Akademska godina 2015-2016

Projekti društveno korisnog učenja

Ciljevi projekata i partneri:

Prvi projekt pod nazivom Virtualna šetnja kroz muzej realiziran je u suradnji s Tehničkim muzejem. Opći problem navedene partnerske institucije, pa tako i temelj ovog projekta, jest relativna nezainteresiranost mlađih generacija za muzej kao obrazovnu instituciju. Stvaranjem sadržaja dostupnog na internetu, koju je bez dvojbe najutjecajniji medij među mladima, moguće je povećanje interesa mladih za muzeje. S obzirom na njihovu prilagođenost virtualnom svijetu i novim tehnologijama, mogućnost istraživanja muzeja preko ekrana im je zasigurno privlačna, stoga je glavna motivacija iza ovog projekta približavanje muzeja preko suvremenih tehnologija.Izložba Abeceda novca koju su studenti digitalizirali tijekom izrade projekta ima ograničeno trajanje, te je namijenjena uglavnom mladima, stoga je bila idealna za izradu projekta u odnosu na opći problem muzeja. Osim toga, digitalizacijom ove izložbe omogućeno je muzeju i posjetiteljima da dožive izložbu i nakon što više ne bude dostupna za javnost.

Projekt je opisan na Google stranici: https://sites.google.com/site/virtualnasetnjaabecedanovcadku/home  i u Preziju: http://prezi.com/jonoc-rhfbd9/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share 

 

Drugi projekt pod nazivom Od fotografije do 3D objekta kao osnovni cilj imao je upoznati učenike srednje Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Zagreb sa alatima za obradu slike te stvaranja 3D modela, ali i približiti im pojam medijske, odnosno multimedijske pismenosti. Partner na projektu je bila udruga Kurziv- platforma za pitanja kulture, medija i društva. u suradnji sa Školom primijenjene umjetnosti i dizajna Zagreb. Također, jedan od ciljeva projekta bio je razviti kritičku svijest mladih u pogledu manipulacije slikom, videom i medijima općenito.

Projekt je opisan u Preziju: https://prezi.com/ujsol0k_zx3n/od-fotografije-do-3d-objekta/

 

Treći projekt pod nazivom Klub čitanja i kreativna radionica u Domu A.G. Matoš  kao osnovni cilj imao je probuditi u zrelije djece s neadekvatnom roditeljskom skrbi zanimanje za knjigu; potaknuti kreativnost te pokazati djeci korisnost računala i interneta.

Projekt je opisan u Preziju: https://prezi.com/ujsol0k_zx3n/od-fotografije-do-3d-objekta/ i na Google site-u: https://sites.google.com/site/dkuradionica/home

 

Četvrti projekt pod nazivom Dječji čitateljski klub pružio je učenicima drugih razreda prve osnovne škole Dugave priliku da sudjeluju u kreativnoj radionici obrade lektire u prostoru knjižnice. Nadalje, cilj je bio ukazati učenicima drugih razreda osnovne škole potrebu za sudjelovanjem u programima knjižnica, upoznati ih s ulogom koju knjižnica ima u lokalnoj zajednici, podučiti ih o važnosti čitanja te ih upoznati s pojmom baštine.

Projekt je dokumentiran ovdje:https://photos.google.com/share/AF1QipOFtJssWSD9oz8hcXlJYjH7z_qh-BcephlL2drSC-UPfnJiulGmGreJuEq97O_POg?key=VzF1Z2IzcGpEVV9Jd3VxTU53bFI0OUNiT3pwYTBn

 

 

Peti projekt pod nazivom Radionica Web dizajna upoznao je učenike osmih razreda osnovne škole Rapska s web dizajnom u Wordpressu, jer djeca u nastavnom planu i programu uče samo osnove html-a, ali nemaju mogućnost obraditi web dizajn u jednom od najjednostavnijih i najpopularnijih sustava za upravljanje sadržajem. Dodatno, djeca su imala priliku napraviti svoju Wordpress stranicu na specifičnu temu: "Zaštita privatnosti na Internetu", te tako na zanimljiv i pristupačan način dobiti informacije važne za sigurno korištenje interneta u toj dobi.

Projekt je opisan u Preziju:https://prezi.com/qy1ri7g1rpsm/copy-of-current-event/ i na Google site-u: https://sites.google.com/site/dkuwordpress/

.