Raspored za Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema (11.05.2024., dvorana D-4):
09:30 – 10:00 sati
Marija Volarević Sršen: Upravljanje angažmanom korisnika na društvenim mrežama iz perspektive korporativnog komuniciranja na različitim tržištima
10:00 – 10:30 sati
Marina Cvitanušić Brečić: Komuniciranje visokog obrazovanja prema javnosti
10:30 – 11:00 sati
Maja Zelić: Uloga projektnih menadžera u kolaborativnom informacijskom ponašanju
11:00 – 11:30 sati
Pauza
11:30 – 12:00 sati
Matea Bilogrivić: Utjecaj muzejske komunikacije na prijem digitalne umjetnosti na primjeru nezamjenjivih tokena
12:00 – 12:30 sati
Ivan Reljić: Učinkovitost tehnologija za izradu i prikaz 3D modela
12:30 – 13:00 sati
Bojan Radišić: Model predikcije trajanja studiranja
13:00 sati
Sastanak s Voditeljicom doktorskog studija
Sljedeće "Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema" u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se 11.05.2024. Raspored tema objavit ćemo naknadno na odsječkoj stranici PDS-a.
Sljedeće Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema održat će se 04.11.2023. (subota) na Filozofskom fakultetu u dvorani D-4. Raspored je naveden u nastavku:
9.30 - 10.00 sati
Sastanak doktoranada s voditeljicom studija (molimo doktorande da pripreme pitanja)
10.00 - 10.30 sati
Stipan Rimac "Nogometni brendovi kao kulturološke ikone: Fenomen HNK Hajduk Split"
10.30 - 11.00 sati
Ivana Marić "Uloga srednjoškolskih nastavnika informatike u uspostavljanju novog modela učenja i poučavanja s tehnologijom - osvrt na pandemijsko nasljeđe"
11.00 - 11.30 sati
Ana Dobraš "Digitalna transformacija knjižnica srednjih škola u doba COVID-19 i postpandemijskog razdoblja"
11.30 - 12.00 sati
Vlasta Šolc "Uloga narodne knjižnice u socijalnoj uključenosti osoba starije dobi"
U subotu, 20.05.2023. u dvorani D-3 održat će se skupne javne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema.
Raspored je naveden u nastavku.
20.05.2023., dvorana D-3
9:30 – 10:00 sati
Registracija sudionika
10:00 – 10:30 sati
Dejan Oblak: Novinarske prakse i načini pripovijedanja (izvještavanja) za mladu publiku
mentor prof. dr. sc. Tena Perišin
10:30 – 11:00 sati
Marko Brkljačić: Komunikacijska paradigma održivog upravljanja hrvatskoglagoljskom baštinom
mentori: izv. prof. dr. sc. Darko Babić, doc. dr. sc. Tihana Babić
11:00 – 11:30 sati
Jelena Duh: Model upravljanja prioritetima u zaštiti inkunabula s fokusom na oslike
mentor izv. prof. dr. sc. Goran Zlodi
11:30 – 12:00 sati
Pauza
12:00 – 12:30 sati
Elena Palčić: Dob kao determinanta korisničkog iskustva mrežnog sadržaja knjižnica
mentor: izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan
12:30 – 13:00 sati
Anita Marin: Razvoj nakladničkog modela hrvatskog partizanskog tiska i njegova uloga u očuvanju hrvatske kulturne baštine
mentor: izv. prof. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić
13:00 – 13:30 sati
Amelia Kovačević: Bibliometrijska analiza omeđenih publikacija objavljenih u Republici Hrvatskoj u razdoblju od 2010. do 2020. godine
mentor: prof. dr. sc. Ana Barbarić
Sljedeća Konferencija doktoranada i Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se fizički na Fakultetu dana 04.02.2023. (subota), s početkom u 09:30 sati u dvorani D-3.
Program možete preuzeti ovdje.
Skupne obrane doktorskih sinopsisa i skupna predstavljanja doktorskih tema
23.04.2022. dvorana D4, s početkom u 9:00 sati
Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se 23.04.2022. s početkom u 9:00 sati u dvorani D4.
Raspored:
9:00 - 9:15 sati:
Registracija sudionika
9:15 - 9:45 sati:
Branka Marijanović: Utjecaj obilježja elektroničkih znanstvenih časopisa na upravljanje digitalnim arhiviranjem
9:45 - 10:15 sati:
Ante Josip Milas: Informacije narušenog integriteta kao sredstvo hibridnih prijetnji
10:15 - 10:45 sati:
Matilda Justinić: Vrijednost digitalnih zbirki kulturne baštine u knjižnicama
10:45 - 11:15 sati:
Pauza za kavu
11:15 - 11:45 sati:
Gordana Škaljac Narančić: Promjene novinarskih praksi u suvremenim televizijskim informativnim redakcijama javnih radiotelevizijskih servisa: Usporedna analiza informativnih redakcija Hrvatske radio televizije (HRT) i danske javne televizije (DR)
11:45 - 12:15 sati:
Irena Mikšić: Utjecaj Mindfulness tehnika na komunikaciju i akademski uspjeh učenika predmetne nastave
Raspored aktivnosti i popis obrana/predstavljanja doktorskih sinopsisa/doktorskih tema naveden je u nastavku.
06.11.2021. dvorana D3, s početkom u 9:00 sati
9:00 – 14:00 sati:
Registracija sudionika
9:30 – 10:00 sati:
Sastanak doktoranada s voditeljima studija
10:00 – 11:00 sati:
Iva Melinšćak Zlodi: Citiranje literature (radionica; modul generičkih vještina)
11:00 – 11:15 sati:
Pauza za kavu
11:15 – 12:00 sati:
dr. sc. Tihana Babić: Delfi metoda – iskustva primjene u okviru izrade doktorskoga rada
12:00 – 12:30 sati:
Pauza za ručak/kavu
12:30 – 15:30 sati:
Predstavljanje i javne obrane doktorskih tema
12:30 – 13:00 sati:
Nensi Blažević: Koncept intervjua u televizijskim središnjim informativnim emisijama u Hrvatskoj za vrijeme pandemije korona virusa
13:00 – 13:10 sati:
prof. dr. sc. Hrvoje Stančić: Projekt InterPares – mogućnost uključivanja doktoranada
13:10 – 13:40 sati:
Marija Lalić: Vrednovanje medijacijskih praksi roditelja u digitalnom roditeljstvu
13:40 – 14:10 sati:
Matilda Justinić: Vrednovanje učinka digitalnih zbirki kulturne i znanstvene baštine u knjižnicama
14:10 – 14:20 sati:
Pauza za kavu
14:20 – 14:50 sati:
Ivona Milovanović: Bibliometrijska analiza doktorskih disertacija iz polja informacijskih i komunikacijskih znanosti 2010. - 2020.
14:50 – 15:20 sati:
Iva Melinščak Zlodi: Izdavačke i uredničke prakse hrvatskih znanstvenih časopisa u humanističkom području i uloga javnih znanstvenih politika
Ažuriran raspored za preostali dio ljetnog semestra dostupan je ovdje:
https://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Sljedeće "Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema" u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se virtualno u lipnju 2021. (točan datum i vrijeme odredit ćemo naknadno).
Objavili smo novi raspored aktivnosti u ljetnom semestru akademske godine 2020./2021.
Raspored je dostupan ovdje:
https://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Odgađa se nastava iz istraživačkog seminara "Istraživanje nasilja u medijima i na društvenim mrežama" (prof. dr. sc. Igor Kanižaj) zbog bolesti u obitelji. Novi datum održavanja objavit ćemo uskoro.
Skupne javne obrane i predstavljanja doktorskih tema u siječnju 2021. održat će se online u subotu, 16.01.2021. s početkom u 10:00 sati putem alata Zoom.
Raspored je naveden u nastavku:
10:00 - 10:30 sati
Stela Lechpammer: Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija: obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike
10:30 - 11:00 sati
Ivana Matijević: Vrednovanje znanstvenog rada prema konceptu otvorenosti: na primjeru znanstvene grane knjižničarstvo
11:00 - 11:30 sati
Marina Fernežir: Model edukacije vlasnika graditeljske baštine u području istražnih konzervatorsko - restauratorskih radova s naglaskom na oslik
Uvodni sastanak s novom generacijom doktoranada (tzv. uvod u studij), održat će se:
11.12.2020. s početkom u 17:00 sati, i to online putem sustava Google Meet.
Na uvodnom sastanku moći ćete postavljati pitanja u vezi studija i svega što Vas zanima.
Sastanak će voditi Voditeljica doktorskog studija, profesorica dr. sc. Sonja Špiranec.
Nije potrebna prethodna registracija, a za sudjelovanje potrebni su Google/Gmail korisnički račun, mikrofon i web kamera.
Prijave aktivnosti u akademskoj godini 2020./2021. vrše se putem web forme za prijavu aktivnosti.
Više informacije je dostupno ovdje:
https://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Novi raspored za akademsku godinu 2020./2021. objavljen je ovdje:
https://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Informacijski paket 2020./2021. poslan je svim prijavljenim kandidatima e-mailom.
Javna obrana doktorske disertacije Vanese Varga pod nazivom Uloga društvenih medija u promociji prava i zaštite životinja (mentorica prof. dr. sc. Nada Zgrabljić-Rotar) održat će se u četvrtak 7. svibnja 2020. na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (A125) pred povjerenstvom:
1. doc. dr. sc. Željka Miklošević, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (predsjednica povjerenstva)
2. prof. dr. sc. Radovan Vrana, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (clan povjerenstva)
3. doc. dr. sc. Darijo Čerepinko, Sveučilište Sjever u Varaždinu, (član povjerenstva)
Obrani je moguće prisustvovati isključivo virtualno preko Zooma.
https://us04web.zoom.us/j/2170481469
Meeting ID: 217 048 1469
ZBOG EPIDEMIOLOŠKE SITUACIJE U HRVATSKOJ SE DO DALJNJEGA ODGAĐA SVA NASTAVA NA DOKTORSKOM STUDIJU!!
