Izvanredni 2017./2018.

OBAVIJEST O KONAČNIM REZULTATIMA UPISA

Obavještavamo kandidate da nakon provedenih upisa 14. 10. 2017.  nije došlo do pomicanja liste čekanja; svi kandidati koji su se kvalificirali u 1. krugu iskoristili pravo upisa na studij.


Popis pristupnika koji su stekli pravo na upis dostupan je OVDJE. Lista čekanja dostupna je OVDJE.


Upis u zimski semestar 2017./2018.*

*informacije o upisima podložne su promjenama pa se studenti mole pratiti izmjene na mrežnim stranicama

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 14. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi.

Na upis donijeti:

- 2 fotografije (3,5 x 4,5 cm)

- potvrdu o uplaćenoj školarini

Broj žiro-računa za uplate školarine

Uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je izvršiti na broj žiro računa: 2360000-1101311177

poziv na broj: 2-460-3104

svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 14. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima

- potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)

broj žiro računa: 2360000-1101311177

poziv na broj: 2-460-3104

svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.

- indeks

Studenti kojima plaća radna organizacija zamjenici tajnice (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 14. 10. 2017. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 14. 10. od 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima

- potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2017./18. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)

- indeks

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 14. 10. 2016. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (do 15. 10. 2018.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta (produžetak moguć uz molbu).

Upisi će se održati u subotu, 14. 10. od 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

- potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2017./18. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)

- indeks


POSTUPAK UPISA NA IZVANREDNI STUDIJ INFORMACIJSKIH ZNANOSTI (BIBLIOTEKARSTVO), 2017./2018.

 Kvalifikacijski postupak održat će se 28. rujna 2017. godine u 11.00 sati. U okviru postupka održat će se kratki motivacijski razgovor s pristupnikom (Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, 3. kat; prostorije E-317, E318, E319), a nazočnost za pristupnike je obavezna.  

Prijave za upis na diplomske studije primaju se do 27. rujna 2017. godine.

ONLINE PRIJAVA 

Pristupnici će se za upis prijavljivati online. Prijave završavaju 27. rujna 2017. godine u 15 sati. Tijekom prijava, pristupnici će imati online uvid u svoju prijavu. Pristupnici koji prijavljuju STUDIJ BIBLIOTEKARSTVO - IZVANREDNO, nakon online prijave trebaju u Info-centru predati i ‘papirnate’ primjerke dokumentacije (5.1 - 5.8).

  1. Uz prijavu za upis prilažu se svi dokumenti propisani općim uvjetima natječaja Sveučilišta u Zagrebu kao i potvrda o završenom studiju.
  2. Ako svi dokumenti nisu pravovaljani i predani do zadnjeg dana prijava, pristupnik gubi pravo sudjelovanja u postupku upisa na diplomski studij na Filozofskom fakultetu.
  3. Troškovi postupka prijave iznose 350,00 kuna. Uplate je potrebno izvršiti na žiro račun Filozofskog fakulteta: HR1823600001101311177, poziv na broj: 2-460-3104.
  4. Školarina iznosi 3.600,00 kuna po semestru.
  5. Pristupnik je uz prijavu dužan priložiti:

5.1. Obrazac Prijave za upis (preuzima se u Info službi Fakulteta)

5.2. Rodni list (izvornik ili preslika)

5.3. Domovnica (izvornik ili preslika)

5.4. Svjedodžba o završenom preddiplomskom studiju ili potvrdu o završenom preddiplomskom studiju (izvornik ili ovjerena preslika) ili potvrdu o završenom diplomskom studiju

5.5. Prijepis ocjena s prosječnom ocjenom preddiplomskog studija (izvornik ili ovjerena preslika)

5.6. Dokazi o postignućima (objavljenim radovima i dobivenim nagradama)

5.7. Molba za upis na izvanredni studij informacijskih znanosti

5.8. Potvrda o zaposlenju u knjižnici

 

Kvalifikacijski postupak održava se 28. rujna 2017. godine; dolazak pristupnika je obavezan.

O datumu upisa u izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo) studenti će biti naknadno obaviješteni.

Napomene:

  1. Pristupnici koji žele upisati izvanredni studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo), kod prijave će na Obrascu prijave za upis (točka 5.1. ), prijaviti studij: ''Informacijske znanosti – izvanredni studij''
  2. Obavijesti vezane uz upise na izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti, objavljivat će se na ovoj stranici. Kandidati se mole da redovito prate obavijesti kako bi bili obaviješteni o eventualnim promjenama i novostima.

 

 

Upis u ljetni semestar 2016./2017.

Upisi u ljetni semestar 2016./17. održat će se 18. 03. (subota) u Studentskoj službi FF-a od 09.00 (1. godina) i 10.00 sati (2. godina).

