Obavijesti studija

Prof. dr. D. Živković će u srijedu 28. 6. 2017. konzultacije održati iznimno od 12-14h kada su predviđeni i usmeni ispiti. Kao što je najavljeno, pismeni ispiti su u 14h.


Pismeni ispiti kod prof, D. Živković održat će se u subotu 18. 3. 2017 u 16h umjesto u 14h. Rok 1. 4. se zato neće održati.


OBAVIJEST O UPISIMA U LJETNI SEMESTAR

Upis u ljetni semestar održat će se u subotu, 18. ožujka. Istog dana počinje nastava na 1. i 2. godini. Detaljan raspored bit će objavljen do kraja tjedna.


Obavještavaju se svi studenti izvanrednog studija koji imaju problema s prijavom ispita zbog isteka AAIEdu korisničkih podataka da se jave na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. sa podacima:

1) prezime i ime, 2) e-mail adresa, 3) poštanska adresa, 4) OIB, 5) kontakt mobitel

kako bi mogli riješiti nastale probleme.


Predavanje iz kolegija "Osnove informacijske tehnologije (izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić) održati će se 19.11. 2016. od 10-13 sati u dvorani D-III.  

Vježbe će se održati u dvije grupe:

19.11. 2016.
14.00 - 16.00 1. grupa (A-103)
16.00 - 18.00 2. grupa (A-103)

Studenti će biti podijeljeni u grupe na predavanju. Za vježbe je potrebno imati važeći AAIEdu identitet.


Pismeni ispiti iz kolegija Digitalna knjižnica 1 i Digitalna knjižnica 2 održavaju se u ovim rokovima. Prostorija će biti javljena naknadno. Kandidati se trebaju najaviti za ispit 48 sati prije roka el. poštom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. 

26. studeni 2016. u 14 h
8., 15., 22. veljače 2017. u 13 h
1. travnja 2017. u 14h
21. i 28. lipnja 2017. u 13h
12. srpnja 2017. u 13 h
6., 13., 20. rujna 2017. u 13h

Ispiti iz ostalih kolegija prof. dr. D. Živković su usmeni. Održavaju se u vrijeme konzultacija uz najavu el. poštom.


Izborni kolegij Elektronička obrazovna okruženja

Studenti koji planiraju upisati izborni kolegij Elektronička obrazovna okruženja obavezno moraju doći na nastavu 22. 10. 2016. Prisusvo na nastavi je obavezno i naknadna prijava na kolegij neće biti moguća.


Početak nastave

Nastava u ak. god. 2016./2017. počinje na dan upisa, 22. 10. 2016. godine prema objavljenom rasporedu.


Upis u zimski semestar 2016./2017.

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 22. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi.

Na upis donijeti:

- 2 fotografije (3,5 x 4,5 cm)
potvrdu o uplaćenoj školarini

Broj žiro-računa za uplate školarine:

Uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je izvršiti na broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Isti dan, 22. 10. počinje nastava Uvodom u studij u 10.30.

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 22. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.
 
Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
- potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.

- indeks
Studenti kojima plaća radna organizacija zamjenici tajnice (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Isti dan, 22. 10. počinje nastava u 11.00 sati.

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 22. 10. 2016. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 22. 10. od 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:
- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
- potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2016./17. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
- indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 22. 10. 2016. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (do 30. 09. 2017.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta.

Upisi će se održati u subotu, 22. 10. od 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:
- potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2016./17. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
- indeks


Predavanje iz kolegija Digitalna knjižnica 2 prof. dr. D. Živković će održati u subotu 16. 1. 2016. od 10-17 sati. Dolazak je obavezan. Oni koji iznimno ne mogu doći na predavanje, trebaju se javiti e-mailom. U 17.15 sati moguće je pristupiti usmenom ispitu iz ranije odslušanih kolegija (uz najavu e-mailom).


Ispit iz kolegija Sustavi za označivanje i pretraživanje 1 i 2 održat će se 12. 12.  2015. u  9.00 sati. Ispitu mogu pristupiti studenti koji su kolegij odslušali prošle akademske godine (2014./15.).  Izlazak na ispit potrebno je najaviti e-mailom (na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.) uz naznaku kolegja koji se polaže do 9. 12. 2015. Ispit se održava u učionici A-308.


Kolegij Seminar iz UDK (izv. prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica) održavati će se u cijelosti online putem sustava Omega. Zainteresirani studenti svoje prijave šalju na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. do 19.12.2015.