Sljedeće "Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema" u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se 15.02.2020. Točan raspored i dvoranu ćemo odrediti naknadno.
Prije obrana i predstavljanja održat će se radionica "Citiranje i plagiranje".
Raspored za akademsku godinu 2019./2020. dostupan je ovdje:
https://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se:
14.12.2019. s početkom u 10:00 sati u dvorani 4 (D4).
Raspored skupnih obrana doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u prosincu 2019. naveden je u nastavku.
9:30 sati REGISTRACIJA DOKTORANADA ISPRED D4
OBRANE SINOPSISA I PREDSTAVLJANJA TEMA OD 10:00 SATI U D4
10:00 sati
1) Jasmina Tolj: Prostorne odrednice mrežnog enciklopedičkog sadržaja
10:30 sati
2) Marko Pavić: Posjećenost portala: faktori koji utječu na otvaranje članaka na najpopularnijim online medijima u Hrvatskoj
11:00 sati
3) Petra Bagarić: Integrativni modeli odnosa s javnošću u hrvatskom visokom obrazovanju
11:30 sati
4) Josip Ferlindeš: Župne zbirke starih i rijetkih knjiga kao izvor za istraživanje povijesti knjige
12:00 sati
5) Dina Vrkić: Uloga analitike učenja i knjižničnih podataka u vrednovanju informacijske pismenosti
12:30 sati
6) Zlatko Vidačković: Trendovi novinske kritike hrvatskog dugometražnog igranog filma od 2001. do 2019. godine
Mole se svi doktorandi da ispune kratku anketu u nastavku do petka 25.10.2019., s obzirom da nam je ona potrebna za iduću reakreditaciju studija:
https://forms.gle/j75NtW26dLaowDzT7
U cetvrtak 19.9. od 14 do 19 sati u Auli Fakulteta odrzava se Info-dan poslijediplomskih studija FFZG-a, tijekom kojega će se predstaviti doktorski i specijalisticki studiji:
Poslijediplomski doktorski studiji:
- Arheologija
- Hrvatska filologija u interkulturnom kontekstu
- Hrvatska kultura
- Informacijske i komunikacijske znanosti
- Lingvistika
- Moderna i suvremena hrvatska povijest u europskom i svjetskom kontekstu
(Hrvatska povijest u 19. i 20. stoljeću)
- Predmoderna povijest
- Sociologija
- Znanost o književnosti, teatrologije i dramatologije, filmologije,
muzikologije i studija kulture
Specijalistički studiji:
- Interkulturalne njemačko-hrvatske poslovne komunikacije
- Primijenjena kroatistika
- Upravljanje ljudskim potencijalima.
Više informacija na stranicama:
https://pds.ffzg.unizg.hr/
Pozvani su svi zainteresirani!
Program i raspored javnih obrana doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema možete preuzeti ovdje.
Uvodni sastanak s novom generacijom doktoranada (upisani akademske godine 2018./2019.) održat će se u subotu, 15.12.2018. s početkom u 11:00 sati u dvorani A-104.
Nakon uvodnog sastanka održat će se i prvi ciklus predavanja.
Naime, radi se o predavanju iz kolegija "Uvod u znanstveno-istraživački rad" (prof. dr. sc. Jadranka Lasić Lazić) koji pripada teorijskom modulu i koji je obavezan za sve doktorande prve godine.
Poštovane kolegice, poštovani kolege,
klasifikacijski postupak i motivacijski razgovor za upis na Poslijediplomski doktorski studij informacijskih i komunikacijskih znanosti održat će se u petak, 26.10.2018. s početkom u 17:00 sati na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti, na 3. katu E trakta. Ukoliko ste spriječeni ili Vam termin ne odgovara, obavezno se javite e-mailom (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).
Nakon klasifikacijskog postupka i motivacijskog razgovora obavijestit ćemo doktorande koji su primljeni na poslijediplomski doktorski studij te će im potom biti dodijeljeni i mentori savjetnici.
Srdačan pozdrav,
dr. sc. Ivan Dunđer
Za svaku obranu sinopsisa, odnosno predstavljanje doktorske teme predviđeno 30 minuta (15-20 minuta za prezentaciju + 10-ak minuta za pitanja).
Svakako u svojoj prezentaciji težište stavite na motivaciju i obrazloženje teme te znanstveni doprinos, a manje na uvod i pregled dosadašnjih istraživanja.
Sažetak/opis radionice profesorice Diane Tomić dostupan je ovdje.
Sve obavijesti u vezi Ljetne škole ITMed2018 distribuiraju se isključivo putem Sustava za obavještavanje doktoranada (mailing lista).
Pretplatiti se možete ovdje: https://list.ffzg.hr/listinfo/pds-ikz
dr. sc. Ivan Dunđer
Javna obrana doktorske disertacije: Mile Čolić
Javna obrana doktorskoga rada Mile Čolića na Poslijediplomskome doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti održat će se u utorak, 10. srpnja 2018. s početkom u 13.00 sati u prostoriji A-212A. Naslov rada je Uloga otvorenih inovacija u procesu prijenosa znanja izrađen pod vodstvom izv. prof. dr. sc. Mihaele Banek Zorica.
Povjerenstvo čine sljedeći članovi:
izv. prof. dr. sc. Sonja Špiranec
prof. dr. sc. Vjekoslav Afrić
prof. dr. sc. Ljubica Bakić Tomić
Svakako u svojoj prezentaciji težište stavite na motivaciju i obrazloženje teme te znanstveni doprinos, a manje na uvod i pregled dosadašnjih istraživanja.
Predavanje gostujućeg profesora: Andrew Whitworth, University of Manchester, UK
"Researching information literacy as dialogue, discourse and power in practice"
Predavanje će se održati u četvrtak, 17.05.2018. u 17.00 sati (D3).
Sažetak predavanja dostupan je ovdje.
Predavanje se održava u okviru modula istraživačkih tema i nosi ECTS bodove. Posebno se pozivaju studenti koji planiraju pisati doktorski rad na engleskom jeziku i iz širokog spektra tema kojima se Andrew Whitworth bavi u svojim znanstvenim istraživanjima, zbog potencijalnog ko-mentorstva.
Poziv za prijavu radova u sklopu konferencije "23rd INTERNATIONAL CONFERENCE: INFORMATION TECHNOLOGY AND JOURNALISM" koja će se održati u Dubrovniku krajem svibnja dostupan je ovdje.
Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se 24.03.2018. u dvorani D5.
Finalni raspored naveden je u nastavku.
13:30-14:00 sati: REGISTRACIJA SUDIONIKA
Svi pristupnici dužni su obavijestiti svoje mentore i, ukoliko ih imaju (ili su mu poznati), članove komisije o detaljima obrane/predstavljanja (datum, vrijeme, dvorana).
Pored toga, svi doktorandi koji brane sinopsis ili javno predstavljaju doktorsku temu dužni su svoj DR.SC.-01 obrazac ili prijedlog (nacrt) sinopsisa poslati do 17.03.2018. (23:55h):
1. mentoru/mentorima (ukoliko ga/ih imate)
2. članovima povjerenstva za obranu (ukoliko su Vam dodijeljeni i/ili Vama poznati)
3. profesorici Špiranec (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)
4. profesorici Lasić Lazić (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)
5. Tajniku doktorskog studija
13:30-14:00 sati: registracija sudionika (ispred dvorane D5)
1. 14:00-14:30 sati: Davor Trbušić: Sloboda medija, manipulacija i cenzura tiska u doba Nezavisne Države Hrvatske
2. 14:30-15:00 sati: Anita Šimić: (Medijska) komunikacija žena u Hrvatskoj politici – perspektive njenog poboljšanja na lokalnoj i državnoj razini
3. 15:00-15:30 sati: Sergej Lugović: Utjecaj socio-kognitivnih značajki na pretraživanje glazbenih informacija i zapisa
15:30-16:00 sati: PAUZA
4. 16:00-16:30 sati: Gilbert Hofmann: Komunikacijske kompetencije fizioterapeuta
5. 16:30-17:00 sati: Marin Galić: Tranzicija tradicionalnih medija (tisak) u e-publikacije
6. 17:00-17:30 sati: Vladimir Bralić: Modeli za dugotrajnu pohranu digitalno potpisanih dokumenata
7. 17:30-18:00 sati: Matej Škarica: Informacijski modeli u funkciji promocije identitetskog obilježja bosansko-hercegovačkih Hrvata
8. 18:00-18:30 sati: Zlatko Vidačković: Trendovi novinske kritike hrvatskog dugometražnog igranog filma od 2004. do 2013. godine
9. 18:30-19:00 sati: Nikola Mlinac: Društvene mreže i strateško komuniciranje u informacijskom i sigurnosnom okruženju
10. 19:00-19:30 sati: Petra Bagarić: Odnosi s javnošću u hrvatskom visokom obrazovanju
Svakako u svojoj prezentaciji težište stavite na motivaciju i obrazloženje teme te znanstveni doprinos, a manje na uvod i pregled dosadašnjih istraživanja.