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:

- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima

- potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)

broj žiro računa: 2360000-1101311177

poziv na broj: 2-460-3104

svrha uplate: školarina za 2. semestar (ili 4. semestar) izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija zamjenici tajnice (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Studenti koji nisu u mogućnosti doći 18. 03. na upis, svu dokumentaciju (upisni list, kopiju o plaćenoj školarini, indeks) mogu po nekome dostaviti ili prethodno ostaviti u tajništvu Odsjeka od pon. do pet. 10.00-13.00 sati ili slati poštom na sljedeću adresu:

ODSJEK ZA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE ZNANOSTI

FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

Ivana Lučića 3

10000 Zagreb

n.r. Nevenka Petak

Dokumentacija mora biti poslana do 16. 03. 2016. na navedenu adresu

 

 


Rezultati kvalifikacijskog postupka za upis na izvanredni studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo), 2016./2017. dostupni su na sljedećoj poveznici: Rezultati - izvanredni studij


 

Upis u zimski semestar 2016./2017.

 

UPIS NA 1. GODINU STUDIJA (1. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 22. 10. od 9.00 – 10.00 sati u Studentskoj službi.

Na upis donijeti:

- 2 fotografije (3,5 x 4,5 cm)
potvrdu o uplaćenoj školarini

Broj žiro-računa za uplate školarine:

Uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je izvršiti na broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

 

Isti dan, 22. 10. počinje nastava Uvodom u studij u 10.30.

 

UPIS NA 2. GODINU STUDIJA (3. semestar)

Upisi će se održati u subotu, 22. 10. od 10.00 – 11.00 sati u Studentskoj službi.
 
Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
- potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija/Bibliotekarstvo.

- indeks
Studenti kojima plaća radna organizacija zamjenici tajnice (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Isti dan, 22. 10. počinje nastava u 11.00 sati.

 

UPIS APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 22. 10. 2016. godine upisuju apsolventsku godinu.

Upisi će se održati u subotu, 22. 10. od 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:
- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
- potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2016./17. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
- indeks

 

UPIS DODATNE APSOLVENTSKE GODINE

Studenti koji su već upisali apsolventsku godinu, ali neće diplomirati do 22. 10. 2016. godine upisuju 2. apsolventsku godinu. U dodatnoj apsolventskoj godini (do 30. 09. 2017.) potrebno je položiti sve predmete i diplomirati, u suprotnom studenti gube status izvanrednog studenta.

Upisi će se održati u subotu, 22. 10. od 11.00 sati u Studentskoj službi.

Za upis u dodatnu apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:
- potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2016./17. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
- indeks

 


Upis u ljetni semestar

 

Upisi u ljetni semestar 2015./16. održat će se 19. 03. (subota) u Studentskoj službi FF-a od 10.00 sati.
Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
- potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 2. semestar (ili 4. semestar) izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.
Studenti kojima plaća radna organizacija zamjenici tajnice (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.
Studenti koji nisu u mogućnosti doći 19. 03. na upis, svu dokumentaciju (upisni list, kopiju o plaćenoj školarini, indeks) mogu prethodno ostaviti u tajništvu Odsjeka od pon. do čet. 10.00-13.00 sati ili slati poštom na sljedeću adresu:
ODSJEK ZA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE ZNANOSTI
FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Ivana Lučića 3
10000 Zagreb
n.r. Nevenka Petak / Maja Živko
Dokumentacija mora biti poslana do 17. 03. 2016. na navedenu adresu

 


 

Upis u 2.  i apsolventsku godinu Izvanrednog studija

 

1) Za studente koji upisuju 2. godinu (3. semestar)

Upisi u ak. godinu 2015./16. održat će se 17. 10. (subota) u Studentskoj službi FF-a od 10.00 sati.
Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
- potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.
Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.
Studenti koji nisu u mogućnosti doći 17. 10. na upis, svu dokumentaciju (upisni list, kopiju o plaćenoj školarini, indeks) mogu slati poštom na sljedeću adresu:
ODSJEK ZA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE ZNANOSTI
FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Ivana Lučića 3
10000 Zagreb
n.r. Nevenka Petak
Dokumentacija mora biti poslana do 15. 10. 2015. na navedenu adresu

 

2) Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 18. 10. 2015.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:
- upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
- prijavni list (podiže se u info-centru ili zatražiti sken od voditeljice studija)
- potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2013/14. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)
- indeks

 


Upis na 1. godinu Izvanrednog studija

NOVO: PROMJENA TERMINA UPISA

Upisi će se održati u subotu, 17. 10. od 10.00 sati u Studentskoj službi.

