu mjesta.
Izbori za predstavnike 3. godine preddiplomskog te 1. i 2. godine diplomskog studija obavit će se preko e-kolegija na Omegi, a datumi i pristupni podaci bit će naknadno objavljeni.
Kandidature za online izbore zaprimaju se do 23. listopada u 23:59. Molimo zainteresirane studente i studentice da kandidature pošalju na mail odsječke koordinatorice za studentske izbore (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.). Kandidature moraju sadržavati: ime i prezime, studijsku grupu na kojoj se kandidiraju, godinu studija, funkciju za koju se kandidiraju (predstavnik ili zamjenik), broj mobitela i e-mail adresu.
Za sva daljnja pitanja u vezi studentskih izbora, molimo da se javite koordinatorici za izbore (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).
Promocija knjige "Ni s kućom ni bez kuće" I. Hebrang Grgić i A. Barbarić 26. 10. 2021. u NSK
Doc. dr. sc. Ivan Dunđer održavat će konzultacije uživo za vrijeme zimskog semestra akademske godine 2021./2022., i to četvrtkom od 11:00-12:30 sati u sobi E-313.
Studenti jednopredmetnoga diplomskog studija informacijskih znanosti, smjer bibliotekarstvo, koji trebaju položiti kolegij Bibliografska organizacija 1 kao razlikovni ispit, nisu dužni pohađati nastavu. Poželjno je da prate nastave materijale na kolegiju na Omegi (Bibliografska organizacija 1, lozinka kolegija boi21). Molim kolege da se sami upišu na kolegij na Omegi.
Studenti preddiplomskog studija informacijskih znanosti koji su na dan 10. listopada 2021. bili upisani u sustavu ISVU (Studomat) na kolegij Bibliografska organizacija 1, ne moraju se sami upisivati jer su već upisani.
prof. dr. sc. Ana Barbarić
Početak nastave - Sustavi za označivanje i pretraživanje 1
Nastava na kolegiju "Sustavi za označivanje i pretraživanje 1" započet će s uvodnim terminom 28.10.2021. (8:45, A-308) zbog sudjelovanja nastavnika u aktivnostima vezanim za međunarodne ERASMUS+ projekte IPEDU i DigiTools.
U okviru EIT Health projekta po treći puta zaredom naše Sveučilište organizira EIT HEALTH INNOVATION DAYS (i-Days), program razvoja inovacija koji želi uključiti čim veći broj naših studenata! Ove godine program će biti raspoređen u četiri dana - 25., 26. i 27. listopada (16-19 h) studenti će oformiti timove i zajedno osmisliti rješenje za zadani problem, a 29. listopada (9-15 h) odvit će se natjecateljski dio u kojem će studenti predstaviti svoju ideju pred stručnim žirijem.
Innovation Days (i-Days) inicijativa je EIT Health zajednice znanja i inovacija koja se provodi tijekom listopada i studenog na preko 30 EIT Health partnerskih lokacija u Europi, čime se i Sveučilište u Zagrebu priključuje društvu najboljih europskih sveučilišta, a sve s ciljem promocije inovacija u području zdravlja, zdravstvene skrbi i zdravstvenog sustava.
Poziv studentima s dodatnim informacijama možete vidjeti ovdje.
Više o predavačima koji će motivirati studente 18. listopada: Željka Car redovita je profesorica na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER) Sveučilišta u Zagrebu. Pokrenula je multidisciplinarna istraživanja u području razvoja ICT usluga za osobe sa složenim komunikacijskim potrebama. Voditeljica je znanstvenog Laboratorija za asistivne tehnologije i potpomognutu komunikaciju FER-a i koordinatorica multidisciplinarne Kompetencijske mreže ICT-AAC u okviru koje je razvijeno 50 javno objavljenih web i mobilnih aplikacija za potpomognutu komunikaciju. Miroslav Vrankić redoviti je profesor na Tehničkom fakultetu Sveučilišta u Rijeci (RiTeh) te osnivač i direktor tvrtke E-Glas. Bavi se razvojem asistivnih tehnologija koje osobama s invaliditetom olakšavaju svakodnevicu. Neke od njih su sustav Servus koji omogućava upravljanje kućom pomoću govora i Serwantess komunikator koji osobama koje nisu u mogućnosti govoriti omogućava komunikaciju pogledom. Tvrtka E-Glas nedavno je razvila i prvu hrvatsku logopedsku aplikaciju Kokolingo koja pomaže djeci vrtićke i rane školske dobi u ispravljanju izgovora glasova. Profesor Vrankić je zajedno s timom s RiTeh-a razvio BCI (engl. brain-computer interface) komunikator koji precizno čita EEG signale mozga pomoću kojih osobe koje su „zaključane u tijelu“ i uopće ne mogu upravljati svojim tijelom mogu davati odgovore na jednostavna da/ne pitanja.
Početak nastave – Analiza i vizualizacija podataka 13.10.2021.