Novoj generaciji doktoranada dodijeljeni su mentori savjetnici. Popis mentora možete pogledati u zatvorem arhivu:
https://list.ffzg.hr/private/pds-ikz/
skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se 20.01.2018. s početkom u 9:00 sati u dvorani D7. Obavezna registracija sudionika započet će 30 minuta ranije, u 8:30 sati.
09:30-10:00
Almir Elezović: Digitalizacija usluga javne uprave - elektronički servisi Digitalne agende za Europu
(mentor: prof. dr. sc. Damir Boras)
10:00-10:30
Vladimir Bralić: Model za dugoročno očuvanje digitalno potpisanih dokumenata
(mentor: prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, komentor: doc. dr. sc. Vedran Juričić)
10:30-11:00
Dražen Maleš: Mediji i sport. Zastupljenost tema iz područja akademskog sporta u hrvatskom medijskom prostoru
(mentor: prof. dr. sc. Danijel Labaš)
11:00-11:30
Davor Trbušić: Cenzura medija u doba Nezavisne Države Hrvatske
(mentor: prof. dr. sc. Danijel Labaš)
10:30-11:00
Petra Bagarić: Odnosi s javnošću u visokom obrazovanju
(mentor: treba definirati, komentor: doc. dr. sc. Diana Tomić)
11:00-13:00
PAUZA ZA RUČAK
13:00-13:30
Andrea Grkinić: Orijentacija istraživanja i znanstvena suradnja u informacijskim i komunikacijskim znanostima u Hrvatskoj i ostalim postsocijalističkim europskim zemljama
(mentor: prof. dr. sc. Sonja Špiranec)
13:30-14:00
Antonija Jurčić: Učestalost superlativnih oblika u doktorskim disertacijama dostupnim u repozitoriju Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
(mentor: treba definirati)
14:00-14:30
Kristina Romić: Predatorski časopisi i njihov utjecaj na znanstvenu komunikaciju u Hrvatskoj
(mentor: doc. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić)
14:30-15:00
Luka Brajković: Simulacijski sustav odigravanja uloga kao alat tehnološkog razvoja
(mentor: doc. dr. sc. Winton Afrić)
15:00-15:30
Goranka Horjan: Strateško planiranje i upravljanje u nacionalnim muzejima u Republici Hrvatskoj
(mentor: doc. dr. sc. Darko Babić)
15:30-16:00
Ivan Slade Šilović: Informacijski model harmoniziranog zapisa o dozama zračenja pacijenata
(mentor: doc. dr. sc. Ljerka Luić)
skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se 20.01.2018. s početkom u 9:00 sati u dvorani D7. Obavezna registracija sudionika započet će 30 minuta ranije, u 8:30 sati.
09:30-10:00
Almir Elezović: Digitalizacija usluga javne uprave - elektronički servisi Digitalne agende za Europu
(mentor: prof. dr. sc. Damir Boras)
10:00-10:30
Vladimir Bralić: Model za dugoročno očuvanje digitalno potpisanih dokumenata
(mentor: prof. dr. sc. Hrvoje Stančić, komentor: doc. dr. sc. Vedran Juričić)
10:30-11:00
Dražen Maleš: Mediji i sport. Zastupljenost tema iz područja akademskog sporta u hrvatskom medijskom prostoru
(mentor: prof. dr. sc. Danijel Labaš)
11:00-11:30
Davor Trbušić: Cenzura medija u doba Nezavisne Države Hrvatske
(mentor: prof. dr. sc. Danijel Labaš)
10:30-11:00
Petra Bagarić: Odnosi s javnošću u visokom obrazovanju
(mentor: treba definirati, komentor: doc. dr. sc. Diana Tomić)
11:00-13:00
PAUZA ZA RUČAK
13:00-13:30
Andrea Grkinić: Orijentacija istraživanja i znanstvena suradnja u informacijskim i komunikacijskim znanostima u Hrvatskoj i ostalim postsocijalističkim europskim zemljama
(mentor: prof. dr. sc. Sonja Špiranec)
13:30-14:00
Antonija Jurčić: Učestalost superlativnih oblika u doktorskim disertacijama dostupnim u repozitoriju Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
(mentor: treba definirati)
14:00-14:30
Kristina Romić: Predatorski časopisi i njihov utjecaj na znanstvenu komunikaciju u Hrvatskoj
(mentor: doc. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić)
14:30-15:00
Luka Brajković: Simulacijski sustav odigravanja uloga kao alat tehnološkog razvoja
(mentor: doc. dr. sc. Winton Afrić)
15:00-15:30
Goranka Horjan: Strateško planiranje i upravljanje u nacionalnim muzejima u Republici Hrvatskoj
(mentor: doc. dr. sc. Darko Babić)
15:30-16:00
Ivan Slade Šilović: Informacijski model harmoniziranog zapisa o dozama zračenja pacijenata
(mentor: doc. dr. sc. Ljerka Luić)
Poštovane kolegice, poštovani kolege,
sastanak s doktorandima prve godine održat će se u petak, 19.1.2018. s početkom u 17:00 sati u dvorani A-308, na trećem katu Filozofskoga fakulteta u Zagrebu.
Nakon sastanka uslijedit će i prvi ciklus predavanja. Više o samom rasporedu nastave uskoro na mrežnim stranicama Odsjeka:
http://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Lijep pozdrav,
dr. sc. Ivan Dunđer
------------------------------
Poštovane kolegice, poštovani kolege,
klasifikacijski postupak i motivacijski razgovor za upis na Poslijediplomski doktorski studij informacijskih i komunikacijskih znanosti održat će se u petak, 10.11.2017. s početkom u 17:00 sati u E-323, E-322 i E-321 na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti. Ukoliko ste spriječeni ili Vam termin ne odgovara, obavezno se javite.
Nakon klasifikacijskog postupka i motivacijskog razgovora obavijestit ćemo doktorande koji su primljeni na poslijediplomski doktorski studij te će im ujedno biti dodijeljeni i mentori savjetnici.
Srdačan pozdrav,
dr. sc. Ivan Dunđer
Ljetna škola ITMed2017 nosi 5 ECTS-a (za slušanje predavanja i radionica te sudjelovanje u aktovnostima).
Ivan Dunđer
Poštovane kolegice, poštovani kolege,
u meniju je glavno jelo, prilog i salata. Sve ostalo se dodatno plaća.
Ručak se plaća svaki dan na blagajni pri preuzimanju jela.
Ivan Dunđer
u meniju je glavno jelo, prilog i salata. Sve ostalo se dodatno plaća.
Ručak se plaća svaki dan na blagajni pri preuzimanju jela.
Ivan Dunđer
Program Ljetne škole ITMed2017 možete preuzeti ovdje:
http://theta.ffzg.hr/postdiplom/attachments/ITMed2017%20-%20program.xlsx
Poštovane kolegice, poštovani kolege,
sudjelovanje na Ljetnoj školi ITMed2017 nosi 5 ECTS-a.
Lijep pozdrav,
Ivan Dunđer
od 25.08.2017. do 30.08.2017. na Novom kampusu Sveučilišta u Zadru održat će se ljetna škola pod nazivom "Informacijske tehnologije i mediji" (ITMed2017).
Službena mrežna stranica Ljetne škole ITMed2017 dostupna je ovdje (još uvijek se dorađuje):
http://conference.unizd.hr/itm
U sklopu Ljetne škole održat će se doktorski kolokviji, brojna tematska predavanja, okrugli stolovi i radionice.
Program Ljetne škole je još uvijek u pripremi (na web stranicama je trenutno radna verzija programa), no uskoro ćemo objaviti konačnu verziju programa - u svakom slučaju pratite mrežne stranice Ljetne škole.
Nakon završetka Ljetne škole polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.
Vrlo važno:
U sklopu Ljetne škole ITMed2017 održat će se i doktorski kolokviji u sklopu kojih će doktorandi polaznici Ljetne škole moći javno braniti svoje doktorske sinopsise ili javno predstavljati svoje radne verzije doktorske teme (bez formalne prijave DR.SC.-01 obrasca) pred profesorima i polaznicima Ljetne škole. Rasprava s doktorandima će biti usmjerena na provjeru teorijskih i metodoloških postavki sinopsisa/nacrta doktorskog istraživanja te će se istraživati mogući interdisciplinarni i multidisciplinarni dodiri s temama Ljetne škole.
Na taj način doktorandi mogu iskomunicirati svoje ideje te planirana doktorska istraživanja koja su u tijeku.
Svakako savjetujem, da svi doktorandi koji ionako uskoro planiraju obranu sinopsisa ili koji su već velikim dijelom razradili svoje ideje za doktorski rad iskoriste mogućnost prezentiranja svoga doktorskoga istraživanja u sklopu Ljetne škole ITMed2017, budući da će se sljedeće skupne obrane doktorskih sinopsisa te predstavljanja doktorskih radova održati tek krajem ove godine. Javite se svojim mentorima te dogovorite termine i daljnje korake ukoliko želite javno braniti sinopsis ili javno predstaviti nacrt svojeg doktorskog istraživanja u sklopu Ljetne škole!
Prijave su otvorene do 25.06.2017. (23.55h) ili do popunjenja mjesta.
------ VAŽNE INFORMACIJE UKRATKO ------
KADA?
od 25.08.2017. do 30.08.2017.
GDJE?