Za sva pitanja oko  korisničkog imena i lozinke za pristup sustavu za učenje na daljinu Omega, javite se na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. s opisom problema i svojim podacima (Ime i prezime, OIB, e-mail adresa). 


Osnove informacijske tehnologije - priznavanje ispita (nova obavijest)

Svi oni koji su u dosadašnjem obrazovanju položili predmet u okviru kojeg su radili osnove građe računala, a na vježbama Word, PowerPoint i Excel (ili imaju ECDL iz tog dijela vezanog uz vježbe) i na taj način usvojili znanja koja su potrebna za predmet Osnove informacijske tehnologije mogu u tajništvu Odsjeka ostaviti:
- molbu za priznavanje ispita (priznaje se upisana ocjena s ranijeg studija - u novi indeks se upisuje ta ocjena (i 6 ECTS bodova) jer se smatra da ste u toj mjeri usvojili znanja koja se traže ovim predmetom - formalno, priznaju se znanja, a ne ranije položeni ispit kako ne bi došlo do automatskog priznavanja bodova i potrebe da se polažu dodatni predmeti za nadopunu bodova),
- stari indeks iz kojeg se vidi da je ispit položen i da je upisana ocjena (ako je bilo riječ o predmetu iz kojeg se dobivao samo potpis, bez ocjene onda se predmet ne može priznati, tj. mogu se eventualno priznati vježbe),
- ispis silabusa predmeta iz kojeg se vidi njegov sadržaj,
- novi indeks s upisanim predmetom i
- ispunjena prijavnica za ispit.

U slučaju priznavanja ispita niste obavezni doći na nastavu u zakazanome terminu.
Napomena:
Molim sve one kojima je do sada odobreno priznavanje ispita, a nije upisana ocjena da ostave: 
- stari indeks
- novi indeks s upisanim predmetom i
- ispunjenu prijavnicu
u tajništvu Odsjeka (bez obzira je li im u indeks već upisano priznavanje i 5 ECTS bodova ili ne). 

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić
(objavljeno: 1. 12. 2015., 19.37h)


Podsjećaju se studenti 1. godine kako je za uspješno praćenje kolegija Osnove informacijske tehnologije (izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić) koji se izvodi u subotu 5.12.2015. potrebno imati važeće korisničko ime i lozinku za sustav Omega. Mole se studenti da isprobaju svoja korisnička imena i lozinke, pa ako ne rade (ili ih još uvijek nisu dobili) da se jave na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do srijede 2.12.2015. kako bi se problem mogao riješiti do subote.


Mole se studenti koji bi željeli izaći na ispit iz kolegija Klasifikacijski sustavi, Školske knjižnice i Radionica kreativne nastave  (izv. prof. dr. sc. M. Banek Zorica) tijekom 12. mjeseca da se jave na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 30.11. radi uvida u broj prijava te organiziranja ispitnog roka.


 

Podsjećaju se studenti 1. godine studija kako će se uvodno predavanje održati u subotu 7.11.2015. od 10 sati u dvorani D-III prema objavljenom rasporedu.


Studenti koji upisuju 1. semestar mogu podići indekse u subotu 7.11.2015.  od 9 do 10 sati u studentskoj referadi. Ostali studenti indekse mogu podići također u referadi od 10-11 sati.


Upis u 2.  i apsolventsku godinu Izvanrednog studija

1) Za studente koji upisuju 2. godinu (3. semestar)

Upisi u ak. godinu 2015./16. održat će se 17. 10. (subota) u Studentskoj službi FF-a od 10.00 sati. 
Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.
Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.
Studenti koji nisu u mogućnosti doći 17. 10. na upis, svu dokumentaciju (upisni list, kopiju o plaćenoj školarini, indeks) mogu slati poštom na sljedeću adresu:
ODSJEK ZA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE ZNANOSTI
FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Ivana Lučića 3
10000 Zagreb
n.r. Nevenka Petak
Dokumentacija mora biti poslana do 15. 10. 2015. na navedenu adresu

2) Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 18. 10. 2015.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:
upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima 
prijavni list (podiže se u info-centru ili zatražiti sken od voditeljice studija) 
potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2013/14. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
indeks


Upis na 1. godinu Izvanrednog studija

NOVO: PROMJENA TERMINA UPISA

Upisi će se održati u subotu, 17. 10. od 10.00 sati u Studentskoj službi.