 

Broj žiro-računa za uplate školarine:

Uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je izvršiti na broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.
    ponijeti 2 fotografije (3,5 x 4,5 cm)
    ponijeti potvrdu o uplaćenoj školarini

Napomena: Prije dolaska na upis potrebno je provjeriti informacije o dodatnim dokumentima koji su potrebni za upis. Informacije će biti dostupne na mrežnim stranicama Filozofskog fakulteta (pod Upisi diplomski 2015/16.) .

 

 


 


 

Postupak upisa na izvanredni studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo),
2015./2016.

 

1. Prijave za upis na izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo) primaju se u Studentskoj službi Filozofskog fakulteta (I. Lučića 3), od 21. do 25. rujna 2015. godine. Uz prijavu za upis prilažu se svi dokumenti propisani općim uvjetima natječaja Sveučilišta u Zagrebu kao i potvrda o završenom studiju.


2. Ako svi dokumenti nisu pravovaljani i predani do zadnjeg dana prijava, pristupnik gubi pravo sudjelovanja u postupku upisa na diplomski studij na Filozofskom fakultetu.


3. Troškovi postupka prijave iznose 350,00 kuna. Uplate je potrebno izvršiti na žiro račun Filozofskog fakulteta: HR1823600001101311177, poziv na broj: 2-460-3104.


4. Školarina iznosi 3.600,00 kuna po semestru.


5. Pristupnik je uz prijavu dužan priložiti:
5.1. Obrazac Prijave za upis (preuzima se u Info službi Fakulteta)
5.2. Rodni list (izvornik ili preslika)
5.3. Domovnica (izvornik ili preslika)
5.4. Svjedodžba o završenom preddiplomskom studiju ili potvrdu o završenom preddiplomskom studiju (izvornik ili ovjerena preslika) ili potvrdu o završenom diplomskom studiju
5.5. Prijepis ocjena s prosječnom ocjenom preddiplomskog studija (izvornik ili ovjerena preslika)
5.6. Dokazi o postignućima (objavljenim radovima i dobivenim nagradama)
5.7. Molba za upis na izvanredni studij informacijskih znanosti
5.8. Potvrda o zaposlenju u knjižnici


Kvalifikacijski postupak održava se 28. rujna 2015. godine.


Upisi u izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti obavljat će se od 5. do 9. listopada 2015. godine u Studentskoj službi.

Napomene:


1. Pristupnici koji žele upisati izvanredni studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo), kod prijave će na Obrascu prijave za upis (točka 5.1. ), prijaviti studij: ''Informacijske znanosti – izvanredni studij''


2. Obavijesti vezane uz upise na izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti, objavljivat će se na ovoj stranici. Kandidati se mole da redovito prate obavijesti kako bi bili obaviješteni o eventualnim promjenama i novostima.


3. Pristupnici koji žele upisati izvanredni studij bibliotekarstva, prijavljuju se za upis na izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti.

 


OBAVIJEST O UPISIMA U LJETNI SEMESTAR

Upis u sljedeći semestar potrebno je izvršiti najkasnije do 15. 03. 2015.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNOG semestra s ocjenama i bodovima
potvrda/kopija o plaćenoj školarini za ljetni semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 2. (ili 4.) semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.
Studenti indeks s kopijom uplatnice, te upisnim i prijavnim listom mogu predati tajnici N. Petak u tjednu ili najkasnije u subotu, 15. 03. 
Indeks također mogu ostaviti kod profesora ukoliko dolaze na ispit. Nakon upisa, studenti dobivaju indeks na prvom predavanju (21. 03). 
Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Studenti koji nisu u mogućnosti indeks predati osobno tajnici, svu dokumentaciju (upisni list, kopiju o plaćenoj školarini, indeks) mogu slati poštom na sljedeću adresu:

ODSJEK ZA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE ZNANOSTI

FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

Ivana Lučića 3

10000 Zagreb

n.r. Nevenka Petak

 


 

 

Upis na 1. godinu Izvanrednog studija

Broj žiro-računa za uplate školarine:

Uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je izvršiti na broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 1. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.

Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Upisi se održavaju u Vijećnici prema rasporedu objavljenom na mrežnoj stranici Fakulteta
Za upis je potrebno:

  • preuzeti upisni komplet u Info-centru fakulteta
  • ponijeti 2 fotografije (3,5 x 4,5 cm)
  • ponijeti potvrdu o uplaćenoj školarini

 

 

 

OBAVIJEST O UPISIMA


Za studente koji upisuju 2. godinu (3. semestar)

Upis je potrebno izvršiti najkasnije do 30. 10. 2014.