Sveučilište u Zadru - Novi kampus
Ul. dr. Franje Tuđmana 24i
23000 Zadar
PROGRAM (u pripremi):
http://conference.unizd.hr/itmed2017/raspored/
ORGANIZATORI:
Sveučilište u Zadru - Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Hrvatski studiji – Sveučilište u Zagrebu - Odjel za komunikologiju
Filozofski fakultet – Sveučilište u Zagrebu - Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Fakultet političkih znanosti – Sveučilište u Zagrebu - Odsjek za novinarstvo
KAKO SE PRIJAVITI?
https://goo.gl/forms/wxxGRYIIP9pIWHga2
(prijave otvorene do 25.6.2017. ili do popunjenja mjesta)
KOTIZACIJA:
financira Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti u punom iznosu
SMJEŠTAJ:
organizira Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
sufinancira Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti s 50%, tako da je trošak za doktorande oko 60 kn po noćenju u dvokrevetnoj sobi u studentskom domu (hostelu) u sklopu studentskog kampusa (plaća se na licu mjesta)
ukoliko Vam ne treba smještaj u organizaciji Odsjeka, navedite to u formi za prijavu
MREŽNE STRANICE LJETNE ŠKOLE:
http://conference.unizd.hr/itmed2017/
DALJNJE OBAVIJESTI:
http://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/obavijesti
Ivan Dunđer
Web stranice Ljetne škole ITMed2017 dostupna je ovdje:
nastava koja je bila predviđena za šesti mjesec se odgađa za deveti i deseti mjesec ove godine zbog provođenja reakreditacijskog postupka te organizacije Ljetne škole ITMed2017 u Zadru, u sklopu koje će se održati brojne radionice, okrugli stolovi i tematska predavanja (uskoro više).
Isto tako, obavještavamo studente da će za upis u drugu godinu, iznimno ovaj put, biti potrebno prikupiti 20 ECTS-a.
Ivan Dunđer
Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održat će se u travnju 2017. u dva termina:
1. termin: 12.04.2017. u 17:30 sati (srijeda) - dvorana naknadno
2. termin: 26.04.2017. u 17:30 sati (srijeda) - dvorana naknadno
Prijave su obavezne putem sljedeće forme:
https://goo.gl/forms/no4ICndn3usFtVQr1
Prijave za prisustvovanje otvorene su do: 09.04.2017. (23:55 sati).
Prijave za obranu doktorskog sinopsisa (prijavljen DR.SC.-01) ili predstavljanje doktorske teme (bez prijavljenog DR.SC.-01 obrasca) otvorene su do 09.04.2017. (23:55 sati) ili do popunjenja mjesta, s obzirom da smo ograničeni vremenom!
Prije nego li se prijavite provjerite sve detalje sa svojim mentorom te dogovorite termin.
Ukoliko branite doktorski sinopsis (prijavljen DR.SC.-01) ili predstavljate doktorsku temu (bez prijavljenog DR.SC.-01 obrasca), navedite (predloženi) naslov doktorske teme, mentora i članove povjerenstva (ukoliko su Vam dodijeljeni i Vama poznati). Sve ove detalje provjerite sa svojim mentorom (službenim mentorom ili dodijeljenim mentorom savjetnikom).
Konačan raspored i sve ostale detalje objavit ćemo naknadno.
Napomena: sljedeća doktorska konferencija održat će se 20. svibnja 2017. od 10:00 sati (subota), kada će također biti moguće braniti sinopsis ili predstaviti doktorsku temu.
Prijave za doktorsku konferenciju otvorit ćemo za koji tjedan.
Radionica pod nazivom "Pisanje i objavljivanje znanstvenog rada" održat će se 08.04.2017. od 10:00 do 13:00 sati u dvorani A-104.
Radionicu će voditi prof. dr. sc. Marija Maja Jokić.
Radionica je namijenjena doktorandima svih studijskih godina.
Prijave su obavezne, a možete se prijaviti do 05.04.2017. (23:55 sati) putem sljedeće forme:
https://goo.gl/forms/ha0b29PQ1XGDCpSi2
Broj mjesta je ograničen na 40.
Poštovane doktorandice, poštovani doktorandi,
sastanak s povjerenstvom za reakreditaciju održat će se:
03.04.2017. od 15:15 do 16:00 sati u Vijećnici Filozofskog fakulteta (u prizemlju).
(ostale informacije naknadno)
Sastanak će trajati 45 minuta.
Ako želite doći na navedeni sastanak, molimo vas da potvrdite svoj dolazak do 31.03.2017. putem sljedeće forme:
https://goo.gl/forms/eZlQO2i6PSu7I9Zc2
Lijep pozdrav,
dr. sc. Ivan Dunđer
Uvjet za upis drugog semestra na Poslijediplomskom doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti je predana i pozitivno ocijenjena strategija vlastitog znanstvenog istraživanja u okviru kolegija "Uvod u znanstveno-istraživački rad".
U nastavku se nalazi poruka Agencije za znanost i visoko obrazovanje:
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu trenutačno prolazi postupak reakreditacije doktorskog studija Informacijske i komunikacijske znanosti koji provodi Agencija za znanost i visoko obrazovanje. U tu svrhu ukoliko želite dostaviti svoj komentar članovima stručnog povjerenstva, primjedbe, sugestije, ili želite pohvaliti rad vašega visokog učilišta ili nekih pojedinaca, slobodno iznesite svoje argumentirano mišljenje putem povjerljive komunikacije http://www.azvo.hr/komentari.
Agencija za znanost i visoko obrazovanje jamči anonimnost svim osobama koje napišu komentar (anonimna dostava poruka). Vaše će se poruke koristiti isključivo u internom radu stručnog povjerenstva te neće biti dostupne predstavnicima vašeg visokog učilišta. Ukoliko želite ugovoriti individualni razgovor s članovima stručnog povjerenstva tijekom posjeta, molimo da to ovdje i napišete. Agencija će u protokolu posjeta ostaviti 'prazan sat' za takve razgovore.
https://www.azvo.hr/hr/vrednov
Svakako proučite PRAVILNIK O DOKTORSKIM STUDIJIMA NA SVEUČILIŠTU U ZAGREBU koji je dostupan ovdje:
http://inf.ffzg.unizg.hr/images/idundjer/pravilnik_o_doktorskim_studijima_2016_procisceno.pdf
Posebno obratite pozornost i na "PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE" unutar navedenoga Pravilnika.
Obavezan sastanak sa svim studentima prve godine doktorskog studija održat će se u subotu, 18.02.2017. s početkom u 9:00 sati u A-308.
Na sastanku ćemo vas upoznati s izmjenama i dopunama studijskoga programa, stoga je iznimno važno da se odazovete sastanku u zakazano vrijeme.
Nakon sastanka održat će se nastava profesora Labaša.
Drugi reakreditacijski sastanak sa studentima koji nisu prisustvovali prvome sastanku održat će se prije početka nastave u subotu, 11.02.2017. u 9:00 sati u A-308.
Pri registraciji na mailing listu ili pri korespondenciji s Poslijediplomskom referadom i nastavnicima Filozofskoga fakulteta nemojte koristiti Hotmail!
Naime, Hotmail e-mailovi iz nekog razloga ne prolaze! Možete koristiti FFZG e-mail, GMAIL ili slično.
No o samom sastanku sa stručnim povjerenstvom uskoro više.
Poštovane studentice, poštovani studenti,
podsjećam da se od 07.-09.12.2016. održava studijsko putovanje i terenska nastava u Mostaru koju organizira Klub studenata informacijskih znanosti. Put sufinancira Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti.
Ostalo je još nekoliko mjesta u autobusu. Svi zainteresirani studenti trebaju se prijaviti putem sljedeće forme za prijavu:
https://goo.gl/forms/occLZqg0LcG4WvOl2
Zbog dodatnih prijava, produžujemo prijave i plaćanje do zaključno 05.12.2016.
Trošak putovanja je 35€, što uključuje prijevoz autobusom, dva noćenja u hotelu u klimatiziranoj dvokrevetnoj sobi s doručkom, wi-fi u sobama, planirane aktivnosti u organizaciji Sveučilišta u Mostaru te organizirani obilazak tehnološkog parka, znanstvenih i kulturnih znamenitosti u Mostaru.
Plan i program je sljedeći:
1. dan:
9h polazak ispred Filozofskog fakulteta u Zagrebu
18h očekivani dolazak u Mostar
19h obilazak znamenitosti Mostara
21h slobodan program
2. dan:
9h-10.30h prve dvije radionice na Sveučilištu u Mostaru
11.00h-12.30h druge dvije radionice na Sveučilištu Mostaru
13.30h-15.30h organizirani obilazak Tehnološkog parka INTERA
15.30h-17.00h treća zajednička radionica na Sveučilištu u Mostaru
17.00h slobodan program
21.30h organizirani odlazak u Golden Pub
3. dan:
10h sastanak studenata s kolegama iz Mostara u vezi daljnje suradnje
11h kratki posjet Narodnoj knjižnici Mostar
12h očekivani polazak za Zagreb
Za sve dodatne informacije javite mi se na 098 894 144.
Ivan Reljić
Predsjednik KSIZ-a
Sastanak s doktorandima prve godine održat će se u petak, 2.12.2016. s početkom u 17:00 sati u dvorani A-308.