Susret članova o.d. Uprave sa studentima prve godine preddiplomskog studija Informacijskih znanosti održat će se u četvrtak, 7.10.2021. u 13.00 u dvorani VII. U prethodnoj obavijesti je bilo navedeno pogrešno vrijeme sastanka (11.00).
Orijentacijski sastanak sa studentima prve godine diplomskog studija, smjera bibliotekarstvo
Orijentacijski sastanak sa studentima prve godine diplomskog studija informacijskih znanosti, smjera bibliotekarstvo, održat će se u ponedjeljak, 11. listopada 2021. u 18.30 u A 308. Dolazak nije obavezan, ali je poželjan pogotovo za studente koji nisu završili preddiplomski studij informacijskih znanosti na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Studenti koji nisu u mogućnosti prisustvovati sastanku, mogu me naći na konzultacijama, koje održavam, također, ponedjeljkom od 14 do 16 sati u E 317.
Nastava iz kolegija Bibliografska organizacija I, započinje u ponedjeljak, 11. listopada 2021., uvodnim predavanjem u 8 sati u A 308. Studenti obvezno moraju doći na uvodno predavanje na kojem će biti podijeljeni u grupe za vježbe (prva grupa u terminu od 10:15 do 11:45 te druga grupa u terminu od 11:45 do 13:15, obje grupe u A 103). Nastava iz vježbi započet će u pondjeljak, 18. listopada 2021. Dakle, u prvom tjednu nastave bit će održano samo predavanje, a zatim u svakom sljedećem i predavanje i vježbe (studenti prisustvuju samo jednoj grupi vježbi koju su odabrali odnosno u koju su raspoređeni).
prof. dr. sc. Ana Barbarić
Sastanak sa studentima - muzeologija i upravljanje baštinom
Uvodni sastanka sa studentima na studiju muzeologije i upravljanja baštinom planiran je u četvrtak 07. listopada s početkom od 13:30 sati u/na prostorima Hrvatskog željezničkog muzeja, dolazni pristup na adresi Ulice grada Vukovara 47, Zagreb (dvorišni prostor navedene adrese, nedaleko od Fakulteta).
Studenti IV godine (tj. I godine diplomskog studija) bi svakako morali/trebali biti prisutni, studenti V godine (II godine diplomskog) su dobrodošli. Postoji minimalna vjerojatnost promjene termina sastanka jer smo ovisno i o vremenu, premda ju ne očekujemo/planiramo = ipak pratite oko istoga obavijesti na oglasnoj ploči Odsjeka.
Obavijest za studente 1. godine preddiplomskog studija
Pozivamo sve studente prve godine preddiplomskog studija Informacijskih znanosti na uvodni sastanak, koji će se održati u utorak, 5.10.2021., od 9.30 do 11.00 u dvorani VII. Na sastanku će biti prisutni nastavnici, tajnica i studentski predstavnici. Kratko ćemo se predstaviti, upoznati vas s Odsjekom i studijima, i odgovoriti na vaša pitanja.
Ujedno podsjećamo da će se susret članova o.d. Uprave sa studentima prve godine preddiplomskog studija održati u četvrtak, 7.10.2021. u 11.00 u dvorani VII.
21. online ZKD forum: Svjetlo na kraju tunela – profesionalno usmjeravanje knjižničara
Organizatori: Zagrebačko knjižničarsko društvo i Komisija za obrazovanje i stalno stručno usavršavanje HKD-a
Svjetlo na kraju tunela – profesionalno usmjeravanje knjižničara
Profesionalno usmjeravanje? Karijerno savjetovanje? Profesionalno informiranje? Istoznačnice ili ne? Saznajmo na ZKD Forumu Svjetlo na kraju tunela – profesionalno usmjeravanje knjižničara na kojem će se govoriti o potrebama i željama profesionalnog razvoja knjižničara iz tri perspektive – student, djelatnik, ravnatelj.
ZKD Forum Svjetlo na kraju tunela – profesionalno usmjeravanje knjižničara demonstracija je i radionica tijekom koje će se predstaviti razvojni projekt HKD-a Centar za razvoj karijera knjižničara. Svrha je tog projekta osnaživanje knjižničarske zajednice za odgovaranje na izazove koji dolaze daljnjim razvojem tehnologije, promjenama potreba korisnika te neizvjesnosti radnog okruženja koju donosi suživot s epidemijom COVID-19, kroz niz aktivnosti profesionalnog usmjeravanja ravnatelja, knjižničara i studenata.
Govornici:
Grozdana Ribičić, ravnateljica Gradske knjižnice Marka Marulića Split
Lea Lazzarich, ravnateljica Sveučilišne knjižnice Rijeka
Ivana Matijević, voditeljica projekata regrutacije i selekcije, SELECTIO
Višnja Novosel, Lorena Martinić, Ivana Kukić i Tea Čonč sa osobnim iskustvima od karijernog usmjeravanja, promjenama poslova unutar i izvan knjižničarstva.