Za upis su potrebni sljedeći dokumenti:
upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili preuzeti obrazac koji je pohranjen na Omegi ili zatražiti od voditeljice studija mailom) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima
potvrda/kopija o plaćenoj školarini za zimski semestar (uplatu od 3.600,00 kuna potrebno je uplatiti na navedeni broj žiro računa)
broj žiro računa: 2360000-1101311177
poziv na broj: 2-460-3104
svrha uplate: školarina za 3. semestar izvanrednog dipl. studija bibliotekarstva.
Studenti indeks s kopijom uplatnice, te upisnim i prijavnim listom mogu predati tajnici N. Petak u tjednu ili najkasnije u subotu, 25. 10. 
Indeks također mogu ostaviti kod profesora ukoliko dolaze na ispit. Nakon upisa, studenti dobivaju indeks na prvom predavanju (početak studenog). 
Studenti kojima plaća radna organizacija tajnici N. Petak (01/4092-302) donose NARUDŽBENICU. Po primljenoj narudžbenici Fakultet uspostavlja fakturu.

Studenti koji su odslušali 4. semestar, ali neće diplomirati do 30. 10.

Za upis u apsolventsku godinu potrebni su sljedeći dokumenti:

upisni list (kupuje se u knjižari fakulteta ili zatražiti sken od voditeljice studija) – upisati odslušane i položene kolegije iz PRETHODNE akademske godine s ocjenama i bodovima 
prijavni list (podiže se u info-centru ili zatražiti sken od voditeljice studija) 
potvrda o plaćenoj upisnini (upisnina za ak.god. 2013/14. iznosi 200,00 kn i plaćaju je svi studenti, općom uplatnicom na IBAN Filozofskog fakulteta HR1823600001101311177 s pozivom na broj 1008-OIB (OIB studenta)

Za upis u sljedeću akademsku godinu studenti mogu predati indeks s kopijom uplatnice te upisnim i prijavnim listom tajnici N. Petak u tjednu ili najkasnije u subotu, 25. 10. 
Studenti koji ne mogu doći osobno dokumentaciju mogu poslati preporučeno na sljedeću adresu:

Filozofski fakultet
Ivana Lučića 3
10000 Zagreb
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Nevenka Petak

 


 

Upis na izvanredni studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo),
2014/2015

 

1. Prijave za upis na izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo) primaju se u Studentskoj službi Filozofskog fakulteta (I. Lučića 3), od 22. do 26. rujna 2014. godine. Uz prijavu za upis prilažu se svi dokumenti propisani općim uvjetima natječaja Sveučilišta u Zagrebu kao i potvrda o završenom studiju.


2. Ako svi dokumenti nisu pravovaljani i predani do zadnjeg dana prijava, pristupnik gubi pravo sudjelovanja u postupku upisa na diplomski studij na Filozofskom fakultetu.


3. Troškovi postupka prijave iznose 350,00 kuna. Uplate je potrebno izvršiti na žiro račun Filozofskog fakulteta: HR1823600001101311177, poziv na broj: 2-460-3104.


4. Školarina iznosi 3.600,00 kuna po semestru.


5. Pristupnik je uz prijavu dužan priložiti:
5.1. Obrazac Prijave za upis (preuzima se u Info službi Fakulteta)
5.2. Rodni list (izvornik ili preslika)
5.3. Domovnica (izvornik ili preslika)
5.4. Svjedodžba o završenom preddiplomskom studiju ili potvrdu o završenom preddiplomskom studiju (izvornik ili ovjerena preslika) ili potvrdu o završenom diplomskom studiju
5.5. Prijepis ocjena s prosječnom ocjenom preddiplomskog studija (izvornik ili ovjerena preslika)
5.6. Dokazi o postignućima (objavljenim radovima i dobivenim nagradama)
5.7. Molba za upis na izvanredni studij informacijskih znanosti
5.8. Potvrda o zaposlenju u knjižnici


Kvalifikacijski postupak održava se 29. rujna 2014. godine.


Upisi u izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti obavljat će se od 06. do 11. listopada 2014. godine u Studentskoj službi.

 

Napomene:


1. Pristupnici koji žele upisati izvanredni studij informacijskih znanosti (bibliotekarstvo), kod prijave će na Obrascu prijave za upis (točka 5.1. ), prijaviti studij: ''Informacijske znanosti – izvanredni studij''


2. Obavijesti vezane uz upise na izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti, objavljivat će se na ovoj stranici. Kandidati se mole da redovito prate obavijesti kako bi bili obaviješteni o eventualnim promjenama i novostima.


3. Pristupnici koji žele upisati izvanredni studij bibliotekarstva, prijavljuju se za upis na izvanredni diplomski studij informacijskih znanosti.