Skupne obrane doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema u organizaciji Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
10.12.2016. od 8:30 sati, D1
Datum:
10.12.2016., s početkom u 8:30 sati
Mjesto održavanja:
dvorana D1
(http://hydra.ffzg.hr/planfakulteta/plan.swf)
Program skupnih obrana doktorskih sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema
08:30-09:00
Registracija sudionika
09:00-12:30
Radionica
prof. dr. sc. Viktorija Car: Radionica iz metoda istraživanja medijskog teksta (više)
12:30-13:15
Javna obrana doktorskoga sinopsisa
Ivana Pažur: Knjžnični izvori i usluge na mobilnim uređajima u visokoškolskim knjižnicama
(doc. dr. sc. Ivana Hebrang Grgić)
13:15-14:30
Pauza za ručak
14:30-15:00
Javno predstavljanje doktorske teme
Mateja Bublić: Enciklopedička djela u sustavu inkluzivnog obrazovanja
(prof. dr. sc. Damir Boras, doc. dr. sc. Zdenko Jecić)
15:00-16:00
Javna obrana doktorskoga sinopsisa
Edvin Buršić: Koncept stvaranja digitalnih izvornika postupkom digitalizacije
(prof. dr. sc. Hrvoje Stančić)
16:00-17:00
Javna obrana doktorskoga sinopsisa
Giovanna Kirinić: Vrijednosno orijentirana komunikacija
(prof. dr. sc. Ljubica Bakić-Tomić)
17:00-18:00
Javna obrana doktorskoga sinopsisa
Mirjana Gregurić: Pripovijedanje priče kao persuazivni oblik komunikacije u nastavi
(prof. dr. sc. Ljubica Bakić-Tomić)
18:00-19:00
Javna obrana doktorskoga sinopsisa
Luka Brajković: Role playing simulacijski sustav – alat tehnološkog razvoja
(prof. dr. sc. Vjekoslav Afrić)
19:00-20:00
Javna obrana doktorskoga sinopsisa
Edita Rogulj: Nove tehnologije u komunikaciji odgajatelja i roditelja
(prof. dr. sc. Ljubica Bakić-Tomić)
Sljedeće skupne javne obrane doktorskih sinopsisa i skupna javna predstavljanja doktorskih tema održat će se 10.12.2016. s početkom u 10 sati u dvorani D1.
Pristupnici koji brane sinopsis ili predstavljaju doktorsku temu su:
Mirjana Gregurić (obrana sinopsisa)
Giovanna Kirinić (obrana sinopsisa)
Luka Brajković (obrana sinopsisa)
Edita Rogulj (obrana sinopsisa)
Edvin Buršić (obrana sinopsisa)
Mateja Bublić (predstavljanje teme)
Toga dana (prije početka obrana sinopsisa i predstavljanja doktorskih tema) održat će se i praktična radionica na temu znanstveno-istraživačkoga rada.
Stoga su prijave za prisustvovanje skupnim obranama i predstavljanjima tema te radionici obavezne putem forme:
U subotu 19.11.2016. održat će se Četvrta konferencija doktoranada Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti, u sklopu koje će se javno predstavljati doktorske teme i javno braniti doktorski sinopsisi.
Prijave za doktorande su obavezne:
https://goo.gl/forms/uQTAPP0UAUOfv3Ed2
Detaljan program Konferencije s rasporedom bit će dostupan na mrežnim stranicama Odsjeka:
Obavještavamo vas da je Pravilnik o doktorskim studijima na Sveučilištu u Zagrebu djelomično izmijenjen te je od 23. lipanj 2016. stupila na snagu nova inačica. Novi Pravilnik o doktorskim studijima na Sveučilištu u Zagrebu možete pronaći ovdje:
http://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/plan-i-program
Profesorica Jennifer Branch-Muller s University of Alberta iz Kanade održat će predavanje na temu "Why research matters" u kojemu će govoriti o aktualnim istraživačkim trendovima i pitanjima u području školskog knjižničarstva. Predavanje će se održati u petak 7.10.2016. u 17 sat u A308.
Pozivaju se svi doktorandi, neovisno o upisanom semestru.
Kolegi dr. sc. Goranu Pavelinu (doktorirao na nasem Poslijediplomskom doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti) izašla je knjiga "Arhiv, mediji, odnosi s javnošću". Više informacija možete pronaći na: http://webshop.unizd.hr/book/283/arhiv-mediji-odnosi-s-javnoscu
izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Predavanja će biti u prijepodnevnim satima, a radionice svaki dan nakon 12:00, odnosno nakon 13:30 sati.
Predavanja će održavati nastavnici Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta u Mariboru, Sveučilišta u Ljubljani i Sveučilišta u Zadru.
Radionice će voditi nastavnici te novinari Nove TV i HRT-a.
Nastava i radionice posvetit će posebnu pozornost stjecanju novih znanja i novih vještina iz područja digitalne kulture, fotografije i multimedije u medijskoj praksi.
Ciljevi škole će se ostvariti razmjenom profesionalnih i stručnih iskustava u interaktivnoj komunikaciji polaznika i nastavnika.
Nakon završetka ljetne škole polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.
Više informacija o programu Ljetne škole i sadržajima možete pronaći na mrežnim stranicama Ljetne škole:
http://itm.unizd.hr/
Pored regularnih obrana doktorskih sinopsisa, doktorandi će moći predstaviti svoju radnu inačicu doktorskoga rada (bez obrane sinopsisa) i komunicirati svoje ideje te planirana doktorska istraživanja koja su još uvijek u tijeku.
Predlažem stoga da kontaktirate svoje mentore, prodiskutirate postupak eventualne prijave DR.SC.-01 obrasca putem sustava OBAD kako bi obrana bila regularna, dogovorite termin obrane te profesorici Lasić Lazić i meni samo javite ime i prezime, naziv teme te podatke o mentoru/mentorima i članovima povjerenstva.
KADA?
od 26. do 31. kolovoza 2016.
GDJE?
Sveučilište u Zadru - Novi kampus
Ul. dr. Franje Tuđmana 24i
23000 Zadar
DALJNJE OBAVIJESTI:
http://inf.ffzg.unizg.hr/
Lijep pozdrav,
Ivan Dunđer
u razdoblju od 26. do 31. kolovoza 2016. godine na Novom kampusu Sveučilišta u Zadru održat će se ljetna škola pod nazivom "Informacijske tehnologije i mediji" (ITMed2016). Program Ljetne škole organiziran je u ukupno 5 radnih dana u kojima će se održavati nastava i radionice, od 8:30 pa najkasnije do 19:00 sati s pauzama.
Predavanja će biti u prijepodnevnim satima, a radionice svaki dan nakon 12:00, odnosno nakon 13:30 sati.
Predviđeno je ukupno 15 predavanja i 9 radionica.
Predavanja će održavati profesori Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta u Mariboru, Sveučilišta u Ljubljani i Sveučilišta u Zadru.
Radionice će voditi profesori, asistenti i novinari Nove TV i HRT-a.
Ljetnu školu organiziraju:
Sveučilište u Zadru - Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Hrvatski studiji - Sveučilište u Zagrebu - Odjel za komunikologiju
Filozofski fakultet - Sveučilište u Zagrebu - Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Nastava i radionice posvetit će posebnu pozornost stjecanju novih znanja i novih vještina iz područja digitalne kulture, fotografije i multimedije u medijskoj praksi.
Ciljevi škole će se ostvariti razmjenom profesionalnih i stručnih iskustava u interaktivnoj komunikaciji polaznika i nastavnika.
Nakon završetka ljetne škole polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.
Više informacija o programu i cijenama možete pronaći na mrežnoj stranici Ljetne škole:
http://itm.unizd.hr/
- Važne informacije ukratko -
KADA?
od 26. do 31. kolovoza 2016.
GDJE?
Sveučilište u Zadru - Novi kampus
Ul. dr. Franje Tuđmana 24i
23000 Zadar
oko 60 kn po noćenju u dvokrevetnoj sobi u studentskom domu (hostelu) u sklopu studentskog kampusa
Lijep pozdrav,
Ivan Dunđer
Časopis Records Management Journal objavio je 30.3.2016. poziv za predaju studentskih članaka za tematski broj. Više informacija možete pronaći u nastavku.
izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Records Management Journal - Themed issue call for papers
Fresh Insights: Student Research in Records Management
Editor: Fiorella Foscarini, University of Amsterdam
Guest Editor: Donald Force, School of Information Studies, University of Wisconsin-Milwaukee
The Records Management Journal invites submissions for a themed issue dedicated to emerging scholars who are engaged in original research broadly related to the area of records and information management. Students enrolled in undergraduate, graduate, and post-graduate programs at the time of the issuing of this call are invited to submit papers based on course assignments, projects, theses, or other kinds of research work carried out as part of their education.
We welcome contributions about, but not limited to, the following themes:
· Concepts of record, document, information, archives
· Recordkeeping theories, methods, and practices
· History of recordkeeping
· Professional roles and skills
· Recordkeeping systems, technologies, and infrastructures
· Digital preservation and access
· User perspectives
· Organizational culture
· Personal recordkeeping
· Studies of textual and non-textual documents
· Contemporary perspectives on records, information, and archives
Students at all stages of their study who have done some research on issues that may be of interest to the Records Management Journal are invited to submit an extended abstract according to the instructions mentioned below.
Submission Deadlines:
· Extended abstracts (more info below): 1 May 2016
· Abstracts accepted and authors notified no later than: 30 May 2016
· Full paper submitted: 1 October 2016
· Review, revision and final acceptance: 28 February 2017
Submission Process:
Extended abstracts should be a 500-word version of the Records Management Journal?s structured abstract, using the headings described in the author guidelines (http://www.
· (If it is a theoretical or conceptual paper) what is the approach to the topic? Briefly outline existing knowledge and the value added by the paper compared to that.
· (If it is a research paper) what is the main research question or aim? What are the research strategy and the main method(s) used?
· (If the paper is a case study) outline its scope and nature and the method of deriving conclusions.
Please send your extended abstract to the Journal Editor Fiorella Foscarini: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Full papers (for accepted abstracts) should be 3000-7000 words (excluding references) and should be prepared using the RMJ guidelines, which can be read here:
http://www.
Fiorella Foscarini (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) is also happy to receive informal enquiries.