Broj žiro-računa za uplate školarine:

Uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je izvršiti na broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.
    ponijeti 2 fotografije (3,5 x 4,5 cm)
    ponijeti potvrdu o uplaćenoj školarini

Napomena: Prije dolaska na upis potrebno je provjeriti informacije o dodatnim dokumentima koji su potrebni za upis. Informacije će biti dostupne na mrežnim stranicama Filozofskog fakulteta (pod Upisi diplomski 2015/16.) .

 

 


Popis pristupnika koji su stekli pravo na upis na izvanredni studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo), 2015./2016. (ažurirani popis)

 

Prezime Ime
Andreis Marko
Babić Boris
Baj-Zorojević Aleksandra
Bandić-Štrbac Ivana
Barbarić Henrieta
Barbir Danica
Basar Tatjana
Bogdanović Koraljka
Božić Tihana
Budimir Mirko
Cutvarić Sanja
Čaja Lovorka
Demanuele Petra
Drašković Tamara
Dubravica Iva
Fabris Ana-Marija
Gradiček Goran
Gregorović Maja
Griparić Fable Ivana
Hruška Mia
Jaić nap.: donijeti potvrdu o izjednačenosti studija Iva
Jurenec Ivana
Jurić Marina
Kalebić Gracijano
Knežić Augustin
Kuna Ivana
Lovrić Sanja
Majdak Martina
Maljcov Irina
Maričević Ivana
Matić Dubravka
Mikulić Antonija
Milardović Anamarija Helena
Milotić Andrea
Novak Ana
Palčić Borić Ivana
Pavić Inja
Pavlović Mladen
Pečarić Barbara
Pepelko Maja
Podnar Morana
Pranjić Plažanin Suzana
Prša Jadranka
Rade Marina
Radičević Antonija
Radić Tina
Raguž Doris
Rožić Koraljka
Rušec Adrijan
Svilarević Jelena
Šoštarić Ana-Marija
Štignjedec Sulić Tanja
Šućur Marina
Tomšić Viktorija
Tonklin Davor
Vine Gabrijela
Vlakić Sandra
Zovko Ana
Žigrović Helena

Nastava iz e-kolegija "Seminar iz UDK(nositelj prof. dr. sc. M. Banek Zorica) počinje 1. 6. 2015. Kolegij se izvodi online, a svi zainteresirani studenti mogu se prijaviti najkasnije do 30. 5. 2015. na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Nakon isteka roka za prijavu, prijavljenim studentima će biti poslana obavijest i šifra za upis na kolegij na sustavu Omega

 


 

Asistent dr.sc. Tomislav Ivanjko održavati će vježbe iz kolegija Klasifikacija i klasifikacijski sustavi (nositelj prof. dr. sc. M. Banek Zorica) u subotu 6.6.2015 od 14.00 - 16.00 sati u dvorani A212a.

Dolazak na vježbe je opcionalan i služi kao priprema za praktični dio ispita. Na vježbama će se proći primjeri zadataka koji se traže na praktičnom dijelu ispita kao i eventualna pitanja s kojima ste se susreli tijekom samostalnog rada.
Na vježbe je potrebno ponijeti Džepno izdanje UDK i prijaviti dolazak najkasnije do 30.5.2015. na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 


 

Prof. dr. D. Živković u srijedu 13. 5. 2015. Iznimno neće održati konzultacije i ispite, jer je na službenom putu.

 


 

Nastava na kolegiju Informacijski izvori i služba 23. 05. 2015. početi će u 11.00 umjesto u 10.00 sati.


 

Obavještavaju se studenti 2. godine studija kako je predavanje iz kolegija Knjižnično upravljanje (prof. dr. sc. Radovan Vrana) zbog nedostatka raspoloživih dvorana premješteno na 25. 04. 2015. 


 

Izvanredni ispitni rok iz kolegija SOP 1 održat će se u subotu, 21. 03. nakon predavanja (cca. 15.00 sati), u D-III. Izlazak na ispit potrebno je prethodno najaviti e-mailom.