U nastavku je popis doktorskih tema koje se brane u sklopu Treće konferencije doktoranada:
Ida Panev
Kognitonički pristup realizaciji ciljeva informatičkog obrazovanja
Mile Čolić
Otvorene inovacije i upravljanje znanjem
Debora Radolović
Komunikacijska obilježja školske knjižnice u multikulturalnoj sredini
Martina Banić
Medijske kompetencije studenata učiteljskih fakulteta
Lana Ciboci
Vrednovanje i uloga programa medijske kulture u medijskom opismenjavanju učenika 8. razreda osnovnih škola u Gradu Zagrebu
Detaljan raspored obrana dostupan je ovdje:
Poštovane doktorandice, poštovani doktorandi,
ukoliko želite prisustvovati "Trećoj konferenciji doktoranada Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti" trebate se prijaviti ovdje:
http://goo.gl/forms/ZTEW73mygJ
To nam je izuzetno bitno kako bismo omogućili registraciju sudionika, organizirali prikladnu dvoranu te dovoljne količine hrane i pića.
Prijave su moguće sve do 16.02.2016. do 10:00 sati.
Prijaviti se trebaju i doktorandi koji brane svoj sinopsis.
Sudjelovanje za sve naše doktorande (bez obzira na upisani semestar) je besplatno te svakako svima preporučujem dolazak.
Vidjet ćete kako izgleda tijek obrana doktorskih sinopsisa, čut ćete komentare na teme, možete postavljati pitanja itd.
Pored toga, profesorica dr. sc. Špiranec govorit će o svojim iskustvima sa Sveučilišta.
Sve ostale obavijesti pratite ovdje:
Srdačan pozdrav,
dr. sc. Ivan Dunđer
U subotu 20.2.2016. održat će se Treća konferencija doktoranada Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti, u sklopu koje će se braniti doktorske teme.
Pozivaju se SVI zainteresirani doktorandi. To je od velike koristi svim doktorandima, jer imaju mogućnost vidjeti tijek obrane!
Javne obrane doktorskih tema održat će se s početkom u 10:15 sati (dvorana D3).
Detaljan program Konferencije s rasporedom bit će dostupan na mrežnim stranicama Odsjeka:
Obrana doktorske teme, tj. prezentacija treba pratiti logiku DR.SC-01 obrasca: naslov, ime mentora, uvod, pregled dosadašnjih istraživanja, cilj i hipoteze, metodologija i plan istraživanja, očekivani doprinos, zaključak, recentna literatura, eventualne napomene itd.
U subotu 20.2.2016. održat će se Treća konferencija doktoranada Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti, u sklopu koje će se braniti doktorske teme.
Pozivaju se SVI zainteresirani doktorandi. To je od velike koristi svim doktorandima, jer imaju mogućnost vidjeti tijek obrane!
Javne obrane doktorskih tema održat će se s početkom u 10:15 sati.
Detaljan program Konferencije s rasporedom bit će dostupan na mrežnim stranicama Odsjeka:
Dopunjeni popis mentora savjetnika na Poslijediplomskome doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti ak. godine 2015/2016 dostupan je u Arhivu Sustava za obavještavanje doktoranada (https://list.ffzg.hr/private/pds-ikz/) i na Forumu doktoranada (http://theta.ffzg.hr/postdiplom/).
Ukoliko želite pogledati stare obavijesti ili ste propustili neke od obavijesti posjetite Arhiv obavijesti koji je dostupan ovdje: https://list.ffzg.hr/private/pds-ikz/
Javne obrane doktorskih tema održat će se 11.12.2015. s početkom u 15:00 sati u A-103.
1. Martina Banić. Medijska pismenost i medijska kultura iz perspektive studenata učiteljskih fakulteta
mentor: doc. dr. sc. Igor Kanižaj
Povjerenstvo:
izv. prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica
izv. prof. dr. sc. Sonja Špiranec
doc. dr. sc. Igor Kanižaj
2. Željana Ivanuš. Mehanizmi medijske samoregulacije na primjeru Hrvatske
mentor: izv. prof. dr. sc. Gordana Vilović
Povjerenstvo:
izv. prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica
izv. prof. dr. sc. Radovan Vrana
izv. prof. dr. sc. Gordana Vilović
3. Edvin Buršić. Parametrizacija procesa digitalizacije velikih volumena dokumentacije
mentor: izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Povjerenstvo:
prof. dr. sc. Sanja Seljan
doc. dr. sc. Arian Rajh
izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Novi raspored za akademsku godinu 2015/2016 dostupan je ovdje.
Stari raspored za akademsku godinu 2014/2015 (ljetni semestar) dostupan je ovdje.
Sastanak sa studentima prve godine doktorskoga studija bit će u petak, 11.12.2015. u 17:00 sati u A-308.
Ana Marija Boljanović branit će temu doktorskog rada "Komunikacijska uloga norme i normizacije u suvremenom društvu", mentor izv. prof. dr. sc. Daniela Živković.
Javna obrana teme doktorskog rada održat će se u srijedu, 18. studenoga 2015. u 14 sati u E 317 pred Stručnim povjerenstvom, imenovanim na 1. sjednici Fakultetskog vijeća Filozofskog fakulteta u Zagrebu održanoj 29. listopada 2015., u sastavu:
1. izv. prof. dr. sc. Ana Barbarić
2. izv. prof. dr. sc. Daniela Živković
3. izv. prof. dr. sc. Ljubica Bakić Tomić (Sveučilište Sjever, Varaždin).
Ažurirali smo raspored i dodali još jedan kolegij:
06.11.2015. (od 17:00 sati) i 07.11.2015. (od 10:00 sati) - dvorana A-308
Istraživačke metode
prof. dr. sc. V. Lamza Posavec
13.11.2015. (od 17:00 sati) i 14.11.2015. (od 10:00 sati) - dvorana A-308
Mediji i djeca
doc. dr. sc. I. Kanižaj
20.11.2015. (od 17:00 sati) i 21.11.2015. (od 10:00 sati) - dvorana A-308
Istraživačko novinarstvo
prof. dr. sc. I. Bešker
27.11.2015. (od 17:00 sati) i 28.11.2015. (od 10:00 sati) - dvorana A-308
Govor masovnih medija
prof. dr. sc. G. Varošanec-Škarić
Molimo sve da se pravovremeno prijave na kolegije putem sustava Hydra:
http://hydra.ffzg.hr/KolegijiPDS/
Ažurirani raspored dostupan je ovdje:
http://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Ostale obavijesti dostupne su ovdje:
http://inf.ffzg.unizg.hr/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/obavijesti
Ako se još uvijek niste registrirali na novom Forumu doktoranada, predlažem da to učinite što prije (potrebna registracija imenom i prezimenom):
http://theta.ffzg.hr/postdiplom/
Otvorili smo forum pod nazivom "[PDS] informacijske i komunikacijske znanosti" kako bismo omogućili dvosmjernu, tj. interaktivnu komunikaciju.
Forum je dostupan ovdje:
http://theta.ffzg.hr/postdiplom/
Na forumu možete postavljati raznorazna pitanja i pretraživati korisne sadržaje. Budući da je forum tek otvoren, s vremenom će se dopunjavati korisnim sadržajem i brojnim materijalima.
Moderatori na forumu su sljedeći doktorandi i oni će također pomoći u odgovaranju na vaša pitanja:
Ana Garić
Ivan Reljić
Denis Kos
Stoga vas molimo da ubuduće sva pitanja postavljate isključivo na forumu (ne izravno na e-mail) kako bi odgovori bili trajno zabilježeni i sačuvani za buduće generacije. Na taj način izbjegavamo odgovaranje na jedno te ista učestala pitanja.
Isto tako, molimo da prilikom registracije koristite svoje ime i prezime kako bismo onemogućili potencijalni spam.
Javna obrana doktorskoga rada Ivana Dunđera na Poslijediplomskome doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti održat će se u petak, 17. srpnja 2015. s početkom u 9.00 sati u prostoriji A-309. Naslov rada je Sustav za statističko strojno prevođenje i računalna adaptacija domene izrađen pod vodstvom prof. dr. sc. Sanje Seljan.
Povjerenstvo čine sljedeći članovi:
prof. dr. sc. Vladimir Mateljan
prof. dr. sc. Damir Boras
prof. dr. sc. Mirko Čubrilo (FOI)
prof. dr. sc. Marko Tadić
doc. dr. sc. Nataša Pavlović
Poštovani kolegice i kolege,
Krajnji rok za predaju radova za međunarodnu konferenciju INFuture2015: e-Institutions - Openness, Accessibility, and Preservation produžen je na 20. lipnja 2015. Više informacija o konferenciji na: http://infoz.ffzg.hr/infuture/.
Za organizacijski odbor
izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
Javne obrane te predstavljanje doktorskih tema održat će se 30. svibnja 2015., s početkom u 11:00 sati u dvorani A-104. Doktorski kandidati navedeni su u nastavku:
1. Mislav Balković
2. Tea Pavičić
3. Nataša Rogulja
4. Kristijan Đokić
5. Lana Domšić
6. Andreja Zubac
7. Mile Čolić
8. Sergej Lugović
9. Ida Panev
Novi raspored kolegija, radionica i konferencija u II., IV. i VI. semestru (ljetnom semestru) ak. godine 2014/2015 dostupan je na stranici s rasporedom.
Mole se doktorandi da se jave mentorima savjetnicima s kratkim izvještajem o radu u prošlom semestru.
Izvještaj neka bude kratak (položeni ispiti, problemi ako ih je bilo, prijedlozi).
Ne postoji standardizirani predložak za sastavljanje izvještaja, tj. piše se slobodnim stilom.
Obavještavamo vas da upis u viši semestar doktorskoga studija (ljetni II., IV. ili VI.) možete obaviti do 8. svibnja 2015. u radno vrijeme od ponedjeljka do petka od 11.30 do 14 sati.
II. semestar studija upisuje se bez uvjeta.
Uvjeti upisa IV. i VI. semestra navedeni su u Planu i programu Poslijediplomskoga doktorskoga studija informacijskih i komunikacijskih znanosti.
Mjesto upisa:
Filozofski fakultet, Ivana Lučića 3
Ured za poslijediplomske studije
Prostorija A-002 i A-003
Školarina:
10.000,00 kn po semestru, plaća se u cijelosti ili u dvije rate po 5.000,00 kuna.
Prva rata treba biti uplaćena do dana upisa, a druga rata do kraja lipnja 2015. godine.
Način plaćanja:
Općom uplatnicom u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom na žiro račun Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Ivana Lučića 3, IBAN broj: HR1823600001101311177, poziv na broj: 2-460-3025.
Na upis donijeti:
Indeks
Uplatnicu ili narudžbenicu o plaćanju školarine, ako školarinu plaća institucija
Pažnja!
Osobe kojima školarinu plaća institucija na kojoj su zaposleni pri upisu dostavljaju pisanu izjavu/narudžbenicu o plaćanju školarine s adresom i OIB-om institucije, na temelju čega će Fakultet instituciji ispostaviti račun.
Biserka Pešec
Ured za poslijediplomske studije
Filozofski fakultet u Zagrebu
Ivana Lučića 3
Prostorija A-003
Tel. 01/ 4092 024
U ožujku će se održati još jedan novi kolegij: "Teorija masovnog komuniciranja" (dr. sc. Stjepan Malović).
Prijava na Hydri bit će omogućena uskoro, stoga Vas molimo da pratite mrežnu stranicu: http://hydra.ffzg.hr/KolegijiPDS/
Novi raspored je dostupan ovdje: http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Kolegij "Teorija oblikovanja baza podataka" (prof. dr. sc. Vladimir Mateljan) održat će se konzultativno s obzirom na mali broj zainteresiranih doktoranada.
Klasične nastave stoga neće biti 13.02.2015. i 14.02.2015. Svi zainteresirani doktorandi trebaju se e-mailom javiti predmetnom nastavniku te dogovoriti literaturu, obveze na kolegiju te način polaganja ispita.
Sastanak s doktorandima 3. godine neće se održati u petak, 6.2.2015.
Novi termin sastanka je: 20.2.2015. u 17:00 sati, u dvorani A-308.
Drugi termin održavanja nastave iz kolegija "Istraživanje korisnika u području baštine" (dr. sc. Žarka Vujić) je 07.03.2015. od 10-13 sati u dvorani A-308 (DRUGI TERMIN).
Pozivamo sve doktorande na predavanje, s obzirom da će u navedenom terminu gošća iz Tiflološkog muzeja govoriti o osobama s invaliditetom kao posjetiteljima baštinskih institucija.
Svi zainteresirani doktorandi trebaju se javiti profesorici Vujić na e-mail te potvrditi dolazak, s obzirom da su prijave na Hydri prošle.
Novi raspored dostupan je ovdje:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
U ožujku će se održati još jedan novi kolegij: "Novi trendovi u medijskoj i komunikacijskoj teoriji" (prof. dr. sc. Zrinjka Peruško).
Prijave na Hydri bit će moguće tek krajem idućeg tjedna.
Novi raspored je dostupan ovdje:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Sastanak s doktorandima 3. godine održat će se u petak, 6.2.2015. u 17:00 sati u dvorani A-308.
Obrane doktorskih tema održat će se 30. siječnja 2015. s početkom u 16:00 sati u dvorani A-103. Raspored javnih obrana doktorskih tema te predstavljanje doktorskih tema s diskusijom možete preuzeti ovdje.
Uspostavili smo novu mailing listu koja će se koristiti za obavještavanje doktoranada. Novi sustav obavijesti automatski šalje pretplaćenim, tj. registriranim doktorandima. Da biste ubuduće primali obavijesti na Poslijediplomskom doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti trebate se prijaviti svojim imenom i prezimenom te e-mail adresom na:
https://list.ffzg.hr/listinfo/pds-ikz
Usluga je besplatna.
Javne obrane doktorskih tema održat će se 30.01.2015. s početkom u 16:00 sati u dvorani A-103. Pozvani su svi zainteresirani, a posebno doktorandi treće godine.
Da biste prijavili svoju doktorsku temu trebate:
1. ovjeriti indeks u Poslijediplomskoj referadi (gđa Pešec)
(položeni kolegiji, rad s mentorom i bodovi iz znanstvenoga rada - provjeriti uvjete u Planu i programu Poslijediplomskoga doktorskoga studija informacijskih i komunikacijskih znanosti: http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/plan-i-program)
2. u dogovoru s mentorom sastaviti DR.SC. 01 obrazac - provjeriti: http://doktorski.unizg.hr/obad
3. unijeti preostale podatke u sustav OBAD: http://doktorski.unizg.hr/obad
Nakon toga sve ostalo rješava Poslijediplomska referada te šalje vaše obrasce u daljnju proceduru.
Izmijenili smo mrežnu stranicu s rasporedom, tj. objedinili kolegije prvog i trećeg semestra. Neovisno, u kojem ste semestru upisani, možete prijaviti, odslušati i polagati sve kolegije u zimskom semestru.
Molimo stoga doktorande da pravovremeno prijave kolegije putem sustava Hydra kako bismo mogli dogovoriti termin i dvoranu. U svakom semestru doktorandi trebaju upisati, odslušati i položiti po 3 kolegija (nema razlike između izbornih i obveznih kolegija, s obzirom da svi nose po 10 ECTS bodova).
Novi raspored dostupan je na:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Obavijesti su dostupne na:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/obavijesti
Nastava iz kolegija "Istraživanje korisnika u području baštine" (dr. sc. Žarka Vujić) održat će se prema novom rasporedu, 30.01.2015. od 17:30 sati i 31.01.2015. od 10 sati u dvorani A-308.
Novi raspored dostupan je na:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Ostale obavijesti pratite na:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/obavijesti
Odgađa se nastava iz kolegija "Istraživanje korisnika u području baštine" (prof. dr. sc. Žarka Vujić), tj. neće se održati 23.01.2015.
Novi raspored dostupan je na:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Ostale obavijesti pratite na:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/obavijesti
Došlo je do promjene u rasporedu te je dodan novi kolegij:
30.01.2015. od 17:30 sati, 31.01.2015. od 9-14 sati
Istraživačke metode
dr. sc. Vjekoslav Afrić
Kolegij će u toku današnjeg ili sutrašnjeg dana biti dodan na Hydru pa vas molimo da se prijavite na kolegij.
Kolegij preporučujemo svim novim doktorandima!
Došlo je do promjena u rasporedu, tj. dodani su novi kolegiji:
6. i 7.02.
Informacijska etika
dr. sc. Aleksandra Horvat
13. i 14.02.
Semiotika u masovnom komuniciranju
dr. sc. Danijel Labaš
13. i 14.02.
Teorija oblikovanja baza podataka
dr. sc. Vladimir Mateljan
Molimo da prijavite izbor kolegija putem sustava Hydra (kolegiji bit će dodani na sustav kroz koji dan).
Novi raspored bit će dostupan na mrežnim stranicama Odsjeka: http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
Ukoliko želite odjaviti kolegije sa sustava Hydra, slijedite ove korake:
1. otvorite: http://hydra.ffzg.hr/KolegijiPDS/UpisaniKolegiji_Prijava.aspx
2. unesite svoj matični broj
3. s desne strane pored željenog kolegija kliknite na poveznicu "Ispiši kolegij"
Došlo je do promjene u rasporedu te je dodan novi kolegij:
17.01.2015. od 10-14 sati, A-104
Uvod u znanstveno istraživački rad
dr. sc. Jadranka Lasić Lazić
Kolegij će u toku današnjeg ili sutrašnjeg dana biti dodan na Hydru pa vas molimo da se prijavite na kolegij.
Ukoliko budete imali poteškoća s prijavom na sustavu Hydra, slobodno možete prisustvovati predavanju bez obzira na prijavu.
Kolegij preporučujemo svim novim doktorandima, s obzirom da vam profesorica Lasić Lazić može odgovoriti na sva vaša pitanja.
Sustav Hydra opet je dostupan: http://hydra.ffzg.hr/KolegijiPDS/
Molimo da predstojeće kolegije prijavite putem sustava Hydra svojim matičnim brojem. Novi doktorandi su također uneseni u sustav te bi sada svi trebali moći prijaviti kolegije putem sustava Hydra.
Kolegije koje ste već odslušali (predavanja su završena) ne trebate naknadno prijavljivati u sustavu Hydra!
Drugim riječima, prijavljujete samo nove kolegije.
Popis mentora savjetnika za doktorande upisane akad. godine 2014/2015 možete preuzeti ovdje.
Nastava u ovoj kalendarskoj godini započinje 16.01.2015. Raspored je dostupan ovdje:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/raspored
S obzirom da smo zadnjih nekoliko dana imali poteškoća sa sustavom Hydra, pozivamo sve doktorande da prisustvuju nastavi bez obzira na to da li su prijavili kolegije ili ne.