 Prof. dr. Daniela Živković će u ljetnom semestru šk. god. 2014/15. držati konzultacije SRIJEDOM od  13 do 15h u E 313


 

OBAVIJEST O UPISIMA U LJETNI SEMESTAR

 

Upis u sljedeći semestar potrebno je izvršiti najkasnije do 15. 03. 2015.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 2. (ili 4.) semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.
Studenti indeks s kopijom uplatnice, te upisnim i prijavnim listom mogu predati tajnici N. Petak u tjednu ili najkasnije u subotu, 15. 03. 
Indeks također mogu ostaviti kod profesora ukoliko dolaze na ispit. Nakon upisa, studenti dobivaju indeks na prvom predavanju (21. 03). 
Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Studenti koji nisu u mogućnosti indeks predati osobno tajnici, svu dokumentaciju (upisni list, kopiju o plaćenoj školarini, indeks) mogu slati poštom na sljedeću adresu:

ODSJEK ZA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE ZNANOSTI

FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

Ivana Lučića 3

10000 Zagreb

n.r. Nevenka Petak

 

 


 

OBAVIJEST ZA STUDENTE 1. GODINE STUDIJA

Sustavi za označivanje i pretraživanje 1

Nastava će se održati 13. i 14. 12. 2014. od 10.00 sati, u računalnoj učionici A103. Kolegij se sastoji od predavanja i vježbi. Na početku će se studenti podijeliti u 3 grupe. Predavanja su zajednička svima. Vježbe i kolokvij za 1. grupu održat će se u subotu popodne, a za 2. i 3. grupu u nedjelju. Apeliram na studente iz Zagreba da se na nastavi upišu u 2. ili 3. grupu kako bi se kolege koji nisu iz Zagreba mogli vratiti isti dan.

Okvirni raspored nastave:

  • subota, 10.00 do 14.00 sati: predavanja (za sve studente)
  • subota 14.00 – 17.00 vježbe (1. grupa)
  • nedjelja, od 10.00 sati: vježbe (2. i 3. grupa)

 

 


 

Korisničko ime i lozinka za pristup e-learning sustavu Omega (AAI@EDU) poslani su svim studentima na njihove e-mail adrese koje su ostavili na uvodnom predavanju. Ako niste dobili svoje podatke za pristup sustavu, javite se kolegi Tomislavu Ivanjku na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 


 

Osnove informacijske tehnologije

Molim sve studente koji dolaze na predavanje i vježbe iz predmeta Osnove informacijske tehnologije u subotu 15.11.2014. da obavezno sa sobom ponesu korisničko ime i lozinku za pristup e-learning sustavu Omega (AAI@EDU). Za sve one koji još nemaju AAI@EDU pristupne podatke, oni će im biti podijeljeni na predavanju. 

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Stančić

 


 

Rezultati pismenog ispita iz kolegija Sustavi za označivanje i pretraživanje 2 dostupni su na Omegi.

 

 


 

Objavljen je Preliminarni raspored predavanja na Izvanrednom studiju ak. god. 2014./2015. (ZIMSKI SEMESTAR). Raspored je prodložan promjenama o kojima ćete pravodobno biti obaviješteni putem mrežne stranice. Molimo Vas da točne dvorane i vremena provjerite prije dolaska na predavanje.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Upis na 1. godinu Izvanrednog studija

Broj žiro-računa za uplate školarine:

Uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je izvršiti na broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Upisi se održavaju u Vijećnici prema rasporedu objavljenom na mrežnoj stranici Fakulteta
Za upis je potrebno:

  • preuzeti upisni komplet u Info-centru fakulteta
  • ponijeti 2 fotografije (3,5 x 4,5 cm)
  • ponijeti potvrdu o uplaćenoj školarini

 

 

 

OBAVIJEST O UPISIMA


Za studente koji upisuju 2. godinu (3. semestar)

Upis je potrebno izvršiti najkasnije do 30. 10. 2014.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
- potvrda/kopija o plaćenoj školarini za zimski semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.
Studenti indeks s kopijom uplatnice, te upisnim i prijavnim listom mogu predati tajnici N. Petak u tjednu ili najkasnije u subotu, 25. 10.
Indeks također mogu ostaviti kod profesora ukoliko dolaze na ispit. Nakon upisa, studenti dobivaju indeks na prvom predavanju (početak studenog).
Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/6002-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 30. 10.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
- prijavni list (podiže se u info-centru ili zatražiti sken od voditeljice studija)
- potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2013/14. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)

Za upis u sljedeću akademsku godinu studenti mogu predati indeks s kopijom uplatnice te upisnim i prijavnim listom tajnici N. Petak u tjednu ili najkasnije u subotu, 25. 10.
Studenti koji ne mogu doći osobno dokumentaciju mogu poslati preporučeno na sljedeću adresu:

 

Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3
10000 Zagreb
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Nevenka Petak