Molimo studente da redovito prate mrežnu stranicu s obavijestima:
http://www.ffzg.unizg.hr/infoz/web/index.php/hr/studij/poslijediplomski-doktorski-studij/obavijesti
Poštovani doktorandice i doktorandi,
uspostavili smo novu mailing listu koja će se koristiti za obavještavanje doktoranada.
Obavijesti se više neće distribuirati klasičnim slanjem e-mailova, već će novi sustav obavijesti automatski slati pretplaćenim, tj. registriranim doktorandima.
Da biste ubuduće primali obavijesti na Poslijediplomskom doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti trebate se prijaviti svojim imenom i prezimenom te e-mail adresom na:
https://list.ffzg.hr/listinfo/pds-ikz
Za sva pitanja vam stojim na raspolaganju.
Lijep pozdrav,
Ivan Dunđer
Zajednički sastanak doktoranada prve godine i nastavnika doktorskoga studija održat će se u petak, 19. prosinca 2014. s početkom u 17.00 sati u prostoriji A-102.
Centar za istraživanje, razvoj i transfer tehnologije vas poziva na radionicu Osnivanje spin off tvrtke: stvaranje vrijednosti iz inovativnih tehnologija (Starting up and spinning off: A view for creating value from innovative technologies) koja će se održati 17. prosinca 2014. na Sveučilištu u Zagrebu, Ulica kralja Zvonimira 8, vijećnica 304, III. Kat. Radionica će se održati na engleskom jeziku.
Više informacija o radionici i prijavnicu pronađite na stranici: http://cirtt.unizg.hr/event/starting-up-and-spinning-out/
Cilj radionice je istraživačima dati odgovor na pitanje „Je li osnivanje spin off tvrtke najbolji način komercijalizacije moje ideje?“ te pružiti osnovna znanja o pokretanju tvrtki zasnovanih na znanju i tehnologiji: što je spin off tvrtka, koji su koraci prilikom osnivanja, kako procijeniti komercijalni potencijal i izabrati najbolji način komercijalizacije vaše inovacije, kako izraditi poslovni plan i napraviti strategiju poslovanja, kako doći do sredstava i koji su potencijalni izvori financiranja, kako se predstaviti investitorima...
Radionicu organizira Centar za istraživanje, razvoj i transfer tehnologije Sveučilišta u Zagrebu u sklopu europskog projekta „BISTEC – Building innovation support through efficient cooperation network“.
Broj sudionika je ograničen, stoga vas molimo da se što prije prijavite za sudjelovanje na radionici. U slučaju nemogućnosti dolaska molimo da nas o tome obavijestite kako bi druge osobe mogle prisustvovati radionici. Rok za prijavu je utorak, 16. prosinca 2014. Sudjelovanje se ne naplaćuje. Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nam se obratite na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili na mob: 099 4698177.
Sveučilište u Zagrebu objavilo je Natječaj za akademsku mobilnost 2015. c) mobilnost doktorskih studenata (kotizacije za konferencije 2015.).
Rok za prijavu: ponedjeljak, 5. siječnja 2015. na: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Više o natječaju ovdje.
Novi raspored za zimski semestar akademske godine 2014/2015 dostupan je ovdje. S obzirom da će se ponuda kolegija povećavati (a raspored mijenjati), molimo vas da redovito pratite mrežne stranice Odsjeka te da, pomoću Matičnog broja studenta pravodobno upišite željene kolegije putem sustava Hydra.
Molimo studente druge godine da dođu na zajednički sastanak koji će se održati 12.12.2014. u 17 sati u A-308. Nakon sastanka održat će se i prvi ciklus predavanja pa vas molimo da odaberete po dva izborna predmeta te svoj izbor evidentirate u sustavu Hydra.
12.12.2014. u 18 sati, A-308
Masovni mediji, masovna kultura i identitet
dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar
12.12.2014. u 18 sati, A-212a
Izvori i karakteristike umrežene znanosti
dr. sc. Radovan Vrana
16.01.2015. od 17-20 sati
Upravljanje i marketing baštine
dr. sc. Tomislav Šola
16.01.2015. od 17-20 sati, 17.01.2015. od 9-13 sati
Očuvanje autentičnosti elektroničkog gradiva
dr. sc. Hrvoje Stančić
17.01.2015. od 9-13 sati
Baština i razvoj
dr. sc. Tomislav Šola
23.01.2015. od 17-20 sati
Istraživanje korisnika u području baštine
dr. sc. Žarka Vujić
24.01.2015. od 10-14 sati
Enciklopedistika
dr. sc. Damir Boras, dr. sc. Zdenko Jecić
13.02.2015. od 17-20 sati, 14.02.2015. od 10-13 sati
Multimedij i instrukcijski dizajn
dr. sc. Tomislava Lauc
20.02.2015. od 17-20 sati, 21.02.2015. od 10-14 sati
Digitalizacija kulturne baštine
dr. sc. Damir Boras
Centar za istraživanje, razvoj i transfer tehnologije poziva Vas na Q&A session s Tomerom Dvirom, osnivačem i izvršnim direktorom tvrtke Soluto.
Kako razviti tehnološki 'startup': sve što ste željeli znati
Petak, 14. studenoga 2014., 10:00 – 12:00 sati.
Sveučilište u Zagrebu, Ulica kralja Zvonimira 8, Zagreb
Sadašnjim i budućim tehnološkim poduzetnicima Veleposlanstvo Izraela, Ministarstvo poduzetništva i obrta te Sveučilište u Zagrebu pružaju priliku da iz prve ruke saznaju sve što su ikad željeli znati o stvaranju i razvoju uspješnog poduzetničkog projekta.
Ukoliko želite prisustvovati ovom događaju molimo da se registrirate do četvrtka 13. studenog putem internetske stranice: http://cirtt.unizg.hr/?p=1304
Događaj će se održati na engleskom jeziku.
Sveučilište u Zagrebu otvorilo je natječaj za prijavu kandidata za financiranje jednomjesečnog istraživačkog boravka na Sveučilištu u Beču: http://www.unizg.hr/nc/vijest/article/natjecaj-za-financiranje-jednomjesecnog-istrazivackog-boravka-na-sveucilistu-u-becu-u-2015/
Još nekoliko informacija o mogućnostima stipendiranja na doktorskoj i postdoktorskoj razini: http://www.unizg.hr/istrazivanje/doktorski-studiji/doktorski-studiji/doktorandi/stipendije-konferencije-staziranja-istrazivacka-radna-mjesta/.
Molimo Vas da uzmete u obzir da su dodjeljitelji stipendija različiti te da pažljivo pročitate tekstove natječaja, a dodatne informacije zatražite prema kontaktu navedenome u svakom pojedinom natječaju.
Sveučilište u Zagrebu poziva doktorande na prijavu za sudjelovanje u programu DIAnet International School 2015. Program pod nazivom: The role of cultural heritage for sustainable development of the Danube Region održavat će se od 14. do 23. ožujka 2015. u Goriziji, Italija.
Doktorandi i postdoktorandi Sveučilišta u Zagrebu do 40 godina starosti mogu se prijaviti do 25. studenoga 2014.
Više o programu i načinu prijave nalazi se ovdje: http://www.unizg.hr/nc/vijest/article/dianet-international-school-2015-1/
U srijedu, 12. studenoga 2014. na Sveučilištu u Zagrebu, Zvonimirova 8, održat će se Info dan za doktorande 2014. Info dan namijenjen je doktorandima prve godine doktorskih studija, s ciljem što boljeg informiranja o načinu na koji su doktorski studiji organizirani na Sveučilištu u Zagrebu, o istraživanju na doktorskom studiju, o suradnji s mentorom, pisanju i obrani doktorskog rada te predstavljanju svoga rada javnosti.
Info dan će se održati u Zvonimirovoj 8, dvorana 304 (3. kat, zgrada nema dizalo).
Program Info dana te obrazac za prijavu nalaze se na poveznici:
14. listopada 2014. u 12 sati u Hrvatskome narodnom kazalištu u Zagrebu održana je svečana inauguracija novoga rektora Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Damira Borasa.
U skladu s protokolom, povorka prorektora, dekana i članova Senata predvođena novim rektorom prof. dr. sc. Damirom Borasom došla je od zgrade Sveučilišta u Zagrebu do zgrade Hrvatskoga narodnog kazališta u 11.20 sati, zbog čega je kratkotrajno bio obustavljen promet na sjevernoj strani Trga maršala Tita.
Svečanost inauguracije započela je u 12 sati intoniranjem himne, nakon čega su uslijedili pozdravni govori predsjednika Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti akademika Zvonka Kusića, zagrebačkoga gradonačelnika Milana Bandića, ministra znanosti obrazovanja i sporta prof. dr. sc. Vedrana Mornara i predsjednika Republike Hrvatske prof. dr. sc. Ive Josipovića.
Nakon uvodnog obraćanja duktora inauguracije red. prof. art. Enes Midžić, uslijedio je govor odstupajućeg rektora prof. dr. sc. Alekse Bjeliša, koji je potom predao insignije Sveučilišta u Zagrebu novom rektoru prof. dr. sc. Damiru Borasu. Na svečanosti je uslijedio nastupni govor novoga rektora prof. dr. sc. Damira Borasa. Svečanost je završila intoniranjem akademske himne Gaudeamus igitur.
U umjetničkom dijelu programa sudjelovali su akademski zbor Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Concordia discors, prorektor za umjetničko područje i međunarodni položaj Sveučilišta u Zagrebu red. prof. art. Mladen Janjanin i red. prof. art. Joško Ševo s Akademije dramske umjetnosti.
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences (FHSS)
Department of Information and Communication Sciences
Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb, Croatia
phone: +385-1-4092302
fax: +385-1-6156879